Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00477510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodników w ciągu dróg powiatowych
Zadanie nr 1: w miejscowości Leźno
Zadanie nr 2: w miejscowości Staniszewo i Sianowo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586810715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zdp.kartuzy.ibip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont chodników w ciągu dróg powiatowychZadanie nr 1: w miejscowości Leźno
Zadanie nr 2: w miejscowości Staniszewo i Sianowo.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd9b9cac-731a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000919/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Remont chodników w ciągu dróg powiatowych Zadanie nr 1: w miejscowości Leźno Zadanie nr 2: w miejscowości Staniszewo i Sianowo.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP4.26.02.11.2023.PD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
REMONT CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH
Zadanie nr 1: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1900G w miejscowości Leźno
Zadanie nr 2: Remont chodników w ciągu drogi powiatowej nr 1907G i 1908G w miejsco-wości Staniszewo i Sianowo
Opis stanu istniejącego
Istniejące zagospodarowanie terenu
Inwestycja składa się z dwóch zadań. Zadanie nr 1 obejmuje Remont chodnika w miejscowości Leżno na długości 380m w km 11+828 – 12+208 DP nr 1900G. Zadanie nr 2 obejmuje Remont chodnika w miejscowości Staniszewo o długości 102m w km 4+147 – 4+249 DP nr 1907G oraz remont dwóch odcinków chodnika w miejscowości Sianowo o długości 50m i 40m zlokalizowanych w pasie drogowym DP 1907G i DP 1908G.
Istniejący chodnik w miejscowości Leźno w stanie istniejącym ma nawierzchnię z płytek betonowych 50x50cm o szerokości 2,0m. Ograniczony jest on obustronnie obrzeżami betonowymi.
Istniejący chodnik w miejscowości Staniszewo posiada nawierzchnię z płytek betonowych 50x50cm i szerokości 1,5m. Od strony jezdni jest on ograniczony krawężnikami, zaś z drugiej strony obrzeżami betonowymi.
Istniejący chodnik w miejscowości Staniszewo posiada nawierzchnię z płytek betonowych 50x50cm i szerokości 1,5m. Od strony jezdni jest on ograniczony krawężnikami, zaś z drugiej strony obrzeżami betonowymi.
Istniejące chodniki w miejscowości Sianowo posiadają nawierzchnię o nawierzchni bitumicznej szerokości od. 1,0m do ok. 2,0m. Chodniki te ograniczone są od jezdni krawężnikami betonowymi.
Opis stanu projektowanego
Rozwiązanie sytuacyjne
Zadanie nr 1:
Łączna długość remontowanego chodnika wynosi 380m. Istniejący w danym miejscu chodnik zostanie rozebrany i odtworzony na nowo w tej samej lokalizacji wraz z wymianą obrzeży.
Zadanie nr 2:
Łączna długość remontowanych chodników wynosi 192m. Istniejące w danych miejscach chodniki zostaną rozebrane i odtworzone na nowo w tej samej lokalizacji.
Istniejące krawężniki planuje się wymienić na nowe. Zaprojektowano krawężniki wysokie 15x30x100 oraz najazdowe 15x22x100. Ustawienie krawężników należy wykonać poprzez równe nacięcie krawędzi nawierzchni drogi powiatowej, a następnie uzupełnienie powstałej szczeliny masą zalewową bitumiczną. W celu nadania płynności przebiegu chodnika planuje się odpowiednio wyprofilować sytuacyjnie krawędź jezdni. Chodnik na ciągu trasy ogrodzony będzie obrzeżem betonowym 8x25cm. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano jako wykonaną z brukowej kostki betonowej koloru szarego gr. 6cm. Zjazdy indywidualne do posesji zaprojektowano o nawierzchni z brukowej kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8.
Rozwiązanie wysokościowe
Niweletę chodników należy nawiązać do istniejących rzędnych drogi powiatowej oraz do istniejących rzędnych terenów przyległych. Krawężnik wystający zostanie posadowiony średnio 12cm powyżej poziomu jezdni, jednak ze względu na stan istniejącej nawierzchni, wysokość posadowienia wahać się będzie od 9 do 16 cm. Światło krawężnika na zjazdach zaprojektowano jako 4cm. Początek i koniec remontowanych chodników należy nawiązać do istniejącego chodników. Spadek poprzeczny chodnika przyjęto jako jednostronny 2%. Spadek pasów zieleni - zmienny celem niwelacji różnicy rzędnych pomiędzy obrzeżami a terenami przyległymi. Skarpy za pasami zieleni należy odpowiednio wyprofilować niwelując różnicę wysokościową pomiędzy pasem zieleni a terenem przyległym.
Odwodnienie
Odwodnienie chodnika powierzchniowe na tereny przyległe oraz na jezdnię.
Konstrukcja elementów drogowych
Konstrukcja chodnika
• nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej 10x20 - 6cm
• podsypka cementowo-piaskowa - 3cm
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 (kruszywo niezwiązane C50/30) - 8cm
Konstrukcja zjazdów
• nawierzchnia z brukowej kostki betonowej czerwonej/grafitowej 10x20 - 8cm
• podsypka cementowo-piaskowa - 5cm
• kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 (kruszywo niezwiązane C90/3) -18cm
Konstrukcja pasów zieleni
• humus -10cm
Roboty ziemne
Roboty ziemne polegać będą na usunięciu ziemi urodzajnej (ścięciu poboczy) oraz wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika i zjazdów oraz wyprofilowanie pasów zieleni. Podłoże należy zagęścić do Is = min 1,0. Roboty wykonywać po uprzednim zlokalizowaniu przebiegu uzbrojenia podziemnego. Ziemię urodzajną z korytowania wykorzystać do wyprofilowania terenu za obrzeżami (pasy zieleni).
2. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.
3. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowie-dzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organiza-cji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy zaopiniować w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kartuzach i Komendzie Powiatowej Policji w Kartuzach a następnie uzyskać zatwierdzenie z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobo-wiązań umowy.
6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Za-mawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
9. Termin realizacji 175 dni od podpisania umowy.
Prace należy wykonać w oparciu o specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273417,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485157,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273417,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viabet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892011546
7.3.3) Ulica: ul. Lęborska 6a
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273417,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Przebudowa i adaptacja zabytkowego budynku pokolejowego w m. Kartuzy w celu nadania mu funkcji społecznych - etap I, etap II, etap III
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.