Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501284/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00501370/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych im. W. Kofrantego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270156477
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 3
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zse-korfanty.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zse-korfanty.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f5c0e4-8b8f-43a8-b0fc-dc3e13f8b687
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433913/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/582/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem adaptację pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego z częścią sypialną, łazienką, przedpokojem oraz pomieszczeniem technicznym, w szczególności:
1. Zakres robót budowlanych :
prace przygotowawcze, demontażowe,
demontaż i powtórny montaż grzejnika,
wykucia, montaż nadproża,
montaż stolarki drzwiowej aluminiowej,
rozebranie ścianki działowej z cegły,
ścianki działowe,
montaż wykładziny PVC wraz z przygotowaniem podłoża,
tynki gipsowe,
montaż profili ochronnych narożnikowych,
gładź gipsowa,
zabudowa g-k pionów kanalizacyjnych, CO,
dwukrotne malowanie sufity, ściany wraz z gruntowaniem w pomieszczeniach oraz łazience,
wykonanie hydroizolacji w łazience,
ułożenie płytek ściennych w łazience,
ułożenie płytek na posadzce w łazience,
dostawa i montaż fototapety ,
dostawa i montaż zabudowy meblowej,
dostawa i montaż luster wraz z oświetleniem LED,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
2. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych:
roboty ziemne, odkopywanie poziomu,
demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego,
wykucie bruzd w wylewce betonowej i ścianach,
demontaż wpustu żeliwnego,
demontaż rurociągu PVC,
montaż rurociągu PVC wraz z izolacją oraz włączeniem do istniejącej instalacji,
montaż instalacji wod.-kan.,
próba szczelności instalacji,
demontaż baterii, zlewozmywaka, zlewu,
demontaż okapów wentylacyjnych,
dostawa i montaż zasobnikowego podgrzewacza wody,
dostawa i montaż baterii,
dostawa i montaż umywalki z szafką i blatem,
dostawa i montaż kabiny natryskowej,
dostawa i montaż ustępu,
dostawa i montaż wanny,
dostawa i montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej wraz z baterią , szafką i blatem,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki,
3. Zakres robót instalacyjnych elektrycznych:
demontaż opraw, gniazd, przewodów wraz z inwentaryzacją,
dostawa i montaż tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem,
wykucie bruzd i ułożenie przewodów w tym przewody p.poż,
dostawa i montaż osprzętu, łączników i gniazd wtyczkowych,
dostawa i montaż instalacji uziemienia wyrównawczego,
dostawa i montaż opraw oświetleniowych,
wykonanie pomiarów,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207527,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JDH Investments sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 954 281 91 49
7.3.3) Ulica: Kalinowa 45
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-750
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.