Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON
15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON
15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4616d84b-526a-4cac-9522-a6decaaea7e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226851/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zabezpieczenie medyczne dla żołnierzy i pracowników RON 15 WOG w m. Szczecin i m. Stargard
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10086483.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1008648
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odp. Na pytania,zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zamawiający,zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia PRM w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, określił w SWZ w rozdziale 8 niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl znajduje się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem RM z dnia 12.04.2012
r. w sprawieKrajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych .Wśród formatów powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki winnych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Plik z podpisem należy przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. W przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych zostały określone w rozdziale 3 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 56-ZP-10-24/168
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia związanego z usługą zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w m. Szczecin
i Stargard znajdują się:
dla części 1 pn. Zabezpieczenie medyczne dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w m. Szczecin w załączniku nr 4A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 6A do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp dla części 1 i 2 zamówienia,. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać ono będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 100% wartości zamówienia podstawowego.Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe.
Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 6A-6B do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-02 do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryteriów określonych w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia związanego z usługą zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w m. Szczecin
i Stargard znajdują się:
dla części 2 pn. Zabezpieczenie medyczne dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w m. Stargard, w załączniku nr 4B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 6B do SWZ – Wzór umowy oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp dla części 1 i 2 zamówienia,. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać ono będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 100% wartości zamówienia podstawowego.Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe.
Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 6A-6B do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-02 do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryteriów określonych w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dla 1 i 2 części: posiada aktualny wpis do właściwego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z art. 100 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (t.j. Dz. U z 2024 r., poz. 799).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy.
d) zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na zał. nr 5 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia – lekarzem/ami, posiadającymi prawo wykonywania zawodu lekarza:
Dla 1 części
1 osoba - posiadająca tytuł zawodowy lekarza oraz posiadająca prawo do wykonywania zawodu lekarza.
Dla 2 części
1 osoba - posiadająca tytuł zawodowy lekarza oraz posiadająca prawo do wykonywania zawodu lekarza.
UWAGA: Wykonawcy składający ofertę na 1 i 2 część nie mogą wskazać tego samego lekarza do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia.
UWAGA: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków dotyczących posiadanych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale 7 pkt. 7.6 tiret pierwszy pkt. 1) SWZ oraz warunków w odniesieniu do zdolności zawodowej w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale 7 pkt 7.6 tiret drugi pkt. 1) SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.4. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć (na wezwanie) podmiotowe środki dowodowe:
potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej (dokumenty składane na wezwanie):
Dla 1 i 2 części:
1) Wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia dotyczące funkcjonowania podmiotów leczniczych, zgodnie z art. 100 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 991 z późn. zm.) – (dla części 1 i 2).
Zamawiający może samodzielnie i bezpłatnie pobrać wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą (zgodnie z art. 274 ust 4 ustawy pzp) jeśli Wykonawca na oświadczeniu (zał. nr 2 do SWZ) wpisze numer księgi rejestrowej.
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej (dokumenty składane na wezwanie):
Dla 1 i 2 części:
1) wykaz osób według załącznika nr 5, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. d (odpowiednio dla 1, 2 części).
Forma oświadczenia - wykazu osób - oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej
z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.
W przypadku złozenia – wykazu osób razem z ofertą, zaleca się złożenie oświadczenia
o ich aktualności i możliwości wykorzystania ich jako środki służące do oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu - na załączniku nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ.2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 2 do SWZ).
3) Formularze cenowe osobno dla 1 i 2 części służące do celów rozliczeń finansowych i stanowiące załączniki do umowy (załączniki od 3A, 3B)
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na formularzu ofertowym lub osobno - jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni:1) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące własnej firmy, a w szczególności:
a) oświadczenie o braku podstaw do Wykluczenia,
b) odpis z właściwego rejestru,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym).
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje brak podstaw do wykluczenia.
Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty, formularz cenowy) składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
znajdują się we wzorach umów - załączniku nr 6 i 6A do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog do upływu terminu składania ofert
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe na potrzeby X Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych ZUT w Szczecinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 42 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie.
- Rozbudowa instalacji sieciowej w pomieszczeniach 3 i 4 piętra wraz z pracami towarzyszącymi w Przychodni Nr 1 WOMP-ZCLiP w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie
- Prowadzenie konserwacji oraz pogotowia dźwigowego urządzeń dźwigowych znajdujących się w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu
- Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy
- Świadczenie usług medycznych w postaci badania lekarskiego dot osób zatrzymanych wraz z wydaniem orzeczenia o istnieniu lub braku przeciwwskazań do zatrzymania przez funkcjonariuszy Straży Granicznej
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w latach 2025-2026
- 4WOG.1200.2712.99.2024 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2025 roku
- Świadczenie usług medycznych w postaci badania lekarskiego ogólnego stanu zdrowia osób ubiegających się o ochronę międzynarodową
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.