Og³oszenie z dnia 2024-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i t³ocznej w Bronkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bobrowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770209
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 131
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bobrowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-627
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 391 32 80
1.5.8.) Numer faksu: 68 391 32 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@bobrowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.bobrowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i t³ocznej w Bronkowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8d41b90-4019-488a-8197-95230a43673b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00572010
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00077053/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i t³ocznej w Bronkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
PROW 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bobrowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bobrowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania zaleca siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym:
- przesy³anie Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³anie odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³anie odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy – Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa³a siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zam.pub@bobrowice.pl.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452); dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma zakupowa dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Pozosta³a tre¶æ w Rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bobrowice, Bobrowice nr 131, 66-627 Bobrowice, tel. (68) 391 92 00, wojt@bobrowice.pl;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych: S³awomir Kozie³, z którym mo¿na siê kontaktowaæ mailowo pod adresem: iod@bobrowice.pl;
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze - w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celach archiwizacyjnych,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w przypadku zawarcia umowy w celu jej realizacji i rozliczenia,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ pomiêdzy Wykonawc± a Administratorem, je¶li takie siê pojawi±.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê Prawo zamówieñ publicznych dalej zwan± „ustawa Pzp”; Dane mog± byæ przekazywane instytucjom oraz osobom bior±cym udzia³ w procesie budowlanym oraz organom zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci lub interesem publicznym zgodnie z art. 18 ust 5 , art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych zwanej dalej Pzp. Ponadto Pañstwa dane ujête w systemach informatycznych powierzamy równie¿ podmiotom obs³uguj±cym lub udostêpniaj±cym nam te systemy.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez 5 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego w mmm którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy bêd± one przechowywane przez okres 10 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego w którym rozwi±zano umowê.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Pañstwo wype³niacie obowi±zki informacyjne przewidziane w art.13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³/a w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postepowaniu.
9.Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Pozosta³a tre¶æ w Rozdziale 43 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPR.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1096627,57 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania p.n. „Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i t³ocznej w Bronkowie” zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa budowlanego oraz wymogami PROW 2014-2020:
Lokalizacja inwestycji: miejscowo¶æ Bronków, - Gmina Bobrowice – w okolicach Zielonej Góry - woj. Lubuskie.
Opis przedmiotu zamówienia:
Projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji bêdzie polega³o na budowie odcinka sieci grawitacyjnej i kanalizacji t³ocznej, przy³±czonej bezpo¶rednio do istniej±cej oczyszczalni ¶cieków. Sieæ kanalizacji grawitacyjnej zostanie wykonana z rur o ¶ciankach litych PCW – U DN 200 mm. Projektowana sieæ kanalizacji t³ocznej bêdzie wykonana z rur przewodowych PE100 DN 90 mm z szeregu SDR17 przewidzianych na nominalne ci¶nienie robocze minimum 1,0 MPa.
Projektowana sieæ kanalizacji t³ocznej zostanie uzbrojona w armaturê w postaci zasuw oraz kszta³tek ¿eliwnych, ko³nierzowych. Zmiany kierunku trasy ruroci±gów zostan± wykonane za pomoc± ³uków lub kolan z PE ³±czonych z ruroci±giem metod± spawania doczo³owego. ¦cieki bêd± podawane za pomoc± t³oczni zlokalizowanej na koñcówce ruroci±gu grawitacyjnego (Studzienka nr S1). T³ocznia zosta³a zaprojektowana jako urz±dzenie dwupompowe. Zabudowa t³oczni zostanie umieszczona w betonowej studni o ¶rednicy wewnêtrznej 2,0 m. Zabudowa t³oczni zostanie umieszczona w betonowej studni o ¶rednicy wewnêtrznej 2,0 m. Dla obiektu t³oczni zostanie wykonane przy³±cze energetyczne zalicznikowe kablem YAKY 4X50 mm2, które zostanie objête odrêbnym projektem technicznym bran¿y elektrycznej. Kabel energetyczny przy³±cza bêdzie u³o¿ony we wspólnym wykopie z kanalizacj± ci¶nieniow±.
Na trasie sieci kanalizacji grawitacyjnej zostan± zastosowane studzienki rewizyjne, przy³±czeniowe z PP o ¶rednicy 425 mm.
W przypadku stwierdzenia kolizji z urz±dzeniami energetycznymi lub telekomunikacyjnymi w czasie realizacji inwestycji w miejscach skrzy¿owania projektowanych sieci kanalizacyjnych z infrastruktur± podziemn± bêd± stosowane rury ochronne DVK 110 mm, dwudzielne (linie kablowe energetyczne). W miejscach przekraczania dróg oraz w zbli¿eniach do infrastruktury podziemnej bêd± stosowane rury ochronne HDPE uk³adane w osi projektowanego ruroci±gu metod± przewiertu lub przekopu.
