Og³oszenie z dnia 2024-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Mi³om³ynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MI£OM£YN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743686
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Twarda 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mi³om³yn
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-140
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 58 01
1.5.8.) Numer faksu: 89 642 58 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@milomlyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.milomlyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Mi³om³ynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c5848df-9bad-4306-884a-e6ae70bb0a54
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00571515
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044269/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Poprawa efektywno¶ci energetycznej w SP Mi³om³yn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c5848df-9bad-4306-884a-e6ae70bb0a543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl zamowienia@milomlyn.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mi³om³yn,
ul. Twarda 12, 14-140 Mi³om³yn;
2) w przypadku pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzêdu
Miasta i Gminy Mi³om³yn, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ z Inspektorem Ochrony
Danych w Urzêdzie Miasta i Gminy Mi³om³yn za pomoc± adresu e-mail: ptrusiewicz1@wp.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Mi³om³ynie”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy z uwzglêdnieniem obowi±zków Zamawiaj±cego wynikaj±cych z uregulowañ systemu realizacji
projektu
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG. 271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na ,,Poprawê efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Mi³om³ynie” wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, wykonanie robót budowlanych niezbêdnych do wykonania zamówienia, sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach programu priorytetowego nr 3.4.1 „Budownictwo Energooszczêdne Czê¶æ 1) Zmniejszenie zu¿ycia energii w budownictwie”, wspó³finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej.
3. Zamówienie realizowane bêdzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegó³owy zakres robót do wykonania wraz z okre¶leniem minimalnych wymagañ zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), który stanowi program funkcjonalno-u¿ytkowy. Zamawiaj±cy wymaga, ¿eby realizacja przedmiotu zamówienia nast±pi³a na warunkach i zasadach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do:
I etap zamówienia obejmuje:
a) wykonania dokumentacji projektowej tj. m.in.:
- opracowania projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektów technicznych (o ile bêdzie to wymagane) dla realizowanego zadania - wraz niezbêdnymi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami, itp. oraz koordynacj± miêdzybran¿ow± - opracowania pe³nobran¿owego projektu wykonawczego - wraz niezbêdnymi uzgodnieniami, opiniami itp. oraz koordynacj± miêdzybran¿ow± (forma papierowa oraz forma elektroniczna);
- opracowania szczegó³owych specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu ofertowego, przedmiarów, informacji BIOZ (forma papierowa oraz forma elektroniczna)
Wykonawca przed przyst±pieniem do wykonania projektu bêdzie obowi±zany uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego co do koncepcji, materia³ów i urz±dzeñ.
II etap zamówienia obejmuje:
a) wykonania robót budowlanych zgodnie z opracowan± przez Wykonawcê i zatwierdzon± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± projektow± oraz z uwzglêdnieniem zaleceñ konserwatorskich W-M Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie;
b) sprawowanie nadzoru autorskiego, w zakresie okre¶lonym w art. 20 ust. 1 pkt 4) lit a-b ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r., poz. 725);
c) sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót.
6. Oferta musi obejmowaæ ca³y zakres prac niezbêdnych do przygotowania inwestycji, jej wykonania oraz odbioru. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania ca³ego zakresu zamówienia i poniesienia wszelkich kosztów z tym zwi±zanych (w tym wszelkich op³at administracyjnych)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do ¶wiadczenia us³ug
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urz±dzeñ pompowych
45317400-6 - Instalowanie urz±dzeñ filtruj±cych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
51112100-1 - Us³ugi instalowania sprzêtu do przesy³u energii elektrycznej
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71251000-2 - Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
09330000-1 - Energia s³oneczna
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonywana wed³ug skali punktowej, przy za³o¿eniu, ¿e maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy bêdzie sum± punktacji uzyskanej w ka¿dym z ni¿ej wymienionych kryteriów.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% =
1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± umowê obejmuj±c± swoim zakresem prace polegaj±ce na: budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub modernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu rozporz±dzenia ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 poz. 1065) nie mniejszej ni¿ 1000 m2 o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³, obejmuj±ce swoim zakresem co najmniej modernizacjê instalacji centralnego ogrzewania, wymianê stolarki okiennej, wymianê stolarki drzwiowej oraz budowê mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10kWp oraz za³±czy dowody dotycz±ce tych robót okre¶laj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- co najmniej jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeñ lub równowa¿ne im wa¿ne uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów, zrzeszonego we w³a¶ciwej Okrêgowej Izbie In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych) na stanowisku kierownika budowy;
- co najmniej jedn± osob± na stanowisku kierownika robót sanitarnych posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, posiadaj±c± co najmniej 3 - letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w bezpo¶rednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych;
- co najmniej jedn± osob± na stanowisku kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub równowa¿ne im wa¿ne uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów, zrzeszona we w³a¶ciwej Okrêgowej Izbie In¿ynierów Budownictwa oraz posiadaj±c± co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, licz±c od daty otrzymania uprawnieñ
- jedn± osob± na stanowisku g³ównego projektanta dokumentacji projektowej bran¿y budowlanej – koordynatora zespo³u projektowego posiadaj±cego uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj± zrealizowanie przedmiotowego zamówienia;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotycz±cy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ (wykonywa³).
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia (je¶li jest wymagane) niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymogu z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶cioferowanych robót budowlanych, z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±:1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez
Zamawiaj±cego, aktualne na dzieñ sk³adania ofert zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ;
a) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt 1),
sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia,
wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt 1), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w
jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, je¶li ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia;
5) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, je¿eli Wykonawca wnosi wadium w innej formie ni¿ pieni±dz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, wskazanego w SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdzia³u SWZ;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku 75 8831 1025 2003 0000 0228 0003 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ORG.271.9.2024”.
Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê i godzinê uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w ustawie.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacjedotycz±ce wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
zosta³y opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacjedotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y zawarte we wzorze umowy
stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawców wobec których zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835.)2.Termin realizacji przedmiotu umowy ustala siê:
1) Etap 1 - wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowê/zg³oszenia robót - do 4 miesiêcy od dnia podpisania umowy,
2)Etap 2 – wykonanie robót budowlanych od 19.05.2025r. do 29.08.2025r.
INNE PRZETARGI MI£OM£YN
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Mi³om³ynie
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DO STO£ÓWKI SZKOLNEJ
wiêcej: przetargi MI£OM£YN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Szyd³owcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Przebudowa drogi w zakresie o¶wietlenia drogowego na ul. Orlika w Rogo¼nie
- Przebudowa drogi w zakresie o¶wietlenia drogowego na ul. Harcerskiej w Owczeg³owach
- Przebudowa drogi w zakresie o¶wietlenia drogowego na ul. Kwarcowej w Rogo¼nie
wiêcej: Energia s³oneczna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.