Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375538/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00408101/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00423943/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00428446/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00546072/01 - Wynik z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Działkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 624 92 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83839190-2e00-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83839190-2e00-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031755/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w Gminie Libiąż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13576055,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż”.2. Zadanie realizowane będzie w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
Część I. – Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Żarkach.
Część II. – Przebudowa i modernizacja jednostek oświatowych gminy Libiąż w zakresie przepisów przeciwpożarowych (dalej: „p.poż.”).
Część III. – Modernizacja pozostałych jednostek oświatowych gminy Libiąż.
1) Część I. – Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Żarkach.
Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie robót budowalnych obejmujących: rozbudowę, przebudowę budynku Zespołu Szkół w Żarkach położonego przy ul. Astronautów 3 z przeznaczeniem na przedszkole wraz z przebudową i budową wewnętrznych instalacji, budową zbiornika przeciwpożarowego i przebudową infrastruktury technicznej na działkach nr 618/1, 618/2, 618/3, 618/4, 619, 620/1, 620/2, 621/1, 621/2, 622/1, 622/2, 630/2 i 1140 w Żarkach.
b) modernizacja pomieszczeń administracyjnych na części szkolnej oraz gabinety.
c) dostawa i montaż wyposażenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt budowlany – architektura - przedszkole (załącznik nr 8 do SWZ),
- Projekt budowlany – zmiana - przedszkole (załącznik nr 9 do SWZ),
- Projekt budowlany – konstrukcja - przedszkole (załącznik nr 10 do SWZ),
- Projekt techniczny – konstrukcja – zmiana - przedszkole (załącznik nr 11 do SWZ),
- Projekt budowlany – instalacje sanitarne - przedszkole (załącznik nr 12 do SWZ),
- Projekt budowlany – instalacje sanitarne – zmiana - przedszkole (załącznik nr 13 do SWZ),
- Projekt budowlany – instalacje elektryczne - przedszkole (załącznik nr 14 do SWZ),
- Projekt budowlany – instalacje elektryczne – zmiana - przedszkole (załącznik nr 15 do SWZ),
- Projekt budowlany – zbiornik - przedszkole (załącznik nr 16 do SWZ),
- Projekt budowlany – droga - przedszkole (załącznik nr 17 do SWZ),
- Projekt wykonawczy architektura - przedszkole (załącznik nr 18 do SWZ),
- Projekt wykonawczy architektura - zmiana - przedszkole (załącznik nr 19 do SWZ),
- Projekt wykonawczy konstrukcja - przedszkole (załącznik nr 20 do SWZ),
- Projekt wykonawczy konstrukcja – zmiana – przedszkole (załącznik nr 21 do SWZ),
- Projekt wykonawczy instalacje sanitarne - przedszkole (załącznik nr 22 do SWZ),
- Projekt wykonawczy instalacje sanitarne - zmiana - przedszkole (załącznik nr 23 do SWZ),
- Projekt wykonawczy instalacje elektryczne - przedszkole (załącznik nr 24 do SWZ),
- Projekt wykonawczy instalacje elektryczne - zmiana - przedszkole (załącznik nr 25 do SWZ),
- Projekt wykonawczy droga - przedszkole (załącznik nr 26 do SWZ),
- Projekt wykonawczy architektura - szkoła (załącznik nr 27 do SWZ),
- Projekt wykonawczy instalacje sanitarne – szkoła (załącznik nr 28 do SWZ),
- Projekt wykonawczy instalacje elektryczne – szkoła (załącznik nr 29 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana - przedszkole (załącznik nr 30 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna - przedszkole (załącznik nr 31 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna - przedszkole (załącznik nr 32 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana – szkoła (załącznik nr 33 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna – szkoła (załącznik nr 34 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna – szkoła (załącznik nr 35 do SWZ),
- Zestawienie wyposażenia (załącznik nr 36 do SWZ),
- pomocniczo Przedmiary robót (branża ogólnobudowlana – przedszkole (załącznik nr 37 do SWZ), branża instalacje elektryczne – przedszkole (załącznik nr 38 do SWZ), branża sanitarna wewnętrzna – przedszkole (załącznik nr 39 do SWZ), branża sanitarna zewnętrzna – przedszkole (załącznik nr 40 do SWZ), branża budowlana – szkoła (załącznik nr 41 do SWZ), branża elektryczna – szkoła (załącznik nr 42 do SWZ)).
