Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504858/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 26
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sapok@rogowo.paluki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapok-rogowo.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/rogowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja placówek oświatowo kulturalnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd354fb-1333-4e67-a0af-bf3f9a2412f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077021/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2024 i 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76510,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji I (pierwszej) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy węgiel kamienny i ekomiał wraz zrozładunkiem dla szkól o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do
istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie
Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz.U. z 2018r. poz. 1890)
a) WĘGIEL KAMIENNY sortyment orzech w przewidywalnej ilości 16,00 ton
TYP: 31,1 o parametrach nie gorszych niż:
- wartość opałowa: od 22-26 MJ/kg
- zawartość popiołu: od 5-10%
- zawartość siarki do 0,6 %
- granulacja (uziarnienie) 25 - 60 mm
- zawartość wilgoci całkowitej do 10%
aa) Dostawa WĘGLA KAMIENNEGO odbywać się będzie do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Gościeszynie :
- Gościeszyn 20 - 16,00 ton,
b) EKOMIAŁ w przewidywalnej ilości 42,00 tony o parametrach nie gorszych niż:
- wartość opałowa od 24-28 MJ/kg
- zawartość popiołu do 6% |
- zawartość siarki do 0,6%
- granulacja (uziarnienie) od 8 do 20 (mm)
- zawartość wilgoci całkowitej do 8%
- spiekalność RI<10
bb) Dostawa EKOMIAŁU odbędzie się do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Rogowie, ul. Szkolna 7 - 42,00 tony
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia dostawy o 25% całości zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 39310,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) W ramach realizacji II (części) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pellet drzewny w zgrzewanychworkach foliowych po 15-25 kg wraz z rozładunkiem dla szkoły i przedszkola o parametrach, których standardy
jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej
wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz .U. z 2018r.
poz. 1890)
a) PELLET DRZEWNY w przewidywanej ilości 40,00 ton o następujących parametrach:
- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki
innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze
- wartość opałowa min. 18MJ/kg [5,0kWh/kg];
- max. zawartość popiołu do 0,7%
- gęstość min. 600kg/m3
- wilgotność do 10%
- średnica 6mm.
- zgodność z normą DIN 51731 lub normami DIN PLUS , DIN PLUS EN A1, lub równoważne ( potwierdzające spełnianie
standardów jakości określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą jakości ).
aa) Dostawa PELLETU DRZEWNEGO odbywać się będzie partiami od 2 do 20 ton jednorazowo, w zależności od
rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Gościeszynie, Gościeszyn 20 – 15,00 ton,
- kotłowni przy Gminnym Przedszkolu w Rogowie, ul. Kościuszki 2 – 25,00 ton
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości dostawy o 25% całości zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 37200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48351,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70602,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48351,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WĘGLOPASZ SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48351,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45756,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45756,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARTAK GRODZIEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652189624
7.3.4) Miejscowość: GRODZIEC
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45756,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ROGOWO
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Dostawa oleju napędowego dla Gminy Rogowo
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Dostawa opału - pellet drzewny
- Dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2025-31.12.2025 r.
- Dostawa pelletu na potrzeby gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkół w Gminie Przodkowo
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w I półroczu 2025 roku
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.