Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501025/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00513193/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00513589/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa i przebudowa sytemu funkcjonalności parkingu pod Parkiem Centralnym w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8480311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa sytemu funkcjonalności parkingu pod Parkiem Centralnym w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6a84652-8539-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy systemu do integracji usług elektronicznych i rozwiązań systemowych na parkingu pod Parkiem Centralnym w Gdyni. Część 1 i Część 2 zamówienia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.71.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Integracja usług i rozwiązań na parkingu pod Parkiem Centralnym w Gdyni, w zakresie dostawy systemów i usług usprawniających funkcjonowanie i obsługę parkingu oraz dokonanie ich integracji z obecnie funkcjonującymi systemami wraz z serwisowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.5.5.) Wartość części: 99384,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Integracja usług i rozwiązań na parkingu pod Parkiem Centralnym w Gdyni w zakresie dostawy systemu do lokalnego archiwizowania danych z parkingu pod Parkiem Centralnym wraz z elektronicznym systemem do wystawiania FV4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.5.5.) Wartość części: 550615,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Center Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792196553
7.3.3) Ulica: Floksowa
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-175
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GREEN CENTER POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GREEN CENTER POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca PM3D Spółka Akcyjna, Ul. Fordońska 2, 85-085 Bydgoszcz po wezwaniu do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych przedstawił oświadczenie o braku spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia oraz zdolności technicznej lub zawodowej rozdział 9 ust. 2 lit. b SWZ. Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b zamawiający odrzucił ofertę, która została złożona przez Wykonawcę nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu. Wobec powyższego postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy PZP, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu. Oferta w/w wykonawcy była jedyną ofertą złożona w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Przegląd z legalizacją (atestacja) tratw ratunkowych z podziałem na części: Cz I: Przegląd z legalizacją tratw ratunkowych DSB typ LR97 Cz II: Przegląd z legalizacją tratw ratunkowych DKS VIKING
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Suchedniów"
- Opracowanie specyfikacji interoperacyjności dla prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej (SSIDL) w ramach projektu: Wdrożenie słownika LOINC w obszarze diagnostyki (...)
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Opracowanie narzędzia informatycznego do rozpoznawania w nieprzetworzonych danych tekstowych, czyli treściach internetowych ofert pracy, ściśle określonych jednostek nazwanych.
więcej: Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.