d) wykonanie robót obejmujących: budowę biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 14m³/d wraz z pompownią ścieków, rurociągiem tłocznym i odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 618/1, 618,2, 618/3, 618/4, 619, 620/1, 620/2, 621/1, 621/2, 622/1, 622/2, 630/2, 1140, obręb Żarki, jednostka ewidencyjna Libiąż – obszar wiejski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt budowlany – oczyszczalnia (załącznik nr 43 do SWZ),
- Projekt techniczny – oczyszczalnia – branża sanitarna (załącznik nr 44 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – oczyszczalnia (załącznik nr 45 do SWZ),
- pomocniczo Przedmiar robót –oczyszczalnia – branża budowlana (załącznik nr 46 do SWZ).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały i urządzenia przy realizacji Części I., Części II., Części III. zamówienia były fabrycznie nowe oraz posiadały atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumenty zamówienia, ST lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
4. Wykonawca przy realizacji Części I. i/lub Części II. i/lub Części III. zamówienia poza wyżej wymienionym zakresem, zobowiązany jest do:
a) dla Części I. i/lub dla Części II.:
1) dostarczenia w dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
2) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne;
3) wykonania rozruchów, prób i badań;
4) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia;
5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
6) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym;
7) sporządzenia operatu kolaudacyjnego w 3 egz.;
8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu;
9) prowadzenia robót z przestrzeganiem przepisów BHP oraz do powołania Koordynatora ds. BHP i podpisania porozumienia o współpracy pracodawców na podstawie art. 208 ustawy Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465).
10) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego odpowiednio dla Części I. i/lub Części II. zamówienia, w celu jego/ich akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do wprowadzenia zmian do w/w harmonogramu/ów, również na etapie realizacji zadania.
11) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy/ów, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej z podziałem na poszczególne elementy zamówienia odpowiednio dla Części I. i/lub dla Części II.
Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie stanowił podstawę do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy rozliczeniach częściowych i/lub w przypadku odstąpienia od umowy.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II., dla Części III. zostały określone w zapisach pkt. 5. rozdziału III.SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7.1 do SWZ dla Cz. I., nr 7.2 do SWZ dla Cz. II., nr 7.3 do SWZ dla Cz. III.).
6. Miejsce wykonywania zamówienia:
1) dla Części I. zamówienia:
budynek oraz teren położony na działkach nr 618/1, 618/2, 618/3, 618/4, 619, 620/1, 620/2, 621/1, 621/2, 622/1, 622/2, 630/2 i 1140 w Żarkach zlokalizowane w obrębie 0002 Żarki w jednostce ewidencyjnej 120304_5 Żarki – obszar wiejski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
30231320-6 - Monitory dotykowe
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 7090777,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż”.2. Zadanie realizowane będzie w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
Część I. – Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Żarkach.
Część II. – Przebudowa i modernizacja jednostek oświatowych gminy Libiąż w zakresie przepisów przeciwpożarowych (dalej: „p.poż.”).
Część III. – Modernizacja pozostałych jednostek oświatowych gminy Libiąż.
2) Część II. – Przebudowa i modernizacja jednostek oświatowych gminy Libiąż w zakresie p.poż.
a) Szkoła Podstawowa Nr 2 oraz Przedszkole Samorządowe Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących: przebudowę kompleksu budynków Szkoły Podstawowej Nr 2 oraz Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu, polegającą na dostosowaniu budynków do przepisów przeciwpożarowych oraz poprawie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowanych przy pl. Zwycięstwa 2 w Libiążu na nieruchomości oznaczonej działkami nr 3775/13, w obrębie 0002 Libiąż Wielki w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż – miasto, w tym m.in. podzielenie budynku na strefy pożarowe, wyposażenie dróg ewakuacyjnych w budynku w instalację oświetlenia ewakuacyjnego, montaż przeciwpożarowych systemów alarmowych, wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej i sanitarnej, wykonanie odwodnienia budynku, montaż platform schodowych, remont parteru budynku szkoły – część nowa, remont zaplecza sanitarnego na parterze części szkolnej, przebudowę instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej oraz odgromowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt budowlany (załącznik nr 47 do SWZ),
- Projekt techniczny – branża konstrukcyjna (załącznik nr 48 do SWZ),
- Projekt techniczny – branża sanitarna (tom od I do IV) (załącznik nr 49 do SWZ),
- Projekt techniczny – branża elektryczna (załącznik nr 50 do SWZ),
- Projekt techniczno-wykonawczy - branża architektoniczna(załącznik nr 51 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana (załącznik nr 52 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna (załącznik nr 53 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna (załącznik nr 54 do SWZ),
- pomocniczo Przedmiary robót – branża budowlana (załącznik nr 55 do SWZ), branża sanitarna (załącznik nr 56 do SWZ), branża elektryczna (załącznik nr 57 do SWZ).
b) Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Libiążu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych obejmujących: przebudowę i rozbudowę polegającą na dostosowaniu istniejącego budynku Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Libiążu przy ul. Przedszkolnej 10 do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych zgodnie z zatwierdzoną ekspertyzą wraz z regulacją dojazdu na nieruchomości oznaczonej działkami nr 2811/3, 2812, 2813, 2759/3, 2758/3, 2758/4, 2757/3, zlokalizowanymi w obrębie 0001 Libiąż Mały w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż – miasto oraz remont wejścia głównego, części ogrodzenia zewnętrznego, montaż windy zewnętrznej dla niepełnosprawnych oraz plac zabaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt budowlany (załącznik nr 58 do SWZ),
- Projekt architektoniczno-budowlany – zmiana (załącznik nr 59 do SWZ),
- Projekt zagospodarowania terenu – zmiana (załącznik nr 60 do SWZ),
- Projekt techniczny – konstrukcja (załącznik nr 61 do SWZ),
- Projekt techniczny – konstrukcja – zmiana (załącznik nr 62 do SWZ),
- Projekt techniczny - architektura – zmiana (załącznik nr 63 do SWZ),
- Projekt techniczny - instalacje sanitarne (załącznik nr 64 do SWZ),
- Projekt techniczny - instalacje sanitarne - zmiana(załącznik nr 65 do SWZ),
- Projekt techniczny instalacje elektryczne (załącznik nr 66 do SWZ),
- Projekt techniczny instalacje elektryczne – zmiana (załącznik nr 67 do SWZ),
- Projekt techniczny – plac zabaw (załącznik nr 68 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana (załącznik nr 69 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna (załącznik nr 70 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna (załącznik nr 71 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – plac zabaw (załącznik nr 72 do SWZ),
- pomocniczo Przedmiary robót (branża budowlana (załącznik nr 73 do SWZ), branża sanitarna (załącznik nr 74 do SWZ), branża elektryczna (załącznik nr 75 do SWZ), plac zabaw (załącznik nr 76 do SWZ)).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały i urządzenia przy realizacji Części I., Części II., Części III. zamówienia były fabrycznie nowe oraz posiadały atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumenty zamówienia, ST lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
4. Wykonawca przy realizacji Części I. i/lub Części II. i/lub Części III. zamówienia poza wyżej wymienionym zakresem, zobowiązany jest do:
a) dla Części I. i/lub dla Części II.:
1) dostarczenia w dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
2) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne;
3) wykonania rozruchów, prób i badań;
4) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia;
5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
6) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym;
7) sporządzenia operatu kolaudacyjnego w 3 egz.;
8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu;
9) prowadzenia robót z przestrzeganiem przepisów BHP oraz do powołania Koordynatora ds. BHP i podpisania porozumienia o współpracy pracodawców na podstawie art. 208 ustawy Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465).
10) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego odpowiednio dla Części I. i/lub Części II. zamówienia, w celu jego/ich akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do wprowadzenia zmian do w/w harmonogramu/ów, również na etapie realizacji zadania.
11) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy/ów, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej z podziałem na poszczególne elementy zamówienia odpowiednio dla Części I. i/lub dla Części II.
Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie stanowił podstawę do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy rozliczeniach częściowych i/lub w przypadku odstąpienia od umowy.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II., dla Części III. zostały określone w zapisach pkt. 5. rozdziału III.SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7.1 do SWZ dla Cz. I., nr 7.2 do SWZ dla Cz. II., nr 7.3 do SWZ dla Cz. III.).
