eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoZmiana sposobu użytkowania części dachu na potrzeby powierzchni rekreacyjnej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz zagospodarowanie części ogrodowej przy budynku MBP.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części dachu na potrzeby powierzchni rekreacyjnej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz zagospodarowanie części ogrodowej przy budynku MBP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Metziga 25

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mbpleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpleszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania części dachu na potrzeby powierzchni rekreacyjnej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz zagospodarowanie części ogrodowej przy budynku MBP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5c99ccd-5b07-4658-b0bf-1e7c4f235914

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00507999/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania części dachu na potrzeby powierzchni rekreacyjnej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz zagospodarowanie części ogrodowej przy budynku MBP”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509537

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INF-IN.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części dachu na potrzeby powierzchni rekreacyjnej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie przy Pl. Jana Metziga 25 wraz z zagospodarowaniem części ogrodowej, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami. Przedmiotowe zamówienie dotyczy budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Grochowiaka położonego przy Placu Metziga 25, 64-100 Leszno, działka nr 276/2 obręb 0002 ark. m. 47, jedn. ewid. 306301_1. Obiekt jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków pod nr 263 oraz zlokalizowany na terenie zabytkowego założenia urbanistycznego Leszna wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 975/A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 20.08.1985 r.
Zadanie zostaje podzielone na dwa Etapy:
Etap I – roboty związane z przebudową dachu, w tym m.in.: nawierzchnie, dostawa i montaż pergoli.
Etap II – pozostałe roboty określone w dokumentacji projektowej.
Z uwagi na udzielone dofinansowanie realizacja Etapu I musi zostać wykonana w terminie do 20.12.2024 r. i z przerobem kwotowym minimum 611 000,00 zł brutto.
Zamawiający – Miasto Leszno, na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia pełnić będzie rolę Inwestora zastępczego.

2. UWAGA:
Całość robót będzie prowadzona na czynnym obiekcie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający funkcjonowanie biblioteki. Prowadzenie robót po południu, w dni wolne od zajęć, a także w weekendy winno zostać uzgodnione z Dyrekcją Biblioteki. Zamawiający nie gwarantuje zaplecza magazynowego na czas prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w stałym porządku udostępnionego placu budowy w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie placówki, ze szczególnym uwzględnieniem charakteru obiektu (biblioteka) i bezpieczeństwa uczęszczających tam osób. Zamawiający wyznaczy drogę komunikacji na plac budowy.
Przed przystąpieniem do prac należy wykonać wstępną dokumentację fotograficzną!
W trakcie postępu prac wykonawca obowiązkowo powinien wykonywać dokumentację fotograficzną.
Zamawiający wymaga uzgodnienia poszczególnych etapów robót i w tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia odpowiedniego harmonogramu robót (rzeczowo-finansowego), zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA:
Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien za pomocą platformy zakupowej skontaktować się z pełnomocnikiem Zamawiającego, który wyznaczy terminy
i godziny oględzin. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty, w tym określeniu cen ofertowych za wykonanie poszczególnych robót. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. Zamawiający informuje, że wizja lokalna jest instytucją odrębną od instytucji zwrócenia się Wykonawcy do Zamawiającego o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków umowy. Podczas wizji nie będą udzielane wyjaśnienia na pytania uczestników wizji lokalnej dotyczące treści SWZ. Wizja lokalna spełnia funkcję zaznajomienia się z terenem i zakresem wymaganych prac oraz/ lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zadawaniu pytań do dokumentacji postępowania służy tryb określony w art. 284 ustawy Pzp, wskazany w Rozdziale 9 ust. 12 niniejszej SWZ. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który stanowić będzie załącznik do protokołu końcowego z przeprowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1126036,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1126036,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1126036,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adamietz Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561836633

7.3.3) Ulica: Braci Prankiel 1

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Realizowane z udziałem podwykonawców będą roboty branży budowlanej, roboty branży elektrycznej, roboty branży sanitarnej. Nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.