Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474325/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemów ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Warcino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 11A
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 66 71
1.5.8.) Numer faksu: 59 857 69 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warcino@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-012659d5-4dc3-424c-af88-f86fe8ec142f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność z zakresu gospodarki leśnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemów ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Warcino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-012659d5-4dc3-424c-af88-f86fe8ec142f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00335643/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja systemów ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Warcino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.93.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320948,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w leśniczówce leśnictwa Przyjezierze o nr inw. 110/00152 w m. Kawka 3/1, 77-230 Kępice (działka ewidencyjna nr 324/1, obręb Biesowice, gmina Kępice) w zakresie wykonania robót demontażowych w kotłowni, robót przygotowawczych, dostawie i montażu kotła 5 klasy emisyjności wraz z niezbędnymi pompami oraz zbiornikiem buforowym, dostawie i montażu podgrzewacza c.w.u. dwupłaszczowego z grzałką elektryczna, dostawie i montażu naczynia wzbiorczego, modernizacji instalacji c.o., c.w.u. w obrębie kotłowni, modernizacji instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni, wymianie kratki wentylacyjnej w kotłowni, dostawie i montażu zaworów grzejnikowych i zaworów termostatycznych do istniejących grzejników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów w obrębie kotłowni oraz przeprowadzenie niezbędnych prób z dokonaniem regulacji instalacji c.o., uruchomieniem kotłowni wraz z przeszkoleniem użytkownika, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzeniem opinii kominiarskiej, zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, STWiORB oraz przedmiarem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
51135000-7 - Usługi instalowania pieców
4.5.5.) Wartość części: 47300,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w leśniczówce leśnictwa Kępice o nr inw. 110/00168 w m. Kępice ul. Chomnica 3, 77-230 Kępice (działka ewidencyjna nr 12/2, obręb Kępice, gmina Kępice) w zakresie wykonania robót demontażowych w kotłowni, robót przygotowawczych, dostawie i montażu kotła 5 klasy emisyjności wraz z niezbędnymi pompami oraz zbiornikiem buforowym, dostawie i montażu podgrzewacza c.w.u. dwupłaszczowego z grzałką elektryczna, dostawie i montażu naczynia wzbiorczego, modernizacji instalacji c.o., c.w.u. w obrębie kotłowni, modernizacji instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni, wykonanie kanału nawiewnego typu Z, wymianie kratki wentylacyjnej w kotłowni, dostawie i montażu zaworów grzejnikowych i zaworów termostatycznych do istniejących grzejników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów w obrębie kotłowni oraz przeprowadzenie niezbędnych prób z dokonaniem regulacji instalacji c.o., uruchomieniem kotłowni wraz z przeszkoleniem użytkownika, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzeniem opinii kominiarskiej, zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, STWiORB oraz przedmiarem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
51135000-7 - Usługi instalowania pieców
4.5.5.) Wartość części: 45000,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w leśniczówce leśnictwa Osowo nr inw. 122/00042/1 w m. Osowo 1, 77-230 Kępice (działka ewidencyjna nr 127/4, obręb Osowo, gmina Kępice) w zakresie wykonania robót demontażowych w kotłowni, robót przygotowawczych, dostawie i montażu kotła 5 klasy emisyjności wraz z niezbędnymi pompami oraz zbiornikiem buforowym, dostawie i montażu podgrzewacza c.w.u. dwupłaszczowego z grzałką elektryczna, dostawie i montażu naczyń wzbiorczych, modernizacji instalacji c.o., c.w.u. w obrębie kotłowni, modernizacji instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni, wymianie kratki wentylacyjnej w kotłowni, dostawie i montażu zaworów grzejnikowych i zaworów termostatycznych do istniejących grzejników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów w obrębie kotłowni, wymianie drzwi do kotłowni w leśniczówce oraz przeprowadzenie niezbędnych prób z dokonaniem regulacji instalacji c.o., uruchomieniem kotłowni wraz z przeszkoleniem użytkownika, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzeniem opinii kominiarskiej, zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, STWiORB oraz przedmiarem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
51135000-7 - Usługi instalowania pieców
