eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAdaptacja pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych im. W. Kofrantego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270156477

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zse-korfanty.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zse-korfanty.katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f5c0e4-8b8f-43a8-b0fc-dc3e13f8b687

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433913/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego w ramach projektu „Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501284

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/582/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem adaptację pomieszczeń kuchni na potrzeby pokoju hotelowego z częścią sypialną, łazienką, przedpokojem oraz pomieszczeniem technicznym, w szczególności:
1. Zakres robót budowlanych :
 prace przygotowawcze, demontażowe,
 demontaż i powtórny montaż grzejnika,
 wykucia, montaż nadproża,
 montaż stolarki drzwiowej aluminiowej,
 rozebranie ścianki działowej z cegły,
 ścianki działowe,
 montaż wykładziny PVC wraz z przygotowaniem podłoża,
 tynki gipsowe,
 montaż profili ochronnych narożnikowych,
 gładź gipsowa,
 zabudowa g-k pionów kanalizacyjnych, CO,
 dwukrotne malowanie sufity, ściany wraz z gruntowaniem w pomieszczeniach oraz łazience,
 wykonanie hydroizolacji w łazience,
 ułożenie płytek ściennych w łazience,
 ułożenie płytek na posadzce w łazience,
 dostawa i montaż fototapety ,
 dostawa i montaż zabudowy meblowej,
 dostawa i montaż luster wraz z oświetleniem LED,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
2. Zakres robót instalacyjnych sanitarnych:
 roboty ziemne, odkopywanie poziomu,
 demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego,
 wykucie bruzd w wylewce betonowej i ścianach,
 demontaż wpustu żeliwnego,
 demontaż rurociągu PVC,
 montaż rurociągu PVC wraz z izolacją oraz włączeniem do istniejącej instalacji,
 montaż instalacji wod.-kan.,
 próba szczelności instalacji,
 demontaż baterii, zlewozmywaka, zlewu,
 demontaż okapów wentylacyjnych,
 dostawa i montaż zasobnikowego podgrzewacza wody,
 dostawa i montaż baterii,
 dostawa i montaż umywalki z szafką i blatem,
 dostawa i montaż kabiny natryskowej,
 dostawa i montaż ustępu,
 dostawa i montaż wanny,
 dostawa i montaż zlewozmywaka z blachy nierdzewnej wraz z baterią , szafką i blatem,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki,
3. Zakres robót instalacyjnych elektrycznych:
 demontaż opraw, gniazd, przewodów wraz z inwentaryzacją,
 dostawa i montaż tablicy rozdzielczej wraz z osprzętem,
 wykucie bruzd i ułożenie przewodów w tym przewody p.poż,
 dostawa i montaż osprzętu, łączników i gniazd wtyczkowych,
 dostawa i montaż instalacji uziemienia wyrównawczego,
 dostawa i montaż opraw oświetleniowych,
 wykonanie pomiarów,
 utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207527,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JDH Investments sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 954 281 91 49

7.3.3) Ulica: Kalinowa 45

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-750

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.