Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498985/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Osiek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Osiek
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osiek.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9813281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Osiek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e082f764-092b-4c48-9177-430bc78a5b26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001126/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Osiek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbiór, transport i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych zbieranych selektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Gminy Osiek z wyłączeniem dwóch cmentarzy znajdujących się na terenie Gminy Osiek,
2) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w oznaczone pojemniki i worki,
3) dostarczenie do nieruchomości zamieszkałych zakupionych przez Gminę Osiek pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych: „SZKŁO”,
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonywanie innych czynności, tj.:
a) weryfikowanie i aktualizowanie bazy danych miejsc gromadzenia odpadów,
b) planowanie tras i harmonogramów wywozu odpadów,
c) prowadzenie sprawozdawczości okresowej,
d) prowadzenie działań wyjaśniających oraz informujących,
e) raportowanie odbioru odpadów z nieruchomości,
f) raportowanie śladu GPS tras odbioru odpadów oraz odstępstw od nich na każde wezwanie zamawiającego,
g) udział w procesach reklamacyjnych dotyczących przedmiotu zamówienia,
h) gotowość do realizacji przedmiotu zamówienia w zmienionej formie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1072 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Pólnoc Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911003833
7.3.3) Ulica: Równa
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-067
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800199,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OSIEK
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOLNO
- "Prowadzenie prac związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku na terenach publicznych w mieście Ryki w 2025 roku"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Pyrzycach
- Usługa opróżniania koszy ulicznych
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Wąsosz"
- ,,Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.