eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekŚwiadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Działu opieki nad osobami nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. (w podziale na części):Część III



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Działu opieki nad osobami nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. (w podziale na części):Część III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522442171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzywa Góra 3B

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsparcie@wsparcie.wloclawek.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cwok-wloclawek.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-453f3ad7-a498-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Bezpieczeństwo Państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Działu opieki nad osobami nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. (w podziale na części):Część III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453f3ad7-a498-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494237/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do Działu opieki nad osobami nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. (w podziale na części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki - art. 304 i art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp” (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), ponieważ w uprzednio prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta (odpowiednio w każdej z Części).
Postępowanie o udzielenie zamówienia z wolnej ręki było poprzedzone przeprowadzonym przez Zamawiającego postępowaniem w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji dla zamówień na usługi społeczne, o których mowa w art. 359 pkt 2) ustawy Pzp o numerze referencyjnym: COK.DN.33.5.1.2023,
w którym opublikowano ogłoszenie w BZP w dniu 08.12.2023 r. pod numerem: 2023/BZP 00541634/01, które następnie zostało zamieszczone wraz z niezbędną dokumentacją postępowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b3b12148-95c5-11ee-9ee7-e2087ac16d09.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b3b12148-95c5-11ee-9ee7-e2087ac16d09

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COK.DN.33.9.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70272,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi w zakresie zabezpieczenia medycznego oraz sprawowanie opieki nad na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych
do wytrzeźwienia Centrum Wsparcia dla Osób w Kryzysie we Włocławku ul. Krzywa Góra 3B. Osoba świadcząca usługę musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733, 2705, 2770, z 2023r. 1560, 1972) przez 732 godziny zegarowe w czasie trwania umowy (w ramach każdej z Części); jednakże Zamawiający informuje, że wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową, pozwalającą Zamawiającemu na porównanie złożonych ofert i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. Szacunkowa liczba godzin może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o ok. 20 %. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi ratownikami medycznymi świadczącymi usługi medyczne w dziale Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi. Wymaga się świadczenia usługi w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w Zaproszeniu do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Maciej Janus, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: „MJ-MED Maciej Janus”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882887528

7.3.4) Miejscowość: Wlocławek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.