Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Obsługa korespondencji, w tym e-Doręczeń w Systemie OTAGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bui@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa korespondencji, w tym e-Doręczeń w Systemie OTAGO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14801e9b-8ecb-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup systemu do obsługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
System OTAGO został zakupiony w 2005 roku w wyniku przetargu przeprowadzonego w trybie negocjacji z ogłoszeniem od ZUI OTAGO Wdrożenie systemu i jego dalsza rozbudowa spowodowała, że jest obecnie wykorzystywany w większości wydziałów UM Kielce. ADS S.A. wstąpiła w 2016 roku, we wszystkie prawa i obowiązki Spółki ZUI Otago wynikające z zawartych przed tym dniem umów. Z uwagi na powyższe, z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, ADS S.A. jest jedynym Wykonawcą, który może wykonać modyfikację systemu w postaci rozbudowy o obsługą korespondencji, w tym e-Doręczeń. Majątkowe prawa autorskie dostawcy systemu wykluczają powierzenie podmiotowi trzeciemu dokonywania jakichkolwiek modyfikacji systemu OTAGO. Jedynym Wykonawcom zdolnym do wykonania interfejsów integracyjnych w systemach. dziedzinowym OTAGO jest firma Asseco Data Systems S.A.
Podst. prawna: art.305 ust.1 w zw. z art.214 ust.1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-I.271.50.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145122 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi rozbudowa Systemu OTAGO wspomagająca cyfryzację korespondencji, w tym obsługę e-Doręczeń. W ramach rozwiązania docelowo będzie możliwość pełnego zarządzania procesem korespondencji wychodzącej:
• dodanie korespondencji do dziennika (identyfikacja adresatów dokumentu, utworzenie osobnej przesyłki z dokumentem dla każdego z nich; dla każdej utworzonej przesyłki identyfikacja możliwej postaci wysłania)
• zarządzanie przesyłkami na poziomie określonej postaci wysłania: e-podpisywanie, zmiana postaci wysłania, edycja parametrów przesyłki, drukowanie dokumentów, potwierdzeń odbioru, list doręczeń)
• wysłanie korespondencji i rejestracja nadania
• odbiór i wczytanie lub rejestracja realizacji doręczenia / niedoręczenia przesyłki, skanowanie zwrotek
• parametryzacja form wysyłki dla Urzędu w podziale na typ osoby: fizyczna / pozostała
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-035-94-58
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178173,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, monitorów interaktywnych oraz programów edukacyjnych do różnych przedmiotów w ramach programu Projekt nr FEPM.05.08-IZ.00-0046/24 , tj. DOBRA EDUKACJA
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Filii nr 2 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Dostawy sprzętu ICT dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół CKR im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych, w ramach realizacji projektu pn. "Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn-Zdrój"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.