Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00496857/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MEBLI, WYPOSAŻENIA REHABILITACYJNEGO ORAZ ANALIZATORA DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817526300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee68b02b-81f6-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MEBLI, WYPOSAŻENIA REHABILITACYJNEGO ORAZ ANALIZATORA DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee68b02b-81f6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114150/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa mebli, sprzętu rehabilitacyjnego, analizatora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem, wyposażenia rehabilitacyjnego oraz analizatora w miejsce wskazane przez Zamawiającego dla SPZOZ w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 8.1 do 8.3 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych.Postepowanie przetargowe zostało podzielone na 3 zestawy:
Zestaw nr 1- meble
Kod CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 357630,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem, wyposażenia rehabilitacyjnego oraz analizatora w miejsce wskazane przez Zamawiającego dla SPZOZ w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 8.1 do 8.3 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych.Postepowanie przetargowe zostało podzielone na 3 zestawy:
Zestaw nr 2- wyposażenie rehabilitacji Kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49281,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem, wyposażenia rehabilitacyjnego oraz analizatora w miejsce wskazane przez Zamawiającego dla SPZOZ w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 8.1 do 8.3 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych.Postepowanie przetargowe zostało podzielone na 3 zestawy:
Zestaw nr 3- analizator składu ciała Kod CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne;
W prowadzonym postępowaniu w zakresie zestawu nr 1 została złożona jedna oferta przez firmę KERRO MEBLE SP. Z O.O., Ul. Cisowa 9,20-703 Lublin.
Wykonawca nie złożył załącznika 8.1 wraz z ofertą.
Zgodnie z zapisami SWZ w pkt. 12.15.3. Zamawiający wymagał złożenia wypełnionej specyfikacji parametrów technicznych (załącznik nr od 8.1 do 8.3 do SWZ- odpowiedniej dla oferowanego zestawu). W przypadku braku powyższego załącznika Zamawiający odrzuci ofertę.
W związku z powyższym Zamawiający zobligowany jest do odrzucenia oferty firmy Kerro Meble.
Uzasadnienie prawne;
Art. 226. 1. 5)Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne;
W zakresie zestawu nr 1 jest brak ofert nie podlegających odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne;
Art. 255. ust 2) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55612,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56997,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55612,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERES MEDICAL SP. Z O.O., Płouszowice Kol.64B, 21-008
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 339 67 89
7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55612,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42245,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42245,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42245,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Has-Med. Sp. z o.o., ul Młyńska 20 43-300
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470086556
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42245,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- "Przebudowa wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 2028L w msc. Ostrówek Kolonia - opracowanie dokumentacji projektowej"
- Organizacja 5-dniowej wycieczki zagranicznej do Apulii dla pracowników Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej
- "Zakup wraz z dostawa emulsji kationowej asfaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16"
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Hrubieszów, miejscowość Moroczyn - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku oraz Zakładu Opiekuńczego Leczniczego w Nowej Rudzie.
- Zakup, dostawa głowic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem nożnym wraz z osprzętem dla potrzeb Oddziału Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.