Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552393125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/elblag/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a43b560-7e3c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033297/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem _ESIP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić
zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty
budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: b) związanych z ochroną praw wyłącznych
wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem
celowego zawężenia parametrów zamówienia;”
Uzasadnienie faktyczne: Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem -ESIP
c.d. w sekcji IX
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.84.2023.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 529320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP
2. Usługa asysty technicznej (dalej Usługa) obejmuje:
a) Telefoniczną pomoc i doradztwo we wszystkich sprawach związanych z używaniem i administrowaniem Systemu Informatycznego w tym również w kontaktach z podwykonawcami;
b) Usuwanie awarii krytycznych i awarii niekrytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego.
c) Aktualizację Systemu Informatycznego wynikającą ze zmiany przepisów prawnych oraz organizacyjnych Urzędu Miejskiego lub Jednostek Podległych;
d) Udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Systemu Informatycznego;
e) Dostęp on-line do aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora udostępnianej przez Wykonawcę;
f) Pomoc merytoryczna i techniczna w siedzibie Zamawiającego w przypadku konieczności odtworzenia Systemu Informatycznego lub jego elementów po awarii lub w związku ze zmianami Platformy sprzętowo-systemowej, chyba że awaria wynikła z niewłaściwej instalacji sprzętu, oprogramowania lub niewłaściwego administrowania oraz efektami działania wirusów. W tym przypadku Wykonawca podejmie usuwanie awarii za dodatkową opłatą za te czynności.
g) Tworzenie nowych warstw tematycznych na portalu mapowym na podstawie istniejących danych w Systemie Informatycznym danych historycznych z wykorzystaniem metod sztucznej inteligencji oraz publikowanie ich w Portalu mapowym.
h) 250 godz. konsultacji, szkoleń lub prac informatycznych z zakresu Systemu Informatycznego w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest w projekcie Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 715860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001364260
7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP może być świadczona przez jednego Wykonawcę, tj. OPEGIEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 82-300 Elbląg, Al. Tysiąclecia 11, ze względu na to, że jest jedynym producentem i dystrybutorem Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - ESIP. OPEGIEKA SPÓŁKA
Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jest również właścicielem praw autorskich do szeregu rozwiązań informatycznych zastosowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz jest właścicielem kodu źródłowego tych modułów
Systemu Informatycznego, które integrują poszczególne elementy systemu w jedną całość. Na dzień dzisiejszy nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
- Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacja terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Przygotowanie i organizacja wydarzenia pn. "Elbląskie Święto Muzyki 2025" realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego na terenie Elbląga
- Wykonywanie robót elektrycznych w zakresie wymiany instalacji elektrycznych (...) w budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzenia UTM
- Odnowienie usługi serwisu i subskrypcji bezpieczeństwa dla urządzenia FortiGate 100F w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- U/08/2025/A Zakup wsparcia technicznego do biblioteki taśmowej dla Centrum Nowoczesnych Technologii Uniwersytetu Opolskiego
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
- Dostawa serwerów z licencjami
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.