eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka1- Pełnienia funkcji Koord. DZiSŚZ oraz wyk. usług związanych z zam. i sprzedażą św. zdrowotnych 2-Pełnienie funkcji z-cy Koord DZiSŚZ oraz wyk. usług związanych z zam. i sprzedażą św. zdrowotnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
1- Pełnienia funkcji Koord. DZiSŚZ oraz wyk. usług związanych z zam. i sprzedażą św. zdrowotnych
2-Pełnienie funkcji z-cy Koord DZiSŚZ oraz wyk. usług związanych z zam. i sprzedażą św. zdrowotnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1- Pełnienia funkcji Koord. DZiSŚZ oraz wyk. usług związanych z zam. i sprzedażą św. zdrowotnych
2-Pełnienie funkcji z-cy Koord DZiSŚZ oraz wyk. usług związanych z zam. i sprzedażą św. zdrowotnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6a08490-4394-442e-b965-5e02c43f7d88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008213/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Penienie funkcji koordynatora Działu Świadczeń Zdrowotnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554258

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/10/US/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1- pełnienie funkcji Koordynatora Działu Zamówień
i Sprzedaży Świadczeń Zdrowotnych oraz wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) koordynowanie Działem Zamówień i Sprzedaży Świadczeń Zdrowotnych,
2) przygotowanie kalkulacji na zamówienie świadczenia zdrowotnego,
3) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ustalenie przedmiotu zamówienia, zasad finansowania, terminu obowiązywania umowy, przygotowanie wzoru umowy, uzyskanie informacji z jednostek/komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonego świadczenia zdrowotnego, konsultacje z Działem Prawnym oraz Dyrekcją, po przeprowadzonych konsultacjach wprowadzenie zmian w SIWZ, przygotowanie odpowiedzi na pytania w sprawie konkursu,
4) przygotowanie procedury konkursowej: ogłoszenie, ustalenie składu osobowego komisji, przeprowadzenie procedury konkursowej, przygotowanie dokumentacji konkursowej, ogłoszenie wyników konkursu,
5) przygotowanie umów na świadczenia zdrowotne z uwzględnieniem ustaleń określonych
w SIWZ zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz innymi obowiązującymi u Zamawiającego,
6) monitorowanie umów związanych ze sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdro-
wotnych w zakresie opieki profilaktycznej nad pracownikami zakładów pracy, tj.:
a) czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów oraz porozumień,
b) przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami,
c) inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów,
7) monitorowanie umów związanych z zakupem i sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych innych niż określonych w pkt 6), tj:
a) czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów, porozumień, jak również innych pism wiążących się z nadzorowanymi umowami,
b) przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami,
c) prowadzenie analizy finansowej na zlecenie Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
d) inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów,
8) przygotowanie pism oraz prowadzenie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
i przedstawianie ich do podpisu Zamawiającemu rozdysponowanie wg kompetencji,
9) wydawania zaświadczeń potwierdzających realizację świadczeń zdrowotnych
u Zamawiającego,
10) wykonywanie innych zadań związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w zależności od potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 1220944,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2- Pełnienie funkcji Zastępcy Koordynatora Działu Zamówień i Sprzedaży Świadczeń Zdrowotnych oraz wykonywanie usług związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) koordynowanie Działem Zamówień i Sprzedaży Świadczeń Zdrowotnych w czasie nieobecności Koordynatora tego Działu.
2) przygotowanie kalkulacji na zamówienie świadczenia zdrowotnego,
3) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ustalenie przedmiotu zamówienia, zasad finansowania, terminu obowiązywania umowy, przygotowanie wzoru umowy, uzyskanie informacji z jednostek/komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonego świadczenia zdrowotnego, konsultacje z Działem Prawnym oraz Dyrekcją, po przeprowadzonych konsultacjach wprowadzenie zmian w SWIZ, przygotowanie odpowiedzi na pytania w sprawie konkursu,
4) przygotowanie procedury konkursowej: ogłoszenie, ustalenie składu osobowego komisji, przeprowadzenie procedury konkursowej, przygotowanie dokumentacji konkursowej, ogłoszenie wyników konkursu,
5) przygotowanie umów na świadczenia zdrowotne z uwzględnieniem ustaleń określonych
w SIWZ zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz innymi obowiązującymi u Zamawiającego,
6) monitorowanie umów związanych ze sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdro-
wotnych w zakresie opieki profilaktycznej nad pracownikami zakładów pracy, tj.:
a) czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów, porozumień,
b) przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami,
c) inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów,
7) monitorowanie umów związanych z zakupem i sprzedażą przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych innych niż określonych w pkt. 6), tj:
a) czuwanie nad aktualnością i poprawnością zapisów umowy, przygotowanie aneksów do umów, porozumień, jak również innych pism wiążących się z nadzorowanymi umowami,
b) przygotowywanie korespondencji wiążącej się z nadzorowanymi umowami,
c) prowadzenie analizy finansowej na zlecenie Zamawiającego w trakcie trwania umowy,
d) inne bieżące czynności związane z monitorowaniem umów,
8) przygotowanie pism oraz prowadzenie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
i przedstawianie ich do podpisu Zamawiającego; rozdysponowanie wg kompetencji,
9) wydawania zaświadczeń potwierdzających realizację świadczeń zdrowotnych
u Zamawiającego,
10) wykonywanie innych zadań związanych z zamawianiem i sprzedażą świadczeń zdrowotnych w zależności od potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 714161,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230227,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230227,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230227,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Dyrcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91111913147

7.3.3) Ulica: Skawica 801

7.3.4) Miejscowość: Skawica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-221

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230227,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97846,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97846,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97846,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Borzestowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71012305609

7.3.3) Ulica: Kościelna 12

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański

7.3.5) Kod pocztowy: 34-220

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97846,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zawiera cenę za ryczałt, która została ujęta w pozycji wartość oferty oraz cenę za punkt rozliczeniowy:
Pakiet nr 1

Nr oferty Nazwa i adres oferenta 1 Katarzyna Dyrcz
Skawica 801
34-221 Skawica
Cena brutto
za punkt 15,08 zł Wartość brutto za ryczałt 230 227,20 zł


Pakiet nr 2

Nr oferty Nazwa i adres oferenta 2 Dorota Borzestowska
ul. Kościelna 12
34-220 Maków Podhalański
Cena brutto za punkt 9,64 zł
Wartość brutto za ryczałt 97 846,56 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.