eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikDostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2025 roku



Og³oszenie z dnia 2024-10-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w ¦widniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122483842

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: B. Le¶miana 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.spzozswidnik.pl/

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Zamawiaj±cy wspólnie opracowuj± opis przedmiotu zamówienia, SWZ (poza opisem przedmiotu zamówienia) opracowuje Powiat ¦widnicki w ¦widniku, a tak¿e prowadzi postêpowanie na podstawie upowa¿nienia. Umowy zawierane s± osobno dla ka¿dego zamawiaj±cego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a68cfd79-45c9-4100-b283-9cc8d8a6cb73

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00572651

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6.1 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6.2 Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl”. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” do konkretnego wykonawcy.
6.3 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na „platformazakupowa.pl” przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6.4 Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6.5 Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z „platformazakupowa.pl” okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
- zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6.6 Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z „platformazakupowa.pl”, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
6.7 Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z „platformazakupowa.pl” dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu „platformazakupowa.pl” znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6.8 Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6.9 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1/.zip, 2/.7Z

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
- poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
- telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
- poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
- ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
- Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
- Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
- Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).
g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
- prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZF.272.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2025 roku.
3.2. Zestawienie punktów odbioru wraz z istotnymi informacjami nt. warunków na jakich ¶wiadczone s± obecnie us³ugi sprzeda¿y energii elektrycznej oraz szczegó³owego zapotrzebowania na energiê elektryczn± stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ „Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia”.
3.3. W ramach zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do odkupu energii elektrycznej. Aktualnie obowi±zek dotyczy wy³±cznie jednego PPE w Domu Pomocy Spo³ecznej w Krzesimowie. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w 2025 roku lista PPE wymagaj±cych odkupu energii elektrycznej mo¿e ulec wyd³u¿eniu, jednak¿e nie s± podejmowane dzia³ania, polegaj±ce na zleceniu i uruchomieniu kolejnych instalacji fotowoltaicznych.
W tym celu wykonania ww. obowi±zku Zamawiaj±cy zawrze umowê odkupu energii wytworzonej w ¼ród³ach nale¿±cych do Zamawiaj±cego na wzorze umownym zaproponowanym przez Wykonawcê.
W rozliczeniu z tytu³u realizacji przedmiotu Umowy zastosowanie znajduj± nastêpuj±ce zasady:
a) w rozliczeniu z tytu³u sprzeda¿y Energi Elektrycznej wytworzonej w instalacji zastosowanie znajduje model:
N = EOSD*(CTGE-|25%*CTGE|)
gdzie:
N - nale¿no¶æ netto za sprzedan± energiê elektryczn± w danym Okresie Rozliczeniowym [z³],
EOSD - ilo¶æ energii elektrycznej sprzedanej przez Sprzedaj±cego dla Kupuj±cego w danym Okresie Rozliczeniowym [MWh],
CTGE - cena okre¶lona w oparciu o ¶redni± arytmetyczn± ze wszystkich cen Fixingu I notowanych na Rynku Dnia Nastêpnego prowadzonym przez Towarow± Gie³dê Energii S.A. w danym Okresie Rozliczeniowym, [z³/MWh].
b) dla instalacji fotowoltaicznych o mocy umownej poni¿ej 50 kW w sytuacji zawarcia umowy z Wykonawc± bêd±cym jednocze¶nie sprzedawc± zobowi±zanym, zastosowanie bêdzie mia³ ustawowy obowi±zek odkupu energii w systemie net-billing na wzorze zaproponowanym przez Wykonawcê.
c) Za Bilansowanie Handlowe i koszty Bilansowania Handlowego Energii Elektrycznej wytworzonej w instalacji PV, odpowiedzialny jest i pokrywa Kupuj±cy.

3.4. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poni¿szych obiektów w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. wynosi 1.389.439,00 kWh.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ Zamawiaj±cemu/odbiorcy koñcowemu standardy jako¶ciowe obs³ugi zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa energetycznego, w szczególno¶ci Rozporz±dzenie Ministra Klimatu i ¦rodowiska w sprawie szczegó³owych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z dnia 22 marca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 819 ze zm.).
3.6. Dostawa energii bêdzie siê odbywa³a na podstawie umów zawieranych odrêbnie przez poszczególnych Odbiorców koñcowych.
3.7. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ prognoza zu¿ycia energii wskazana powy¿ej oraz w Za³±czniku nr 6 do SWZ „Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia” stanowi jedynie przybli¿on± warto¶æ, która w trakcie wykonywania Umowy mo¿e ulec zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotycz±cych poszczególnych Odbiorców. Faktyczne zu¿ycie energii (mniejsze lub wiêksze od prognozy zu¿ycia energii) uzale¿nione bêdzie wy³±cznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców koñcowych, z tym ¿e niezale¿nie od wielko¶ci zu¿ycia Wykonawca zobowi±zany jest w ka¿dym przypadku stosowaæ zaoferowane w postêpowaniu ceny energii. Wykonawca nie mo¿e dochodziæ od Zamawiaj±cego ani Odbiorców koñcowych ¿adnych roszczeñ finansowych (np. odszkodowania), je¿eli w okresie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy lub poszczególni Odbiorcy koñcowi zakupi± od Sprzedawcy mniejsz± lub wiêksz± ilo¶æ energii elektrycznej ni¿ prognozowana ilo¶æ energii, w szczególno¶ci spowodowanej zwiêkszeniem lub zmniejszeniem ilo¶ci Punktów Poboru Energii (PPE) dla poszczególnych Odbiorców, zmian± grupy taryfowej, zmian± mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE.
3.8. Zamawiaj±cy okre¶la minimalny poziom zamówienia na poziomie 70% ilo¶ci wskazanej w 3.4 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± o której mowa w art. 32 ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.266 z pó¼n. zm.) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki wa¿n± w okresie wykonywania zamówienia oraz z³o¿y o¶wiadczenie o podpisanej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) tj. PGE Dystrybucja S.A. na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej przez OSD;

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonywa³ lub wykonuje co najmniej 2 dostawy energii elektrycznej o warto¶ci 800 000,00 z³ ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 17.2.2 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
2) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
4) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1 Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
17.3 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (szerzej w SWZ z uwagi na limit znaków)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz dostaw energii elektrycznej wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy energii zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; wymagany zakres informacji zawartych w wykazie okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ.
Referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;

2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1. za spe³niony, gdy jeden z Wykonawców wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych dostaw energii (jedna dostawa energii rozumiana jako jedna umowa). Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie warunku okre¶lonego w pkt 1, tzn. warunek nie zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wyka¿±, ¿e zrealizowali w sumie dwie dostawy, ale ¿aden z nich nie zrealizowa³ samodzielnie dwóch dostaw wymaganych przez Zamawiaj±cego. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1. za spe³niony, gdy podmiot udostêpniaj±cy zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± zrealizowa³ samodzielnie dwie dostawy energii (jedna dostawa energii rozumiana jako jedna umowa) wymagane przez Zamawiaj±cego. W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy w celu oceny oferty dokona przeliczenia waluty na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w tabeli kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej
3) potwierdzenie posiadania aktualnie obowi±zuj±ce koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki wa¿n± w okresie wykonywania zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. Wype³niony za³±cznik nr 3 do SWZ stanowi±cy o¶wiadczenie wstêpne, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) ka¿dy ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) – w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu,
b) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca, ¿aden ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) ani ¿aden podmiot, na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.