eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i montaż wyposażenia Muzeum w Morągu w infrastrukturę techniczną niezbędną do jego otwarcia po przeprowadzonym remoncie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia Muzeum w Morągu w infrastrukturę techniczną niezbędną do jego otwarcia po przeprowadzonym remoncie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +4889 527 9596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,149423,b47bf0c1043cb117991f7bcde3032425.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia Muzeum w Morągu w infrastrukturę techniczną niezbędną do jego otwarcia po przeprowadzonym remoncie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65829ace-bbff-4c89-9064-81a7d9980d3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia Muzeum w Morągu w infrastrukturę techniczną niezbędną do jego otwarcia po przeprowadzonym remoncie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 730000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Muzeum w Morągu w infrastrukturę techniczną niezbędną do jego otwarcia po przeprowadzonym remoncie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia sprzętowego wraz z jego montażem, konfiguracją, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego do jego obsługi w zakresie:
1) zadanie nr 1: System Sygnalizacji Pożaru, System Sygnalizacji Napadu i Włamania,
2) zadanie nr 2: System Kontroli Dostępu, System telewizji dozorowej CCTV oraz wyposażenie stanowisk dozoru,
Uwaga zadanie 3 opisane w załączniku nr 3 do SWZ nie jest objęte przedmiotem zamówienia prowadzonego postępowania i nie należy go wyceniać
3. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą prace montażowe;
b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu instalacji, rozmieszczenia dostarczonych urządzeń i uruchomienia systemów - miejsc realizacji, w których prowadzone będą prace instalacyjne (montażowe) oraz sąsiednich pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych prac,
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) w trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będzie cały czas użytkowany. W obiekcie swoje obowiązki służbowe będą wykonywać pracownicy Muzeum. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracownikom Muzeum. a także osobom trzecim, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie robót i cenie ofertowej,
4) realizację dostaw i instalacji wraz z rozmieszczeniem należy etapować w taki sposób by możliwe było nieprzerwane prowadzenie normalne pracy Muzeum przy uwzględnieniu jego specyfiki działalności,
5) ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (rozmieszczenie i instalacja (zwana dalej także montażem) dostarczonych urządzeń przy obiekcie użyteczności publicznej) wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się z dokumentacją o udzielenie zamówienia w szczególności SWZ wraz z załącznikami,
6) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji o udzielenie zamówienia tj. SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są: dokumentacja o udzielenie zamówienia publicznego, oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp,
7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownictwa prac posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia dla specjalności mających zastosowanie ze względu na zakres zadania,
8) jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności, opracowań, badań, ekspertyz, uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania lub wykonania własnym kosztem i staraniem - koszty z tym związane winien uwzględnić w cenie ofertowej,
9) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
10) bez wyraźnej zgody Zamawiającego wykonawca nie może w miejscach rozmieszczenia i montażu instalować reklam pod żadną postacią (baner, plakat, tabliczka, siatka osłaniająca rusztowania z nadrukiem reklamowym itp.), odstępstwo od ww. ustaleń jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy roboty stanowiące odstępstwo od zatwierdzonych rozwiązań projektowych zostały wykonane za zgodą lub na wniosek Zamawiającego,
11) Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w OPZ,
12) elementy wyposażenia (urządzenia) oraz materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych,
13) elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta,
14) Wykonawca do realizacji zamówienia oprócz osób wskazanych w §VII ust. 2 pkt 4.2 lit. a-f SWZ musi dysponować następującą kadrą wykonawczą:
a) minimum jedną osobą posiadającą ukończone szkolenia w zakresie instalacji systemów objętych przedmiotem zamówienia, organizowanego przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanych urządzeń dla poszczególnych systemów.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje także:
1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy dokumentacji powykonawczej z wykonanego montażu i rozmieszczenia, wchodzących w zakres zadania, w szczególności prac mających charakter zanikających, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, oraz w wersji elektronicznej (zapis w formacie .doc i .pdf) oraz 2 egzemplarzy mapy powykonawczej wskazującej rozmieszczenie i rozdaj zainstalowanych urządzeń,
2) wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;
3) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SWZ;


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

32415000-5 - Sieć ethernet

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32552600-3 - Domofony

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984696,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984696,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984696,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technitel Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262527999

7.3.3) Ulica: ul. Stefanii Kuropatwińskiej 16

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984696,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy SEKCJA VIII UMOWA
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: do 35 dni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 01.12.2024 r. z uwagi na konieczność wydatkowania i rozliczenia dotacji celowej otrzymanej na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 35 dni będzie wybiegać poza datę 01.12.2024 r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 01.12.2024 r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w terminie przy którym liczba 35 dni będzie upływała przed datą 01.12.2024 r. r., to obowiązującym ostatecznym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest 35 dzień liczony od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.