eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec"Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-136b39f3-c559-4073-b42f-be7384e6a886

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-136b39f3-c559-4073-b42f-be7384e6a886

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/17/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341404,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” w podziale na 3 Zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
Zadanie nr 2- Modernizacja schodów
Zadanie nr 3- Modernizacja murku oporowego

OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

1) ZADANIE nr 1 - Modernizacja dachu
2) ZADANIE nr 2 - Modernizacja schodów
3) ZADANIE nr 3 - Modernizacja murku oporowego

Zamawiający nie ogranicza liczy części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę.

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - ZAKRES PRAC, wg podziału na zadania:

Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
• Rozbiórka dachu z pokryciem papą wraz z konstrukcją i deskowaniem. Rozbiórka istniejących sufitów podwieszanych oraz częściowej izolacji z wełny mineralnej.
• Wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z deskowaniem oraz pokryciem papą termozgrzewalną oraz częściowo wykonanie pokrycia z płyt poliwenglanowych dachowych.
• Wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych.
• Termomodernizacja części budynku bez tynku ozdobnego z malowaniem ścian.
• Wykonanie opaski z kruszywa wokół budynku wraz z drenażem odwadniającym i włączeniem do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej.
• Malowanie istniejącej stolarki drzwiowej ( drewnianej i metalowej).
• Malowanie ścian w obiekcie po wcześniejszym odbiciu 30 % istniejących tynków i wykonaniu nowych., wraz z zeskrobaniem istniejących powłok malarskich i gruntowaniem powierzchni.
• Wykonanie sufitów podwieszanych wraz z izolacją wełną mineralną oraz ich pomalowaniem.
• Remont instalacji oświetlenia w części obiektu - wymiana okablowania i lamp oświetleniowych oraz częściowo osprzętu.

I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami, w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa:
1) dokumentacja:
 Przedmiary robót – Załącznik nr 6 do SWZ (Odpowiednio wg zadań)
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR)- Załącznik nr 7 do SWZ

2) SWZ wraz z załącznikami, w tym projektem umowy.

Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót budowlanych, udostępnione przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 313350,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” w podziale na 3 Zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
Zadanie nr 2- Modernizacja schodów
Zadanie nr 3- Modernizacja murku oporowego

OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

1) ZADANIE nr 1 - Modernizacja dachu
2) ZADANIE nr 2 - Modernizacja schodów
3) ZADANIE nr 3 - Modernizacja murku oporowego

Zamawiający nie ogranicza liczy części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę.

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - ZAKRES PRAC, wg podziału na zadania:



Zadanie nr 2 – Modernizacja schodów
Remont schodów:
• rozbiórka nienadających się do użytku schodów,
• wykonanie nowych schodów oraz ułożenie na nich płytek betonowych,
• Wymiana balustrad.


I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami, w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa:
1) dokumentacja:
 Przedmiary robót – Załącznik nr 6 do SWZ (Odpowiednio wg zadań)
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR)- Załącznik nr 7 do SWZ

2) SWZ wraz z załącznikami, w tym projektem umowy.

Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót budowlanych, udostępnione przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 17083,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynków szpitalnych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” w podziale na 3 Zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja dachu
Zadanie nr 2- Modernizacja schodów
Zadanie nr 3- Modernizacja murku oporowego

OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

1) ZADANIE nr 1 - Modernizacja dachu
2) ZADANIE nr 2 - Modernizacja schodów
3) ZADANIE nr 3 - Modernizacja murku oporowego

Zamawiający nie ogranicza liczy części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę.

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - ZAKRES PRAC, wg podziału na zadania:

Zadanie nr 3 – Modernizacja murku oporowego
Remont muru oporowego:
• odbicie tynków,
• wykonanie nowych tynków i tynku ozdobnego
• nakrycie płytkami betonowymi.


I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z całą SWZ wraz z jej załącznikami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w SWZ, OPZ, w tym także niezbędne demontaże oraz odtworzenia, związane także z utylizacją materiałów z demontaży, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SWZ, OPZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji, które mogą być konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej lub późniejszej realizacji niniejszego zamówienia.
5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: SWZ, OPZ, obowiązującymi przepisami, w tym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa:
1) dokumentacja:
 Przedmiary robót – Załącznik nr 6 do SWZ (Odpowiednio wg zadań)
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR)- Załącznik nr 7 do SWZ

2) SWZ wraz z załącznikami, w tym projektem umowy.

Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót budowlanych, udostępnione przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 10969,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych”, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660028,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660028,15 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1)

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadań o których mowa powyżej, gdyż w ich zakresie nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadania nr 1:.

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych”, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.

Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, iż kwota przeznaczona na realizację zamówienia w zakresie Zadania nr 1 to: 385 494,31 PLN brutto.

Cena najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu złożonej przez INTERAUT Sławomir Kowalczyk, ul. Słowackiego 4,
41-400 Mysłowice wynosi: 660 028,15 PLN brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.