eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzyceDostawa wyrobów piekarskich w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów piekarskich w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272193399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4511243, 4511703

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsgorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwodzislawski.logintrade.net/zapytania_email,148317,09246ffb824ca2c5bc47a64cb302d3cb.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów piekarskich w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af5a741f-8f8f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044784/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyrobów piekarskich w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS/D/4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198061,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy wyrobów piekarskich w 2024 roku wraz z transportem do siedziby zamawiającego, tj. dla potrzeb 218 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje taki asortyment jak: chleb, bułki, rogale, kołacz, pączki, piernik, drożdże. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dziale II SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu złożono dwie oferty. Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp, gdyż zawierała błędy w obliczaniu ceny. Ofertę nr 2 odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż została złożona po terminie składania ofert.
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia zostało zawarte w Informacji o unieważnieniu postępowania z
dnia 13.12.2023 r. zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157809,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185595,5 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.