Projekt nie przewiduje budowy przy³±czy. Po zrealizowaniu inwestycji posesje bêd± przy³±czane do istniej±cych na sieci kanalizacyjnej studzienek.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) w pierwszej kolejno¶ci Zamawiaj±cy przyst±pi do oceny ofert, na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale 25 SWZ,
2) w zakresie niepodlegania wykluczeniu oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zostanie oceniony zgodnie z formu³± „spe³nia – nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach, o którym mowa rozdziale 25 SWZ;
3) w toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy pzp oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci;
4) Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy pzp i niezw³ocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona;
5) po dokonaniu ww. czynno¶ci Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug kryteriów opisanych w punkcie 21 SWZ i wybierze ofertê najwy¿ej ocenion±;
6) je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w rozdziale 25 SWZ lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy pzp wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
O¶wiadczenia i dokumenty, o którym mowa w2rozdziale 25) SWZ sk³adane na wezwanie o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy musz± byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
7) na podstawie art. 128 ust. 4 ustawy pzp Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w rozdziale 25 SWZ;
8) je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty, o którym mowa w rozdziale SWZ budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on na podstawie art. 128 ust. 5 ustawy pzp zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
9) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie zosta³a odrzucona oraz zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, tj. otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
10). Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
11) W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12) Niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy, informuje równocze¶nie wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, (art. 253 ust. 1 ustawy pzp) o wyborze najkorzystniejszej oferty, podaj±c nazwê albo imiê i nazwisko, siedzibê albo miejsce zamieszkania, je¿eli jest miejscem wykonywania dzia³alno¶ci wykonawcy, którego ofertê wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, je¿eli s± miejscami wykonywania dzia³alno¶ci wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, a tak¿e punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±czn± punktacjê, wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone, podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.
13) Zamawiaj±cy udostêpnia niezw³ocznie informacje, o których mowa w art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
14) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.4.1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 500m.Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sumowania robót.
2.4.2. Wykonawca ma wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji :
a) jako kierownika budowy osobê - bran¿y sanitarnej,
b) Kierownika robót bran¿y elektrycznej
c) Kierownika robót bran¿y drogowej
posiadaj±cymi uprawnienia, potwierdzone odpowiedni± decyzj±, do kierowania robotami w przedmiotowej specjalno¶ci lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i uprawniaj±ce do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych (albo odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- wype³niony wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
4.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wype³niony wg za³±cznika nr 7 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2. Do oferty (wzór formularza - Za³±cznik nr 1) Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ wymagane dokumenty:2.1.aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie dot. art.125 ust.1 ustawy pzp o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – (zgodnie z Za³±cznikiem nr 2),
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
2.2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
(Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w formularzu oferty (wg za³±cznika nr I.1 do SWZ) danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych, z których mo¿liwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiaj±cego).
2.3. inne dokumenty/o¶wiadczenia (je¿eli dotycz±)
a)- zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (wed³ug za³±cznika nr 3),
b)- o¶wiadczenie z art.125 ust.1 pzp podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby (wed³ug za³±cznika nr 4),
c)- o¶wiadczenie z art.117 ust.4 pzp wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wed³ug za³±cznika nr 5),
d) pe³nomocnictwo (gdy oferta wspólna) okre¶lone w rozdziale 24 pkt.8. (je¿eli dotyczy),
e) pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument okre¶laj±cy zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik Wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 15 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w niniejszej umowie na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany lub na podstawie przepisów powszechnie obowi±zuj±cych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w nastêpuj±cych zakresach i okoliczno¶ciach:
Zmiana terminu zakoñczenia robót, sposobu wykonania i zakresu robót w przypadku:
1) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ na podstawie których wykonywany jest przedmiot umowy, lub mog±cych spowodowaæ wstrzymanie prac lub przesuniêcie terminu przekazania placu budowy, w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z dzia³añ organów je wydaj±cych, - w tym przed³u¿anie siê terminu uzyskania pozwolenia na budowê.
2) konieczno¶ci wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów administracji architektoniczno–budowlanej, nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich w³a¶ciwo¶ci, itp.,
3) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, warunki pogodowe, innego rodzaju zagro¿enia - w tym zwi±zane z og³oszeniem stanu nadzwyczajnego, epidemiologicznego, itp., awarie urz±dzeñ liniowych itp.) maj±ce wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, niezale¿nych od Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót w ustalonym w umowie terminie. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania powy¿szych okoliczno¶ci;
4) wyst±pienia nieprzewidzianych w SWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w tym ujawnienie podczas robót istnienia nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, przyrodniczych i innych,
5) wynikaj±ca z wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego lub przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego lub je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy;
6) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach zwi±zanych z realizacj± inwestycji
7) przed³u¿ania siê terminu lub odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê,
8) wynikaj±ca z wyst±pienia robót dodatkowych,
9) zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy przed terminem okre¶lonym w umowie,
10) przerwania robót przez Zamawiaj±cego. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas nie d³u¿szy ni¿ czas przerwy.
11) wyst±pienia konieczno¶ci zmian nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia i koniecznych do wykonania ca³o¶ci robót i uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego,
12) zmiany zakresu robót budowlanych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, w tym dotycz±ce wyst±pienia dodatkowych robót budowlanych,
13) zmiany w rozwi±zaniach projektowych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
14) wprowadzenia uzgodnionych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego na podstawie art.20 ust.1 pkt.4 lit.a) ustawy Prawa budowlanego,
15) wprowadzanie rozwi±zañ wynikaj±cych ze zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych poszczególnych elementów zamówienia ni¿ przewidzianych,
16) zmiana metody wykonania robót budowlanych lub zmiana materia³ów, urz±dzeñ na inne o takiej samej funkcji i parametrach nie gorszych ni¿ projektowane,
Pozosta³a tre¶æ w Za³±czniku Nr 7 do SWZ Umowa Wzór
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bobrowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena 100%INNE PRZETARGI BOBROWICE
wiêcej: przetargi BOBROWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Szyd³owcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kot³ów na paliwo sta³e 5 klasy spe³niaj±ce wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku gara¿owego z czê¶ci± gospodarczo-magazynow±
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.