eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA MUZEUM HISTORII KIELC w 2025 roku



Og³oszenie z dnia 2024-10-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA MUZEUM HISTORII KIELC w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM HISTORII KIELC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260111057

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtego Leonarda 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 34055 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mhki.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mhki.kielce.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA MUZEUM HISTORII KIELC w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0f0d716-3402-484d-8e3d-973f6791aa2d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00572356

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025338/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0f0d716-3402-484d-8e3d-973f6791aa2d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim oraz z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
3. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione
w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
4. Tre¶æ z³o¿onej oferty musi odpowiadaæ tre¶ci dokumentów zamówienia.
5. Oferta winna byæ z³o¿ona przez osoby umocowane do sk³adania o¶wiadczeñ woli i zaci±gania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy.
6. W przypadku za³±czenia do oferty dokumentów lub o¶wiadczeñ sporz±dzonych w jêzyku obcym nale¿y je z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
7. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
8. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) wystêpuj± .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty z³o¿one w takich formatach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
9. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”.
10. Za³±cznikami do oferty, stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ, s± dokumenty wymienione w SWZ. Oferta i ka¿dy z za³±czników powinny zostaæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± do jego reprezentowania i sk³adania w jego imieniu o¶wiadczenia woli. Wyj±tek stanowi zobowi±zanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podpisuje podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
11. Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
12. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê. Wykonawca wycofuje ofertê w zak³adce „Oferty/wnioski” u¿ywaj±c przycisku „Wycofaj ofertê”.
13. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Kielc ul. ¦wiêtego Leonarda 4, 25-303 Kielce. Email: poczta@mhki.kielce.eu; tel. 41 340 55 20;
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Monika B³aszczyk, email: inspektordanychosobowych@mhki.kielce.eu, tel. 41 340 55 26,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc w 2023 roku, Znak sprawy: MHKi.A.261.6.2022, prowadzonym w oparciu o art. 275 ustawy Pzp.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ut. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym posterowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba, ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MHKi.A.261.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc przy ul. ¦wiêtego Leonarda 4 w Kielcach, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 roku.
1) Przez ochronê osób nale¿y rozumieæ dzia³ania maj±ce na celu zapewnienie bezpieczeñstwa ¿ycia, zdrowia, nietykalno¶ci osobistej osób przebywaj±cych w Muzeum.
2) Przez ochronê mienia nale¿y rozumieæ dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom
i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstaniu szkody wynikaj±cej z tych zdarzeñ oraz uniemo¿liwienie wstêpu osób nieuprawnionych na teren obiektu.
2. Ochrona bêdzie ¶wiadczona w systemie ci±g³ym, tj. ca³odobowo, we wszystkie dni tygodnia (w tym dni ustawowo wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony na zmianie.
3. Muzeum nie podlega obowi±zkowej ochronie zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1995 z pó¼n. zm.).

Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w kryterium „Cena”.
Liczba punktów: Pc (liczba punktów do oceny za kryterium cena) = Pcn/Pcp x 60
Pcn - najni¿sza oferowana cena brutto
Pcp - warto¶æ brutto porównywalnej oferty
2. W kryterium cena oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.

3. Ocena punktowa w kryterium „Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4. W kryterium „Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” punkty przyznawane bêd± za ka¿d± osobê skierowan± do realizacji zamówienia, która posiada minimum 12-miesiêczne do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug ochrony w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, które wyposa¿one s± w sygnalizacjê w³amania i napadu, sygnalizacjê p.po¿., system telewizji przemys³owej CCTV.
1) Za skierowanie przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
a) 1-ej osoby posiadaj±cej ww. do¶wiadczenie - 5 pkt
b) 2-óch osób posiadaj±cych ww. do¶wiadczenie - 10 pkt
c) 3-ech osób posiadaj±cych ww. do¶wiadczenie - 20 pkt
d) 4-ech osób posiadaj±cych ww. do¶wiadczenie - 30 pkt
e) 5-u osób posiadaj±cych ww. do¶wiadczenie - 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:

1. Nie podlegaj± wykluczeniu.

2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
− Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± (aktualn±) Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± na podstawie Ustawy z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021, poz. 1995 z pó¼n. zm.).

4. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej
250 000,00 z³, (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych, 00/100).

5. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
a) Wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie us³ugi (dwa odrêbne zamówienia, odrêbne umowy) ochrony fizycznej, ka¿da realizowana w sposób ci±g³y przez minimum 12 miesiêcy i ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (sto tysiêcy z³otych), w tym przynajmniej jedna us³uga wykonana/wykonywana w muzeum lub obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej* - wyposa¿onym w sygnalizacjê w³amania i napadu, sygnalizacjê p.po¿., system telewizji dozorowej CCTV.

W przypadku wspólnego ubiegania siê przez Wykonawców o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek do¶wiadczenia musi zostaæ spe³niony co najmniej przez jednego Wykonawcê samodzielnie.

Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

* Uwaga: Przez obiekt u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek przeznaczony na potrzeby: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym oraz inny budynek przeznaczany do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.

b) Dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego:

- minimum 5 osób zatrudnionych na umowê o pracê* w pe³nym wymiarze, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci na stanowisku pracownika ochrony osób i mienia, nie karanych i legitymuj±cych siê minimum
24-miesiêcznym do¶wiadczeniem na stanowisku pracownika ochrony posiadaj±cych wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

* Uwaga: wymagana liczba osób stanowi minimalny wymóg do potwierdzenia spe³nienia warunku i nie jest równoznaczna z liczb± osób, które Wykonawca ma zapewniæ do ¶wiadczenia us³ugi na zasadach okre¶lonych Kodeksem pracy.

Zamawiaj±cy w zakresie warunku dysponowania osobami nie ¿±da z³o¿enia odrêbnego wykazu. Ocena spe³nienia warunku w tym zakresie nast±pi w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku udzia³u zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 5 do SWZ.

Przedmiotowy dokument musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

3) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca, który podlega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentu równie¿ w odniesieniu do tych podmiotów, jak równie¿ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, opisanym w art. 108 ust. 1 pkt 1 2 i 4 ustawy Pzp sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem

c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie opisanym w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci

d) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:

a) Aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji.

b) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SWZ.

c) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 250 000,00 z³.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy - Za³±cznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 08:45

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.