Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493313/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00507953/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace zabezpieczające kościół p.w. św. Jana Chrzciciela w Fiszewie – wykonanie przekrycia korpusu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170753615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperów 14 A
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552394900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfda06e5-2b87-4b01-98cf-ea2d69bfde471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace zabezpieczające kościół p.w. św. Jana Chrzciciela w Fiszewie – wykonanie przekrycia korpusu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfda06e5-2b87-4b01-98cf-ea2d69bfde47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058835/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace zabezpieczające kościół p.w. Św. Jana Chrzciciela w Fiszewie - wykonanie przekrycia korpusu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.2.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1569702,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, polegająca na wykonaniu przekrycia murów kościoła w celu usztywnienia całej konstrukcji realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Prace zabezpieczające kościół p.w. św. Jana Chrzciciela w Fiszewie – wykonanie przekrycia korpusu”.
2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust. 1
w następującej lokalizacji: Fiszewo, gmina Gronowo Elbląskie, działka nr ewidencyjny 32/1.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 10 (A, B, C) do SWZ.
4. Przedmiot Umowy, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:
1) Rekonstrukcję szczytu wschodniego,
2) Konserwację i rekonstrukcję półszczytów zachodnich,
3) Wykonanie dachu korpusu.
5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca opracuje:
1) projekt zagospodarowania placu budowy, który powinien składać się z części opisowej oraz graficznej;
2) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3) harmonogram rzeczowo-finansowy;
6. Poza wykonaniem ww. zadań, do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, tj. dokumentacji konserwatorskiej w której zostanie opisany sposób przeprowadzenia prac konserwatorskich( w 3 egzemplarzach) ;
2) przygotowanie protokołów odbiorów robót ulegających zakryciu i zanikających oraz odbiorów częściowych;
3) przygotowanie dzienników budowy i książki obmiarów (oryginały);
4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych instalacji związanych z budynkiem
5) wszystkie elementy urządzeń/instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe, wolne od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich; powinny również spełniać normy krajowe i unijne w zakresie dopuszczenia danego produktu do sprzedaży na terenie UE
7. Wykonawca musi udzielić minimum 48-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od odbioru końcowego całego przedmiotu umowy oraz 48 miesięcy odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy.
8. Jeżeli w niniejszej SWZ jest mowa o robotach budowlanych należy przez to w szczególności rozumieć wykonanie prac, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 SWZ.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowej budowy przedmiotu zamówienia. Rodzaj i zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w Załącznikach do niniejszego SWZ.
10. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą Prawo budowlane, ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej i konserwatorskiej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Roboty muszą spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa budowlanego.
11. Jeżeli Dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
12. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SWZ dokumentacji technicznej. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 99 ust. 6 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego, w ramach złożonej oferty, materiały, elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zapewniają uzyskanie wskazanego efektu (Dokument potwierdzający osiągnięcie żądanego efektu końcowego, równoważność oferowanych rozwiązań).
14. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót budowlanych i prac konserwatorskich
z materiałów własnych.
15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1799103,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1799103,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ars Renovo Konserwacja Zabytków Mirosław Cholewka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana "ALPINA" Jerzy Nadziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561892437
7.3.3) Ulica: Szkolna 9
7.3.4) Miejscowość: Kisielice
7.3.5) Kod pocztowy: 14-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARS RENOVO KONSERWACJA ZABYTKÓW MIROSŁAW CHOLEWKA
jakie przetargi wygrała firma
ARS RENOVO KONSERWACJA ZABYTKÓW MIROSŁAW CHOLEWKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1799103,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.