4.5.5.) Wartość części: 50531,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w leśniczówce leśnictwa Ciecholub o nr inw. 110/00159 w m. Ciecholub 6, 77-230 Kępice (działka ewidencyjna nr 229/5, obręb Ciecholub, gmina Kępice) w zakresie wykonania robót demontażowych w kotłowni, robót przygotowawczych, dostawie i montażu kotła 5 klasy emisyjności wraz z niezbędnymi pompami oraz zbiornikiem buforowym, dostawie i montażu podgrzewacza c.w.u. dwupłaszczowego z grzałką elektryczna, dostawie i montażu naczyń wzbiorczych, modernizacji instalacji c.o., c.w.u. w obrębie kotłowni, modernizacji instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni, wymianie kratki wentylacyjnej w kotłowni, wykonaniu kanału nawiewnego typu Z, dostawie i montażu zaworów grzejnikowych i zaworów termostatycznych do istniejących grzejników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów w obrębie kotłowni, wymianie drzwi do kotłowni w leśniczówce, wykonanie ścianki działowej z kraty stalowej ocynkowanej oraz przeprowadzenie niezbędnych prób z dokonaniem regulacji instalacji c.o., uruchomieniem kotłowni wraz z przeszkoleniem użytkownika, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzeniem opinii kominiarskiej, zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, STWiORB oraz przedmiarem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
51135000-7 - Usługi instalowania pieców
4.5.5.) Wartość części: 54385,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w leśniczówce leśnictwa Biała w m. Biała 16, 77-200 Miastko (działka ewidencyjna nr 327/4, obręb Biała, gmina Miastko) w zakresie wykonania robót demontażowych w kotłowni, robót przygotowawczych, dostawie i montażu kotła 5 klasy emisyjności wraz z niezbędnymi pompami oraz zbiornikiem buforowym, dostawie i montażu podgrzewacza c.w.u. dwupłaszczowego z grzałką elektryczna, dostawie i montażu naczyń wzbiorczych, modernizacji instalacji c.o., c.w.u. w obrębie kotłowni, modernizacji instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni, wymianie kratki wentylacyjnej w kotłowni, dostawie i montażu zaworów grzejnikowych i zaworów termostatycznych do istniejących grzejników, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów w obrębie kotłowni oraz przeprowadzenie niezbędnych prób z dokonaniem regulacji instalacji c.o., uruchomieniem kotłowni wraz z przeszkoleniem użytkownika, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzeniem opinii kominiarskiej, zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, STWiORB oraz przedmiarem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
51135000-7 - Usługi instalowania pieców
4.5.5.) Wartość części: 47597,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w budynku mieszkalnym Popielewo o nr inw. 110/00015 w m. Popielewo 1, 77-235 Trzebielino (działka ewidencyjna nr 397/1, obręb Bożanka, gmina Trzebielino) w zakresie wykonania robót demontażowych w kotłowni, robót przygotowawczych, dostawie i montażu kotła 5 klasy emisyjności wraz z niezbędnymi pompami oraz zbiornikiem buforowym, dostawie i montażu podgrzewaczy c.w.u. dwupłaszczowych z grzałką elektryczna, dostawie i montażu naczyń wzbiorczych, modernizacji instalacji c.o., c.w.u. w obrębie kotłowni, modernizacji instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni, wymianie kratki wentylacyjnej w kotłowni, wykonaniu kanału nawiewnego typu Z, wykonaniu instalacji wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynku mieszkalnym wraz z dostawą i montażem kompletnych grzejników z zaworami termostatycznymi, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów w obrębie kotłowni oraz przeprowadzenie niezbędnych prób z dokonaniem regulacji instalacji c.o., uruchomieniem kotłowni wraz z przeszkoleniem użytkownika, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, w tym wykonaniem pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzeniem opinii kominiarskiej, zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym, STWiORB oraz przedmiarem robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
51135000-7 - Usługi instalowania pieców
4.5.5.) Wartość części: 76134,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53125,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53125,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53125,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53125,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50544 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50544 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50544 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50544 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56754,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56754,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56754 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61084,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61084,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61084,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61084,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85514,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85514,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85514,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421008078
7.3.3) Ulica: Wybickiego 10
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85514,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.