eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁazyZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ca521d9-7b72-484b-ba38-6605ce933798

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca521d9-7b72-484b-ba38-6605ce933798

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym: 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID. 271. 25. 2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 755644,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Strefa I miasto Łazy
drogi gminne – 40 362,70 m
parkingi – 10 272,00 m2
chodniki – 13 975,00 m
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia 01. 12. 2024 do 31 marca 2025r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 8 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 306096,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Strefa II Rokitno Szlacheckie, Mitręga, Hutki Kanki
drogi gminne – 9 679,00 m

Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia 01. 12. 2024 do 31 marca 2025r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 8 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 59021,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania
drogi gminne – 45 078,00 m
parkingi – 2 080,00 m2
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia 01. 12. 2024 do 31 marca 2025r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 8 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 165381,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Strefa IV Chruszczobród, Chruszczobród Piaski
drogi gminne – 24 839,00 m
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia 01. 12. 2024 do 31 marca 2025r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 8 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 155544,85 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Strefa V Wysoka, Wiesiółka, Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska
drogi gminne – 24 473,50 m

Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy w sezonie zimowym w okresie: od dnia 01. 12. 2024 do 31 marca 2025r.
1). Zakres prac obejmujących wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy:
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi (mieszanka solno – piaskowa, solno – żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników, parkingów
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;
e)odśnieżanie i posypywanie podjazdów, wniesień, łuków, zakrętów, skrzyżowań,
f) utrzymanie przez Wykonawcę gotowości sprzętu i pracowników do świadczenia usług w sezonie zimowym
2). Odśnieżanie i posypywanie chodników i parkingów, następuje na wyraźne polecenie Zamawiającego.
3. Każdy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane pod klemy akumulatora. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania i posypywania będzie raport generowany na podstawi pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie i potwierdzeniu poprawności wykonania zadania przez sołtysów. Raport pracy Wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Wszystkie pojazdy i sprzęty przeznaczone do wykonywania usługi „Akcji zima” muszą być wyposażone w instalacje GPS dostarczone przez Zamawiającego. Wyposażenie pojazdów do zimowego utrzymania w odbiorniki GPS ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.
6. Szczegółowy zakres usługi wraz z wykazem dróg zimowego utrzymania, z podziałem na Strefy ( części) zawiera - Załącznik nr 8 do SWZ ( specyfikacja usługi ). Załącznik ten stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.1.Poszczególne, szacunkowe ilości kilometrów przejechanych w trakcie prowadzenia akcji zima zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.5 do oferty.
6.2. Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną z warunków pogodowych w danym okresie zimowym. Ilości jednostek miar (km, m 2, m 3) podanych w załącznikach cenowych mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 69600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 1
W dniu 23.10.2024r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową w zakresie zadania nr 1. Na realizację zadania nr 1 zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 340 000,00 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. KAT-AR Arkadiusz Bialik ul. Konopnickiej 10, 42-450 Łazy - złożył ofertę na kwotę brutto: 514 580,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 514 580,00 – 340 000,00 = 174 580,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514580,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 2
W dniu 23.10.2024r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową w zakresie zadania nr 2. Na realizację zadania nr 2 zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 76 500,00 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. KAT-AR Arkadiusz Bialik ul. Konopnickiej 10, 42-450 Łazy - złożył ofertę na kwotę brutto: 109 387,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 109 387,00 –76 500,00 = 32 887,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109387,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109387,20 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 3
W dniu 23.10.2024r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową w zakresie zadania nr 3. Na realizację zadania nr 3 zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 170 000,00 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. KAT-AR Arkadiusz Bialik ul. Konopnickiej 10, 42-450 Łazy - złożył ofertę na kwotę brutto: 228 270,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 228 270,00 –170 000,00 = 58 270,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228270,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 4
W dniu 23.10.2024r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową w zakresie zadania nr 4. Na realizację zadania nr 4 zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 131 750,00 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. KAT-AR Arkadiusz Bialik ul. Konopnickiej 10, 42-450 Łazy - złożył ofertę na kwotę brutto: 252 190,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 252 190,00 –131 750,00 = 120 440,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252190,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE ZADANIE NR 5
W dniu 23.10.2024r., do upływu terminu składania ofert, Zamawiający otrzymał 1 (jedną) ofertę przetargową w zakresie zadania nr 5. Na realizację zadania nr 5 zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 131 750,00 zł.

Wykonawca z najwyższą ilością przyznanych punktów, tj. KAT-AR Arkadiusz Bialik ul. Konopnickiej 10, 42-450 Łazy - złożył ofertę na kwotę brutto: 241 735,00 zł.

Różnica pomiędzy kwotą przeznaczoną na sfinansowanie realizacji zadania a ofertą w/w firmy wynosi: 241 735,00 –131 750,00 = 109 985,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241735,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241735,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.