Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541335/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa środków bhp oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o.
w Czarnówku w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770740686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnówko 34
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598624388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo-czarnowko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-czarnowko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df9b3ae1-80c4-4c3a-997f-a19a587fb87d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Zagospodarowania Odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup i dostawa środków bhp oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o.w Czarnówku w 2025r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9b3ae1-80c4-4c3a-997f-a19a587fb87d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00347249/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywny zakup i dostawa środków bhp oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o. w Czarnówku w 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPII/11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
zakup oraz sukcesywna dostawa środków BHP oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o. o. w Czarnówku.
Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej
Nazwa Ilość
Rękawice nitrylowe lekkie (RNITZ-Reis) 9.480
Rękawice dziane powlekane lateksem (RTELA-Reis) 4.200
Rękawice dziane powlekane gumą szorstkowane (RBLUEGRIP-Reis) 2.520
Rękawice bawełniane wkłady (TIT) 1.700
Maseczki ochronne KN 95 3.000
Trzewiki ochronne 36115 65
Koszula flanelowa 130
Kamizelka ostrzegawcza 130
Kurtka Twister 3130 – niebieska (granatowa) 65
Spodnie ogrodniczki Gletscher 0371 – niebieskie (granatowe) 65
Kamizelka Turbo 3690 – niebieska (granatowa) 65
Spodnie ogrodniczki 2330- niebieskie (granatowe) 35
Spodnie ogrodniczki dla Pań 2338 – niebieskie (granatowe) 30
Czapka ocieplana 65
Czapka z daszkiem 65
Dostawca udziela minimum 12-miesięcznej gwarancji na przemakanie, rozklejanie, przebicia i inne ukryte wady obuwia. Trzewiki muszą być z podnoskiem antyprzebiciowe odporne na trudne warunki pracy. Zamawiany rozmiar i kolor nie może mieć wpływu na cenę. Odzież i obuwie będzie zamawiane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiana odzież musi być oznakowana nazwą Zakładu pracy w widocznym miejscu oraz imieniem i nazwiskiem pracownika na wewnętrznej stronie odzieży.
Środki czystości i kremy ochronne
Nazwa Ilość
Mydło w płynie Dove 250 ml 80
Mydło w kostce Dove 1.100
Krem do rąk 100 ml 260
Ręczniki kąpielowe 70cm x 140 cm, gramatura od 500g/m2 gatunek pierwszy 140
Przedmiot zamówienia będzie sukcesywnie dostarczany w ilości określonej każdorazowo przez Zamawiającego w dni robocze po jego telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu do Wykonawcy na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o.o. Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska transportem wykonawcy. Koszt transportu będzie uwzględniony w cenie oferty.
Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie może występować z roszczeniem rekompensaty za niedostarczoną ilość dostaw. Podane ilości są wartościami maksymalnymi, jakie Wykonawca może dostarczyć Zamawiającemu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego
2. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie prowadzonego postępowania.
3. W przypadku wystąpienia w którejkolwiek pozycji przedmiotu zamówienia nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i komponentów niż podane w zamówieniu pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i komponentów. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i komponentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i komponenty zaproponowane w niniejszym zamówieniu. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, skład, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i komponentom w niniejszym zamówieniu. Dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w niniejszym zamówieniu. Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem w tym dziale. W sytuacji, gdy wymagania w SWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113470-4 - Ochronne koszule lub spodnie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18831000-3 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce
18832000-0 - Obuwie specjalne
33711900-6 - Mydło
39812000-7 - Pasty i kremy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129607,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129607,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129607,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDROB PPHU Krzysztof Laskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771635342
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDROB" PPHU LASKOWSKI KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
"BUDROB" PPHU LASKOWSKI KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129607,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ LĘBORSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej zmiany sposobu użytkowania fragmentu parteru na przedszkole w Gminnym Obiekcie Kulturalno-Oświatowym w Janowicach.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w m. Leśnice
- Dzierżawa kompaktora -będącego własnością Wykonawcy za zapłatą przez Zamawiającego miesięcznego czynszu dzierżawnego wraz z przyznaniem Zamawiającemu prawa do jego wykupu
więcej: przetargi NOWA WIEŚ LĘBORSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa obuwia służbowego typu A na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem części
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Zakup wraz z dostawą asortymentu niezbędnego przy czynnościach związanych z usuwaniem skutków powodzi.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.