6. Miejsce wykonywania zamówienia:
2) dla Części II. zamówienia:
a) Szkoła Podstawowa Nr 2 oraz Przedszkole Samorządowe Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu
budynek oraz teren położony na działkach nr 3775/13 zlokalizowane w obrębie 0002 Libiąż Wielki w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż.
b) Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Libiążu
budynek oraz teren położony na działkach nr 2811/3, 2812, 2813, 2759/3, 2758/3, 2758/4, 2757/3, zlokalizowanymi w obrębie 0001 Libiąż Mały w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262520-2 - Roboty murowe
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 3341116,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż”.2. Zadanie realizowane będzie w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
Część I. – Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Żarkach.
Część II. – Przebudowa i modernizacja jednostek oświatowych gminy Libiąż w zakresie przepisów przeciwpożarowych (dalej: „p.poż.”).
Część III. – Modernizacja pozostałych jednostek oświatowych gminy Libiąż.
3) Część III. – Modernizacja pozostałych jednostek oświatowych gminy Libiąż.
a) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Libiążu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych obejmujących:
1) modernizacja zaplecza kuchennego wraz z jadalnią,
2) remont portierni,
3) remont pomieszczenia pedagoga,
4) wykonanie odwodnienia liniowego obejmującego izolację wraz z drenażem głównego wejścia do budynku,
5) remont małej sali gimnastycznej,
6) remont rozdzielni elektrycznej, wymiana osprzętu
w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 położonego przy ul. Św. Barbary 5 w Libiążu na nieruchomości oznaczonej działką nr 2781/2 zlokalizowanej w obrębie 0001 Libiąż w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż Mały
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt wykonawczy – architektura (załącznik nr 77 do SWZ),
- Projekt wykonawczy – wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna (załącznik nr 78 do SWZ),
- Projekt wykonawczy – centralne ogrzewanie (załącznik nr 79 do SWZ),
- Projekt wykonawczy – wewnętrzna instalacja gazu (załącznik nr 80 do SWZ),
- Projekt wykonawczy – wentylacja mechaniczna (załącznik nr 81 do SWZ),
- Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne (załącznik nr 82 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża architektoniczna, konstrukcyjna (załącznik nr 83 do SWZ)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – instalacja wodno – kanalizacyjna (załącznik nr 84 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – instalacja gazu (załącznik nr 85 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – instalacja centralnego ogrzewania (załącznik nr 86 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – instalacja wentylacji (załącznik nr 87 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna (załącznik nr 88 do SWZ),
- pomocniczo Przedmiary robót (branża budowlana (załącznik nr 89 do SWZ), instalacja CO (załącznik nr 90 do SWZ), instalacja gazu (załącznik nr 91 do SWZ), instalacja wod-kan (załącznik nr 92 do SWZ), instalacja wentylacji (załącznik nr 93 do SWZ), instalacja elektryczna (załącznik nr 94 do SWZ)).
b) Zespół Szkolno–Przedszkolny w Gromcu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w budynku Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Gromcu położonego przy ul. Husarska 2 w Gromcu na nieruchomości oznaczonej działką nr 582/8 zlokalizowaną w obrębie 0001 Gromiec w jednostce ewidencyjnej 120304_5 Libiąż – obszar wiejski obejmujących modernizację rozdzielni elektrycznej, w tym scalenie dwóch istniejących obwodów oraz montaż kompensatora energii biernej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- pomocniczo Przedmiar robót – branża elektryczna (załącznik nr 95 do SWZ).
c) Zespół Szkolno–Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w budynku Zespołu Szkolno–Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi położonego przy ul. Paderewskiego 2 w Libiążu na nieruchomości oznaczonej działką nr 1884/524 zlokalizowaną w obrębie 0001 Libiąż Mały w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż obejmujących modernizację:
1) pomieszczeń higieniczno – sanitarnych,
2) pomieszczeń zaplecza socjalnego,
3) małej sali gimnastycznej,
4) rozdzielni elektrycznych,
5) wentylacji mechanicznej w kuchni i jadalni
6) wymiana posadzki w jadalni,
7) kanalizacji zewnętrznej oraz instalacji wody użytkowej i p.poż. poziom piwnic,
8) wymiana pochwytów przyschodowych łącznika głównego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt wykonawczy – modernizacja węzłów sanitarnych oraz pomieszczeń socjalnych (załącznik nr 96 do SWZ),
- Projekt techniczny – instalacje sanitarne, wentylacja mechaniczna (załącznik nr 97 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana (załącznik nr 98 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna (załącznik nr 99 do SWZ),
- pomocniczo Przedmiary robót (branża budowlana (załącznik nr 100 do SWZ), branża sanitarna (załącznik nr 101 do SWZ)).
d) Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 2 w Libiążu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych budynku położonego przy ul. Szkolnej 1 w Libiążu na nieruchomości oznaczonej działkami nr 539, 542/4 zlokalizowanymi 0001 Libiąż w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż obejmujących:
1) modernizację wejść do szkoły,
2) remont korytarza na parterze wraz z szatniami,
3) modernizację CO na części szkolnej,
4) remont małej sali gimnastycznej,
5) remont sali lekcyjnej nr 114 wraz z wymianą stolarki okiennej,
6) adaptacja pomieszczeń biblioteki na salę lekcyjną,
7) remont pokoju wice dyrektora,
8) modernizacja rozdzielni elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt techniczny – instalacja CO (załącznik nr 102 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – branża budowlana (załącznik nr 103 do SWZ),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – instalacja CO (załącznik nr 104 do SWZ),
- pomocniczo Przedmiary robót (branża budowlana (załącznik nr 105 do SWZ), instalacja CO (załącznik nr 106 do SWZ)).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały i urządzenia przy realizacji Części I., Części II., Części III. zamówienia były fabrycznie nowe oraz posiadały atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumenty zamówienia, ST lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
4. Wykonawca przy realizacji Części I. i/lub Części II. i/lub Części III. zamówienia poza wyżej wymienionym zakresem, zobowiązany jest do:
b) dla Części III.:
1) dostarczenia w dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
2) wykonania rozruchów, prób i badań;
3) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
4) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym;
5) sporządzenia operatu kolaudacyjnego w 3 egz.;
6) prowadzenia robót z przestrzeganiem przepisów BHP oraz do powołania Koordynatora ds. BHP i podpisania porozumienia o współpracy pracodawców na podstawie art. 208 ustawy Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465).
7) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego odpowiednio dla Części III. zamówienia, w celu jego akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do wprowadzenia zmian do w/w harmonogramu, również na etapie realizacji robót.
8) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej z podziałem na poszczególne elementy zamówienia odpowiednio dla Części III.
Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie stanowił podstawę do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy rozliczeniach częściowych i/lub w przypadku odstąpienia od umowy.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II., dla Części III. zostały określone w zapisach pkt. 5. rozdziału III.SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7.1 do SWZ dla Cz. I., nr 7.2 do SWZ dla Cz. II., nr 7.3 do SWZ dla Cz. III.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262522-6 - Roboty murarskie
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 3144162,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5099292,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4895854,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "INVEKO" s.c. Rafał Gut, Marcin Gut, - Rafał Gut "RAFMAR"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marcin Gut "MARGUT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281939343
7.3.3) Ulica: Floriańska 50
7.3.4) Miejscowość: Libiąż
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4895854,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 580 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 580 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, nie dłużej niż do 27 marca 2026 r.
2. Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy.
Przedmiotowe ogłoszenie o wyniku postępowania dotyczy
Części II. – Przebudowa i modernizacja jednostek oświatowych gminy Libiąż
w zakresie przepisów przeciwpożarowych (dalej: „p.poż.”)
w postępowaniu pn.
„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż”, numer referencyjny ZP.271.5.6.2024
Ogłoszenie o wyniku postępowania dla:
Części I. – Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Żarkach
oraz
Część III. – Modernizacja pozostałych jednostek oświatowych gminy Libiąż
w postępowaniu pn.
„Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż”, numer referencyjny ZP.271.5.6.2024
zostało opublikowane w BZP w dniu 15.10.2024 r. nr ogłoszenia 2024/BZP 00546072/01
INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
- Świadczenie usług w formie schronienia wraz z wyżywieniem, usługami opiekuńczymi oraz zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla 4 bezdomnych osób z terenu Gminy Libiąż
- "Przyjęcie i pobyt bezdomnych zwierząt w schronisku w tym odebranych właścicielowi/opiekunowi wraz z udzieleniem pomocy weterynaryjnej w 2025 roku."
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Monitory dotykowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.