Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517205/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek drzew przeznaczonych do nasadzeń w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bałtycka 20
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9870571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie obowiązków zarządcy dróg publicznych wynikających z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1693 z późn.zm.) należących do samorządu powiatowego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sadzonek drzew przeznaczonych do nasadzeń w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c447c10f-3518-423c-b2a1-f9c0f62f6a78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024558/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sadzonek drzew przeznaczonych do nasadzeń w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 699 szt. sadzonek drzew z zakrytą bryła korzeniową przeznaczonych do nasadzeń w pasach drogowych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, realizowana w oparciu postanowienia załączników opisanych w ust. 2.
Materiał roślinny powinien być w szczególności zgodny z zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego, wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich. Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo oraz szkółkowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Rośliny muszą być zdrowe, zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, średnicy i długości pędów. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, korą i bryłą korzeniową. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, odpowiedni do wieku rośliny i sposobu uprawy. Materiał powinien pochodzić ze szkółki, w której był regularnie szkółkowany.
2. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne oraz informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia określa odpowiednio:
1) Projekt umowy - zał. nr 3 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 4 do SWZ.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140389,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455204,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143715,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodniczo-Szkółkarskie Arkadiusz Nawrocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6661006586
7.3.4) Miejscowość: Lubstów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE ARKADIUSZ NAWROCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE ARKADIUSZ NAWROCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143715,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonano z zastosowaniem art. 263 Pzp w związku z odmową przystąpienia do podpisania Wykonawcy: Krystyna Makowiecka Flormak.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.