Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00017267/01 - Wynik z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup paliw do pojazdów i sprzętu
Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361201345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 384 20 47
1.5.8.) Numer faksu: 91 384 22 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.gryfice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zuk.gryfice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup paliw do pojazdów i sprzętu
Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e98fac-a495-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86e98fac-a495-11ee-948d-82b0c04ef8503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami:
1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platformą”).
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.
3) Adres Platformy https;//zukgryfice.eb2b.com.pl
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://zukgryfice.eb2b.com.pl/).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://zukgryfice.eb2b.com.pl/).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://zukgryfice.eb2b.com.pl/).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TT 01/12/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 690000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: bezgotówkowa nierytmiczna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r. w cenach obowiązujących na dystrybutorach, z upustem ceny Wykonawcy.
Przewidywane zapotrzebowanie na paliwa wynosi:
- benzyna bezołowiowa Pb – 95 - ok. 12.000 litrów
- olej napędowy ON - ok. 112.000 litrów
2. Podana przewidywana ilość paliw może ulec zmniejszeniu według potrzeb zużycia w ciągu trwania umowy. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie stanowi podstaw do żądania roszczeń Wykonawcy z tego powodu.
3. Przekazanie zakresu zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w umowie.
4. Sprzedaż paliwa odbędzie się na podstawie ewidencji zakupu poprzez np. WZ lub innego systemu rejestrowania odbioru np. elektronicznego. Wymagane jest aby Wykonawca wystawiał dowody zakupu, które zawierać będą ilość, cenę jednostkową, kwotę do zapłaty oraz potwierdzenie odbioru.
5. Wykonawca udzieli upustu ceny zakupu w wysokości przedstawionej w ofercie przetargowej.
6. Wykonawca w miejscu sprzedaży będzie prowadzić ewidencję zakupionych i wydanych Zamawiającemu paliw.
7. Ewidencja ma zawierać:
- datę zakupu
- nr rejestracyjny samochodu zamawiającego,
- rodzaj i ilość wydanego paliwa,
- wartość po upuście zakupionego paliwa
- czytelny podpis odbierającego
8. Paliwo musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz.1680 z późn. zm.) i być zgodne z wymogami norm:
- PN EN 590:2009 dla oleju napędowego
- PN EN 228:2009 dla benzyny bezołowiowej
9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania lokalizacji do pobierania paliw na terenie miasta Gryfice.
10. Zakup paliw odbywać się będzie na stacji paliw Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników pojazdów lub sprzętów (kanistrów) według bieżącego zapotrzebowania na zasadzie transakcji bezgotówkowych wg cen obowiązujących na dystrybutorze, pomniejszonych o upust.
11. W celu realizacji umowy Wykonawca zawrze umowy. Płatność należności z tytułu transakcji bezgotówkowych dokonywana będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury i ewidencji zakupów. Rozliczenie zakupionego paliwa odbywać się będzie dwa razy w miesiącu za okres 01-15- go każdego miesiąca i od 16 – do ostatniego dnia każdego miesiąca, dla każdego rodzaju paliwa oddzielnie.
12. Ceny jednostkowe paliw zawarte w formularzu ofertowym(załącznik nr 1) stanowią ceny sprzedaży na dystrybutorze w dniu 27.12.2023 r. o godz. 14.00 i będą podstawą do ustalenia ceny ofertowej złożonej oferty przez Wykonawcę.
13. Kod CPV – 09134100-8 Olej napędowy
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termiinowość
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu oceny spełniania warunku:
Zamawiający nie bada sytuacji ekonomicznej wykonawców.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu oceny spełniania warunku:
Zamawiający oczekuje, że wykonawca posiada lub będzie posiadał na czas wykonania przedmiotu umowy aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnienia/nie spełnienia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia.
3. Nie spełnienie przez Wykonawcę choćby jednego z warunków opisanych powyżej skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
4. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 oraz 109 ust. 1 pkt 4) ustawy. Wykaz podstaw wykluczenia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) podmiotowe środki dowodowe:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
c) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.
4. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-5.
7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:
1. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2. określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3. czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w sytuacji, gdy:1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) powstanie konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia na skutek obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia;
3) zaistnieją obiektywne przyczyny, z uwagi na które konieczne jest odstąpienie od realizacji części lub całości zamówienia;
4) dojdzie do kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
6) zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe w skutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygnięć administracji publicznej;
7) okaże się to konieczne w celu umożliwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi przepisami prawa;
8) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
9) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy;
10) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT;
2. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Wykonawca jak i Zamawiający
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zukgryfice.eb2b.com.pl/).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2025 roku
- Dostawa owoców, warzyw oraz przetworów i mrożonek dla SPZZOZ w Gryficach
- Zakup energii elektrycznej wraz z odkupem energii wyprodukowanej w instalacji wytwórczej na terenie Nadleśnictwa Gryfice w 2025 oraz 2026 r.
- Dostawa nici chirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa systemu do stabilizacji stawu krzyżowo - biodrowego dla SPZZOZ w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bezgotówkowy paliw płynnych dla ZGKiM w Lubrzy na rok 2025
- DOSTAWA PALIWA W 2025 ROKU
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2025 r.
- "RDW w Puławach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
- Zakup paliw silnikowych do pojazdów i urządzeń będących własnością Gminy Czerniewice w roku 2025
- Dostawa oleju napędowego dla Gminy Rogowo
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.