Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00433591/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00444773/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00447673/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00453309/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„„Budowa warsztatów szkolnych”, pierwsze wyposażenie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespoł Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powiercie 31
1.5.2.) Miejscowość: Powiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsoks@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8291681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„„Budowa warsztatów szkolnych”, pierwsze wyposażenie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d048b9c6-665e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00142709/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Budowa warsztatów szkolnych-pierwsze wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR-ZP-6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pierwszego wyposażenia warsztatów szkolnych w maszyny narzędzia i urządzenia niezbędne do prowadzenia praktycznej nauki zawodu, w zwodach: mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych oraz technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach nr 01,15, 18,19,20,23 do opisu przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Stoły robocze
39113200-9 - Taborety
4.5.5.) Wartość części: 184450,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pierwszego wyposażenia warsztatów szkolnych w maszyny narzędzia i urządzenia niezbędne do prowadzenia praktycznej nauki zawodu, w zwodach: mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych oraz technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach nr 02, 12, 24 do opisu przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 42413100-5 - Wbudowane układy podnośnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42413100-5 - Wbudowane układy podnośnikowe
42621000-5 - Tokarki
42623000-9 - Frezarki
4.5.5.) Wartość części: 238468,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pierwszego wyposażenia warsztatów szkolnych w maszyny narzędzia i urządzenia niezbędne do prowadzenia praktycznej nauki zawodu, w zwodach: mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych oraz technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach nr 03-11, 13-14, 16-17, 21-22, 25-29 do opisu przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 30123000-7 - Maszyny biurowe i przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
42716110-2 - Urządzenia piorące
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
42999000-5 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym
43414000-8 - Szlifierki
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 237882,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145540,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262851 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145540,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9570275454
7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145540,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227999 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354371,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227999 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLK Nina Słowińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 913-16-33-868
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 74/320
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227999 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225998,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225998,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225998,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLK Nina Słowińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 913-16-33-868
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 74/320
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225998,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: Maszyny biurowe i przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.