eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaszBudowa drogi gminnej Lubasz - Antoniewo



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Lubasz - Antoniewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubasz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lubasz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672556012

1.5.8.) Numer faksu: 672556462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubasz@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lubasz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubasz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej Lubasz - Antoniewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4959b0-31eb-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015161/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi gminnej Lubasz - Antoniewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389574

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.V.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5442956,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa postępowania:
Budowa drogi gminnej Lubasz - Antoniewo
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie drogi gminnej 1349P z Lubasza do Antoniewa wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego. Droga stanowi część ulicy Ustronnej w Lubaszu.
Prace obejmują budowę nawierzchni bitumicznej jezdni wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w obrębie miejscowości Lubasz oraz na pozostałym odcinku drogi. Wzdłuż zaplanowano rowy odwadniająco-odparowujące z uwagi na korzystne warunki gruntowe. Ze względu na poszerzenie jezdni w stosunku do stanu istniejącego w ramach prac niezbędne jest przeprowadzenie wycinki drzew. Ze względu na poszerzenie jezdni w stosunku do stanu istniejącego w ramach prac niezbędne jest przeprowadzenie wycinki drzew. Szacowana długość drogi: 2.080,00 m.

Budowa drogi gminnej Lubasz - Antoniewo

Opis szczegółowy zadania:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót i obejmuje:
1). Wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni jezdni na odcinku od przejazdu drogowo-kolejowego na długości ok. 135 m drogi.
2). Wykonanie rozbiórki istniejącego chodnika po stronie północnej od przejazdu drogowo-kolejowego na długości 135 m drogi.
3). Demontaż i montaż w nowym miejscu (uzgodnionym z Zamawiającym) ławki.
4). Usunięcie humusu dla poszerzonej korony drogi oraz ciągu pieszo-jezdnego.
5). Roboty ziemne w zakresie korytowania drogi na całym odcinku drogi.
6). Roboty ziemne w zakresie rowów odwodnieniowych
7). Roboty rozbiórkowe w zakresie przepustu na rowie melioracyjnym w km 0+273,33
8). Wycinka drzew i krzewów oraz usunięcie istniejących karpin w obrębie projektowanej drogi.

Nawierzchnia jezdni:
9). Wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = min. 2,5 MPa.
10). Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – frakcja 0/31,5 mm.
11). Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – frakcja 0/63 mm
12). Wykonanie podbudowy z warstwy zasadniczej MMA.
13). Wykonanie warstwy wiążącej.
14). Wykonanie warstwy ścieralnej.
15). Wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem na podsypce cementowo-piaskowej – jednostronnie (pomiędzy ciągiem pieszo-jezdnym, a jezdnią).
16). Utwardzenie pobocza mieszanką naturalnych kruszyw niezwiązanych.

Nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego:
17). Wykonanie nasypu z pospółki ciągu pieszo-jezdnego.
18). Wykonanie w-wy z kruszywa łamanego chodnika.
19). Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – frakcja 0/31,5 mm.
20). Wykonanie warstwy ścieralnej.
21). Wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem na podsypce cementowo-piaskowej – jednostronnie.
22). Wykonanie nawierzchni zjazdów tożsamej jak dla nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego oraz 3 szt. zjazdów na pola uprawne z kruszywa.
Pozostały zakres robót:
23). Wykonanie przejścia dla pieszych wraz z przejazdem przez jezdnię dla rowerów z oświetleniem typu LED.
24). Wykonanie nowego przepustu na rowie melioracyjnym z rury typu PEHD lub równoważnej.
25). Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (tylko w obrębie przejścia dla pieszych).
26). Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń.
27). Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót.
28). Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu na przebudowywanym odcinku drogi.
29). W przypadku zmiany niwelety dojazdu do przejazdu drogowo kolejowego Wykonawca uaktualni metrykę przejazdową służb kolejowych.

Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1). Sporządzenie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
2). Sporządzenie operatu wodno-prawnego oraz pozyskanie niezbędnych zgód wodno-prawnych dla przebudowy przepustu oraz włączenia części rowów odwodnieniowych do cieku wodnego.
3). Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
4). Przeprowadzenie procedury Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID).
5). W przypadku konieczności sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami oraz pozyskanie decyzji o wycince drzew.
6). Pozyskanie warunków dla przyłączenia oświetlenia projektowanego przejścia dla pieszych wraz z jego wykonaniem.
7). Sporządzenie projektów budowalnych, technicznych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż w 5 egz.;
8). Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów i specyfikacji technicznych.
9). Obsługę geodezyjną inwestycji.
10). Prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych.
11). Prowadzenia dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zamawianych robót.
12). Sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów odbiorowych, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego.
13). Oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia.

Niniejsze zamówienie obejmuje także utwardzenie działki budowlanej o nr ewid., 841/2, 841/3, 842/8 przy budynku Urzędu Gminy Lubasz w ramach zadania pn. „Utwardzenie działek budowlanych - dostosowanie parkingów przed budynkiem użyteczności publicznej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”. Powierzchnia utwardzenia wynosi 1.200 m².

Utwardzenie działek budowlanych - dostosowanie parkingów przed budynkiem użyteczności publicznej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Szczegółowy opis zadania:
Zadanie swoim zakresem następujące prace:
1). rozbiórkę istniejących nawierzchni i elementów ulic w niezbędnym zakresie tj. chodniki, zjazdy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnia z betonu asfaltowego oraz zdjęcie warstwy darniny,
2). budowę odwodnienia w formie wpustów, odwodnienia liniowego oraz przykanalików,
3). utwardzenia działki budowlanej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
4). wykonanie opaski brukowej wokół budynku o nawierzchni z betonowej kostki brukowej.

Utwardzenie terenu działki będzie wykonane w następujący sposób:
1). nawierzchnia utwardzenia koloru szarego (droga) – 715 m².
a). warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa behaton, koloru szarego - gr. 8 cm,
b). podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm,
c). podbudowa zasadnicza: chudy beton C6/8 – gr. 20 cm,
d). podbudowa pomocnicza: grunt lub kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm = 2,5 MPa – gr. 15 cm.

2). Nawierzchnia utwardzenia koloru czerwonego (miejsca postojowe) – 420 m²:
a) warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa behaton, koloru czerwonego - gr. 8 cm,
b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm,
c) podbudowa zasadnicza: chudy beton C6/8 – gr. 20 cm,
d) podbudowa pomocnicza: grunt lub kruszywo naturalne stabilizowane cementem o Rm = 2,5 MPa – gr. 15 cm.

3). Nawierzchnia utwardzenia koloru grafitowego (na stojak dla rowerów) – 37 m²:
a) warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa cegła 10x20 cm, koloru grafitowego - gr. 8 cm,
b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm.
c) podbudowa zasadnicza: chudy beton C6/8 – gr. 10 cm.

4). Nawierzchnia utwardzenia dla ruchu pieszych – 50 m²:
a) warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa cegła 10x20 cm, koloru szarego - gr. 8 cm,
b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm,
c) podbudowa zasadnicza: chudy beton C6/8 – gr. 10 cm.
5). Nawierzchnia opaski brukowej przy budynku – 18 m²:
a) warstwa ścieralna: betonowa kostka brukowa cegła 10x20 cm, koloru szarego - gr. 8 cm,
b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5 cm.
Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej oraz programie funkcjonalno – użytkowym stanowiących załącznik nr 1 do SWZ i obejmuje także wszelkie prace nie określone wprost w tych dokumentach, lecz bez których nie można wykonać zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6694835,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8956764,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6694835,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie części zamówienia z wyłączeniem wykonania robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6694835,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.