eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Dostawa komputerów przenośnych (laptopów), komputerów stacjonarnych All In One, monitorów i akcesoriów".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa komputerów przenośnych (laptopów), komputerów stacjonarnych All In One, monitorów i akcesoriów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ore

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa komputerów przenośnych (laptopów), komputerów stacjonarnych All In One, monitorów i akcesoriów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044e7925-9381-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00152402/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa komputerów przenośnych -laptopów (40 sztuk), komputerów stacjonarnych All In One (20 sztuk), monitorów (60 sztuk), komputera stacjonarnego graficznego(1 sztuka), akcesoriów (162 sztuki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2610.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wdrożenie komputerów przenośnych (laptopów) - 40 sztuk
Uwaga Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a do SWZ, który jednocześnie służy jako formularz asortymentowy który należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237280-5 - Akcesoria zasilające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 207200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wdrożenie komputerów All in One - 20 sztuk,

Uwaga Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2b do SWZ, który jednocześnie służy jako formularz asortymentowy który należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30237280-5 - Akcesoria zasilające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa monitorów do komputerów - 60 sztuk

Uwaga Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2c do SWZ, który jednocześnie służy jako formularz asortymentowy który należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów komputerowych w tym m. in. mysz + klawiatura, HUB USB, Mata antystatyczna, słuchawki z mikrofonem

Uwaga Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2d do SWZ, który jednocześnie służy jako formularz asortymentowy który należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

30237410-6 - Myszka komputerowa

32342100-3 - Słuchawki

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 7856,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przy każdym warunku zostały podane dwie zupełnie inne wartości - inna wartość słownie i inna wartość cyfrowo. W efekcie dalsza ocena podmiotowa złożonych ofert prowadziłaby do naruszenia uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców (art. 16 pkt. 1 pzp).
Zgodnie z art. 112 § 1 pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
Warunki udziału w postępowaniu powinny być jednoznaczne. Po upływie terminu składania ofert nie jest dopuszczalne uszczegóławianie opisów warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający obowiązany jest przeprowadzić procedurę badania spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowania w odniesieniu do treści tych warunków ustalonej przed upływem terminu składania ofert. Mając na uwadze, że zapisy warunku są niejednoznaczne, dające możliwość niejako podwójnej oceny zdolności wykonawców - Zamawiający w takich okolicznościach nie ma możliwości dokonania oceny zdolności wykonawcy w sposób nie budzący wątpliwości i z poszanowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców (art. 16 pkt. 1 pzp)
W sytuacji, kiedy oferty w postępowaniu zostały otwarte, a zamawiający stwierdza niezgodność treści dokumentów zamówienia z naczelną zasadą równego traktowania wykonawców, jedynym narzędziem pozwalającym na to, aby usunąć stan niezgodności z prawem, jest unieważnienie postępowania, nie jest już bowiem możliwie nakazanie zmian w treści dokumentów zamówienia. Kontynuowanie postępowania prowadziłoby natomiast do tego, że naruszenie ustawy na jego wcześniejszym etapie miałoby wpływ na wynik tego postępowania - Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 26 maja 2022 r. KIO 1219/22.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 6 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przy każdym warunku zostały podane dwie zupełnie inne wartości - inna wartość słownie i inna wartość cyfrowo. W efekcie dalsza ocena podmiotowa złożonych ofert prowadziłaby do naruszenia uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców (art. 16 pkt. 1 pzp).
Zgodnie z art. 112 § 1 pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
Warunki udziału w postępowaniu powinny być jednoznaczne. Po upływie terminu składania ofert nie jest dopuszczalne uszczegóławianie opisów warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający obowiązany jest przeprowadzić procedurę badania spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowania w odniesieniu do treści tych warunków ustalonej przed upływem terminu składania ofert. Mając na uwadze, że zapisy warunku są niejednoznaczne, dające możliwość niejako podwójnej oceny zdolności wykonawców - Zamawiający w takich okolicznościach nie ma możliwości dokonania oceny zdolności wykonawcy w sposób nie budzący wątpliwości i z poszanowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców (art. 16 pkt. 1 pzp)
W sytuacji, kiedy oferty w postępowaniu zostały otwarte, a zamawiający stwierdza niezgodność treści dokumentów zamówienia z naczelną zasadą równego traktowania wykonawców, jedynym narzędziem pozwalającym na to, aby usunąć stan niezgodności z prawem, jest unieważnienie postępowania, nie jest już bowiem możliwie nakazanie zmian w treści dokumentów zamówienia. Kontynuowanie postępowania prowadziłoby natomiast do tego, że naruszenie ustawy na jego wcześniejszym etapie miałoby wpływ na wynik tego postępowania - Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 26 maja 2022 r. KIO 1219/22.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 6 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przy każdym warunku zostały podane dwie zupełnie inne wartości - inna wartość słownie i inna wartość cyfrowo. W efekcie dalsza ocena podmiotowa złożonych ofert prowadziłaby do naruszenia uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców (art. 16 pkt. 1 pzp).
Zgodnie z art. 112 § 1 pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
Warunki udziału w postępowaniu powinny być jednoznaczne. Po upływie terminu składania ofert nie jest dopuszczalne uszczegóławianie opisów warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający obowiązany jest przeprowadzić procedurę badania spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowania w odniesieniu do treści tych warunków ustalonej przed upływem terminu składania ofert. Mając na uwadze, że zapisy warunku są niejednoznaczne, dające możliwość niejako podwójnej oceny zdolności wykonawców - Zamawiający w takich okolicznościach nie ma możliwości dokonania oceny zdolności wykonawcy w sposób nie budzący wątpliwości i z poszanowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców (art. 16 pkt. 1 pzp)
W sytuacji, kiedy oferty w postępowaniu zostały otwarte, a zamawiający stwierdza niezgodność treści dokumentów zamówienia z naczelną zasadą równego traktowania wykonawców, jedynym narzędziem pozwalającym na to, aby usunąć stan niezgodności z prawem, jest unieważnienie postępowania, nie jest już bowiem możliwie nakazanie zmian w treści dokumentów zamówienia. Kontynuowanie postępowania prowadziłoby natomiast do tego, że naruszenie ustawy na jego wcześniejszym etapie miałoby wpływ na wynik tego postępowania - Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 26 maja 2022 r. KIO 1219/22.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 6 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w postępowaniu dla Części IV została odrzucona. Powodem odrzucenia oferty j/w nastąpiła z powodu wystąpienia rażąco niskiej ceny.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 2 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.