Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441777/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BZP.2712.9.2024.ECS„Przebudowa układu komunikacyjnego pieszo-jezdnego dla Kampusu Uniwersyteckiego przy ul. Koszarowej 3 we Wrocławiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.ciurko-sebzda@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.2712.9.2024.ECS„Przebudowa układu komunikacyjnego pieszo-jezdnego dla Kampusu Uniwersyteckiego przy ul. Koszarowej 3 we Wrocławiu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a30270eb-f14b-49ff-9ad8-f1a9a8257f13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa układu komunikacyjnego pieszo-jezdnego dla Kampusu Uniwersyteckiego przy ul. Koszarowej 3 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.9.2024.ECS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
a) dokumentacją Projektową i Opisem Przedmiotu Zamówienia;
b) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiarem robót;
d) ofertą Wykonawcy;
e) planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
f) harmonogramem terminowo – rzeczowo - finansowym, [dalej:Harmonogramem], o którym mowa w § 7 ust. 2, pkt 2;
g) przepisami Ustawy Prawo Budowlane, obowiązującymi przepisami techniczno budowlanymi, zasadami współczesnej
wiedzy technicznej oraz prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Zakres robót budowlanych będzie zgodny z dokumentacją projektową, Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia a w szczególności będzie obejmował:
a) Uporządkowanie parkowania na terenie Kampusu poprzez rozwiązania geometryczne w zakresie kształtowania
przestrzeni dróg i parkingów oraz organizację ruchu docelowego (projekt organizacji ruchu docelowego objęty odrębnym
opracowaniem projektowym);
b) Poprawę bezpieczeństwa oraz zapewnienie komfortu pieszym poruszającym się po terenie Kampusu poprzez
rozwiązania geometryczne w zakresie kształtowania chodników, ciągów pieszo-jezdnych oraz organizację ruchu
docelowego (projekt organizacji ruchu docelowego objęty odrębnym opracowaniem projektowym);c) Remont nawierzchni
dróg, chodników i placów utwardzonych;
d) Remont zjazdów: z ul. Koszarowej oraz z ul. Sołtysowickiej;
e) Uporządkowanie zieleni: rekultywacja zieleńców istniejących, nowe nasadzenia niskie, średniowysokie oraz wysokie,
ewentualna wycinka istniejących drzew i nasadzeń (projekt zieleni objęty odrębnym opracowaniem projektowym);
f) Opaski żwirowe wokół budynków nr 1 i 28;
g) Likwidację istniejącego ogrodzenia stalowego od strony zjazdu z ul. Sołtysowickiej, wprowadzenie nowej bramy
wjazdowej z videodomofonem (projekt elektryki objęty odrębnym opracowaniem projektowym);
h) Projekt oświetlenia drogowego i monitoringu oraz skrzynek elektrycznych przy parkingach umożliwiających podłączenie
się do prądu (projekt oświetlenia, monitoringu i elektryki objęty odrębnym opracowaniem projektowym);
i) Elementy małej architektury: wiaty rowerowe, wiaty na kontenery na odpady, stojaki rowerowe, kosze na śmieci, ławki
oraz donice z zielenią;
j) Projekt odwodnienia – przebudowę kanalizacji deszczowej z włączeniem do sieci w miejscu istniejących przyłączy. Ilość
wód opadowych odprowadzanych do kanalizacji deszczowej – bez zmian.
4. Umowne roboty zostaną wykonane w całości przez Wykonawcę z jego materiałów, przy czym na wszystkie zastosowane
materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, lub zezwolenia na ich
stosowanie w budownictwie i okazywać je na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7074000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8687490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7074000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972375127
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7074000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.