eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaOdbudowa stawów do retencjonowania wody w gminie Warka



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa stawów do retencjonowania wody w gminie Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa stawów do retencjonowania wody w gminie Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25eb8439-6484-4945-a85a-7b89ff1bd565

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451264

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1672501,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Gąski”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy sztucznego zbiornika wodnego usytuowanego na wodach płynących cieku „Dopływ z Gąsek”, na dz. nr ew. 72/3, w m. Gąski, gm. Warka, pow. grójecki w ramach zadania „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Gąski”.
Istniejące urządzenie wodne - sztuczny zbiornik wodny do retencjonowania wody usytuowany jest na wodach płynących cieku „Dopływ z Gąsek”, powierzchnia istniejącej czaszy zbiornika wodnego wynosi ok. 0,15 ha. Obecnie jest on mocno zdegradowany zwłaszcza w rejonie skarp porośniętych samosiejkami, trzciną i turzycami, oraz w znacznym stopniu zamulony.
Taki stan techniczny stawu nie pozwala na wykorzystanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem – do retencjonowania powierzchniowych wód płynących korytem cieku. Zbiornik wodny został wykonany prawdopodobnie kilkadziesiąt lat temu i od tamtego czasu nie był poddawany bieżącemu utrzymaniu i konserwacji, przez co utracił swoją funkcję retencyjną.
Biorąc pod uwagę powyższe, odbudowa istniejącego zbiornika wodnego, jest celowym i wskazanym działaniem, dla zapewnienia wody do celów rekreacyjnych, pożarowych oraz małej retencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9A – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10A oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 315164,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Hornigi”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie odbudowy stawu o powierzchni przekraczającej 1000 m2 i nieprzekraczającej 5000 m2 , oraz głębokości nieprzekraczającej 3 m, położonego w całości na dz. nr ew. 24 N, w m. Hornigi, gm. Warka, pow. grójecki.
Istniejący staw do retencjonowania wody zlokalizowany jest w lokalnym naturalnym zagłębieniu terenu, powierzchnia istniejącej czaszy stawu wynosi ok. 0,21 ha. Obecnie jest on mocno zdegradowany zwłaszcza w rejonie skarp, oraz częściowo zamulony.
Taki stan techniczny stawu nie pozwala na wykorzystanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem – do retencjonowania wód opadowych i roztopowych. Staw został wykonany prawdopodobnie kilkadziesiąt lat temu i od tamtego czasu nie był poddawany bieżącemu utrzymania i konserwacji.
Biorąc pod uwagę powyższe, odbudowa stawu, jest celowym i wskazanym przedsięwzięciem dla zapewnienia wody do celów rekreacyjnych, pożarowych oraz małej retencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9B – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10B oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 330810,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Michałów-Parcele”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie odbudowy stawu o powierzchni przekraczającej 1000 m2 i nieprzekraczającej 5000 m2, oraz głębokości nieprzekraczającej 3 m, położonego w całości na dz. nr ew. 1244 Bi/N i 1356/1 N/W-LzVI, w m. Michałów- Parcele gm. Warka, pow. grójecki.
Istniejący staw do retencjonowania wody zlokalizowany jest w lokalnym naturalnym zagłębieniu terenu, powierzchnia istniejącej czaszy stawu wynosi ok. 0,29 ha. Obecnie jest on mocno zdegradowany zwłaszcza w rejonie skarp, oraz częściowo zamulony.
Taki stan techniczny stawu nie pozwala na wykorzystanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem – do retencjonowania wód opadowych i roztopowych. Staw został wykonany prawdopodobnie kilkadziesiąt lat temu i od tamtego czasu nie był poddawany bieżącemu utrzymania i konserwacji.
Biorąc pod uwagę powyższe, odbudowa stawu, jest celowym i wskazanym przedsięwzięciem dla zapewnienia wody do celów rekreacyjnych, pożarowych oraz małej retencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9C – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10C oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 372798,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Opożdżew”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie odbudowy stawu o powierzchni przekraczającej 1000 m2 i nieprzekraczającej 5000 m2 , oraz głębokości nieprzekraczającej 3 m, położonego w całości na dz. nr ew. 143 Wsr-ŁIII, w m. Opożdżew, gm. Warka, pow. grójecki.
Istniejący staw do retencjonowania wody zlokalizowany jest w lokalnym naturalnym zagłębieniu terenu, powierzchnia istniejącej czaszy stawu wynosi ok. 0,15 ha. Obecnie jest on mocno zdegradowany zwłaszcza w rejonie skarp porośniętych trzciną i turzycami, oraz częściowo zamulony.
Taki stan techniczny stawu nie pozwala na wykorzystanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem – do retencjonowania wód opadowych i roztopowych. Staw został wykonany prawdopodobnie kilkadziesiąt lat temu i od tamtego czasu nie był poddawany bieżącemu utrzymania i konserwacji.
Biorąc pod uwagę powyższe, odbudowa stawu, jest celowym i wskazanym przedsięwzięciem dla zapewnienia wody do celów rekreacyjnych, pożarowych oraz małej retencji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9D – Dokumentacji
Projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10C oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 279002,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: „Odbudowa stawu do retencjonowania wody w miejscowości Wichradz”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie odbudowy stawu o powierzchni przekraczającej 1000 m2 i nieprzekraczającej 5000 m2 , oraz głębokości nieprzekraczającej 3 m, położonego w całości na dz. nr ew. 175 PsIII/Wsr-PsIII, w m. Wichradz, gm. Warka, pow. grójecki.
Istniejący staw do retencjonowania wody zlokalizowany jest w lokalnym naturalnym zagłębieniu terenu, powierzchnia istniejącej czaszy stawu wynosi ok. 0,39 ha. Obecnie jest on mocno zdegradowany zwłaszcza w rejonie skarp porośniętych pałką wodną trzciną i turzycami, oraz częściowo zamulony.
Taki stan techniczny stawu nie pozwala na wykorzystanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem – do retencjonowania wód opadowych i roztopowych. Staw został wykonany prawdopodobnie kilkadziesiąt lat temu i od tamtego czasu nie był poddawany bieżącemu utrzymania i konserwacji.
Biorąc pod uwagę powyższe, odbudowa stawu, jest celowym i wskazanym przedsięwzięciem dla zapewnienia wody do celów rekreacyjnych, pożarowych oraz małej retencji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9E – Dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót – załącznik nr 10E oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 374724,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432783,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572892072

7.3.3) Ulica: Dojazdowa 16, Wola Kopcowa

7.3.4) Miejscowość: Masłów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493835,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572892072

7.3.3) Ulica: Dojazdowa 16, Wola Kopcowa

7.3.4) Miejscowość: Masłów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291794,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594099,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291794,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans Stud Paweł Studziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891494461

7.3.3) Ulica: Czamanin Kolonia 5

7.3.4) Miejscowość: Topólka

7.3.5) Kod pocztowy: 87-875

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291794,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385262,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572892072

7.3.3) Ulica: ul. Dojazdowa 16, Wola Kopcowa

7.3.4) Miejscowość: Masłów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545960,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU WIKBUD Gajda Damian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572892072

7.3.3) Ulica: ul. Dojazdowa 16, Wola Kopcowa

7.3.4) Miejscowość: Masłów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.