Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy, z opcją wykupu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy, z opcją wykupu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0e2bae-0a23-44a2-9150-ead55a445352
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c0e2bae-0a23-44a2-9150-ead55a4453523.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c0e2bae-0a23-44a2-9150-ead55a445352
5.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
5.3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5.17. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
5.17.1. Pan Przemysław Mazurczak, tel. 61 285 40 68, adres e-mail: przetargi@luks-sroda.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca musi posiadać konto
podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w
formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
8.1.w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
8.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”)
9.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały szczegółowo w Rozdziale I podrozdziale 5 SWZ I - Instrukcja dla
Wykonawców (IDW).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L z 23.05.2018, Nr 127, str. 2), zwanego dalej w skrócie „RODO”, informuję że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej;
inspektorem ochrony danych osobowych w Liderze Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. jest Pan Maciej Idaszak, kontakt: iod@tmp.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.:„ Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy, z opcją wykupu”, LUKS/11/2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa – w szczególności Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902).
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG1.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.) i ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o udzielnie zamówienia publicznego, oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jej realizacji, prowadzonym zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). Po zakończeniu sprawy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie i w celach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych przez 4 lata obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LUKS/11/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy, z opcją wykupu.
1.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66114000-2 Usługi leasingu finansowego 34114000-9 Pojazdy specjalne 34144000-8 Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Samochód specjalny typu karawan pogrzebowy
2) Stan pojazdu: nowy, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2024
3) Rodzaj: Pojazd przeznaczony do przewozu trumny.
4) DMC: do 3500 kg
5) Nadwozie: typu VAN , liczba drzwi 4 ,w tym drzwi boczne przesuwne po prawej stronie przestrzeni ładunkowej, tylne drzwi przeszklone unoszone do góry, ilość miejsc 3, przestrzeń ładunkowa przeszklona obustronnie, przegroda oddzielająca kabinę kierowcy od przestrzeni ładunkowej z oknem
6) Silnik: wysokoprężny, moc nie mniejsza niż 120KM
7) Przebieg: pojazd nowy
8) Kabina kierowcy: dwudrzwiowa, fotel kierowcy z zagłówkiem, podwójny fotel pasażera z zagłówkami, klimatyzowana, elektrycznie regulowane szyby drzwi, centralny zamek, radio, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
9) Skrzynia biegów: automatyczna.
10) Układ kierowniczy: regulacja kierownicy, wspomaganie układu kierowniczego
11) Systemy bezpieczeństwa: ABS, ESP
12) Wyposażenie dodatkowe: światła dzienne, halogeny, czujniki parkowania tył
13) Kolor: czarny metalizowany
14) Wyposażenie inne: koło zapasowe, podnośnik, gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy
15) Przedział funeralny (trumienny) - Zamawiający wymaga, aby zabudowa przedziału była nowa:
a) Wymiary wewnętrzne przedziału funeralnego (trumiennego): długość min. 2300mm , wysokość min. 1100 mm, szerokość min. 1400mm ponad nadkolami, min. 1000mm między nadkolami
b) przedział funeralny (trumienny) bez dodatkowych foteli, z oknami po obu stronach
c) płyty zasłonowe obustronne w kolorze białym (żaluzje ozdobne) wewnętrzne w oknach przedziału funeralnego (trumiennego) oraz w oknie tylnych drzwi, podświetlane LED – barwy białej
d) ścianki boczne i sufit wykonane z płyty laminowanej
e) ścianka działowa oddzielająca przedział funeralny (trumienny) od kabiny kierowcy wykonana z płyty laminowanej z oknem dla kierowcy
f) kolorystyka wszystkich ścian i sufitu przedziału funeralnego (trumiennego) utrzymana w barwie beżowej lub zbliżonej
g) podłoga pokryta blachą nierdzewną
h) wózek do trumny z mechanizmem blokującym, wysuwany poza gabaryt pojazdu, pokryty blachą nierdzewną, zamontowany między nadkolami,
i) radio z wbudowanym odbiornikiem dla bezprzewodowego mikrofonu oraz odtwarzacz Mp3 z funkcją Bluetooth, jeden mikrofon bezprzewodowy, dwa głośniki skierowane do tyłu pojazdu, o mocy po 30W każdy, w bocznych ścianach, w przedziale funeralnym (trumiennym) emitujące dźwięk poza pojazd przy otwartych drzwiach tylnych.
j) oświetlenie przedziału funeralnego – LED, barwy białej
k) oświetlenie 2 sztuki LED białe po wewnętrznej stronie tylnych unoszonych drzwi w celu oświetlenia miejsca załadunku za pojazdem na min 3 m.
l) dodatkowa wentylacja wyciągowa, elektryczna w przedziale funeralnym (trumiennym)
m) wyposażenie w 2 pasy do mocowania trumny z 4 uchwytami w podłodze
n) zabezpieczenie trumny przed przesuwaniem
o) uchwyt na urnę z mocowaniem
16) Inne wymagania: świadectwo homologacji oraz atest higieniczny wydany przez właściwe organy – samochód musi spełniać warunki techniczne i sanitarne pozwalające na jego rejestrację jako samochód pogrzebowy.
1.4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
1) leasing rozliczany w PLN
2) oprocentowanie stałe (równe, stałe i niezmienne raty leasingowe)
3) okres leasingu – 60 miesięcy (59 równych rat)
4) opłata wstępna (inicjalna) – brak
5) możliwość wykupu, opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) – 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu
6) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ III- Projektowane postanowienia umowy zostaną uwzględnione w treści załącznika do umowy leasingu. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi zasadami leasingu.
1.5. Okres gwarancji na dostarczony samochód specjalny (podwozie i nadwozie oraz zabudowę funeralną/trumienną) – minimum 2 lata od dnia odbioru kompletnego pojazdu potwierdzonego podpisanym protokołem odbioru bez zastrzeżeń.
1.6. W celu przeprowadzenia przez Wykonawcę/Finansującego analizy finansowej Zamawiający udostępnia bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2023 a także bilans oraz rachunek zysków i strat wg stanu na 31.08.2024r. (SWZ IV - Dane Finansowe)
1.7. Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający na swój koszt,
u wybranego przez siebie Ubezpieczyciela, w ten sposób, aby zapewnić ciągłość ochrony ubezpieczeniowej.
Przedmiot zamówienia precyzuje:
1) SWZ III – Projektowane postanowienia umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C)
Okres gwarancji na samochód specjalny, podwozie i nadwozie (GS)
Okres gwarancji na zabudowę funeralną (GF)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na samochód specjalny, podwozie i nadwozie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zabudowę funeralną
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
6.1. Zamawiający wymaga złożenia wraz ze składaną ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty katalogowej oferowanego samochodu specjalnego zawierającego informacje o:6.1.1 marce oraz modelu oferowanego samochodu specjalnego
6.1.2 listy wyposażenia i parametrów oferowanego samochodu specjalnego oraz zabudowy funeralnej
6.1.3 min. 5 zdjęć poglądowych prezentujących samochód wraz z wizualizacją wnętrza zabudowy funeralnej (trumiennej).
6.2. Stosownie do art. 107 ust. 2 PZP Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
6.1. Zamawiający wymaga złożenia wraz ze składaną ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty katalogowej oferowanego samochodu specjalnego zawierającego informacje o:6.1.1 marce oraz modelu oferowanego samochodu specjalnego
6.1.2 listy wyposażenia i parametrów oferowanego samochodu specjalnego oraz zabudowy funeralnej
6.1.3 min. 5 zdjęć poglądowych prezentujących samochód wraz z wizualizacją wnętrza zabudowy funeralnej (trumiennej).
6.2. Stosownie do art. 107 ust. 2 PZP Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również:a. Pełnomocnictwo
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
c. Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
e. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
Wymagana forma: Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
f. Przedmiotowe środki dowodowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został przewidziany w SWZ III - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików..
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia wynosi do 65 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, iż:1) w zakresie dostawy samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy – do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) w zakresie finansowania leasingiem – 60 miesięcy (59 równych rat).
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna
- Zakup pojazdu specjalnego typu karawan pogrzebowy
- Zakup i dostawa pojazdu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bedoniu
- "Dostawa używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4"
- "Zakup samochodu patrolowo gaśniczego z wyposażeniem (2)"
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie w związku z ustawą o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.