Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521483/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0096ac4-8ea7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0096ac4-8ea7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064533/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla DPS Zameczek w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 425060,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94841,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Boczek surowy b/k x kg 5
Karczek b/k kg 100
Kości wędzone kg 3
Łopatka b/k kg 720
Ozorki wieprzowe kg 45
Rolady wieprzowe kg 30
Szynkówka b/k kg 40
Schab b/k kg 150
Słonina biała kg 110
Słonina wędzona kg 10
Ćwiartka z kurczaka kg 280
Filet z kurczaka kg 200
Kurczak cały- oczyszczony, wypatroszony kg 60
Porcja rosołowa z kurczaka kg 920
Polędwiczki z kurczaka kg 80
Wątróbka drobiowa kg 55
Serca wieprzowe kg 30
Filet z indyka kg 64
Podudzie z kurczaka pałka) kg 90
Wątróbka wieprzowa kg 24
Żeberka wieprzowe (chude) kg 180
Pręga wołowa b/k kg 30
Wołowina rosołowa z/k kg 1
WĘDLINY ŚWIEŻE/ kanapkowe
Baleron ……………………………………….. kg 20
Baton szynkowy drobiowy ……………………………………….. kg 50
Blok szynkowy ……………………………………….. kg 40
Rolada szynkowa ……………………………………….. kg 40
Boczek wedzony (bez żeber) ……………………………………….. kg 165
Boczek rolowany ……………………………………….. kg 30
Kiełbasa podsuszana żywiecka /dębicka ……………………………………….. kg 30
Kiełbasa krakowska parzona ……………………………………….. kg 30
Kiełbasa gruba kminkowa ……………………………………….. kg 30
Pasta szynkowo-boczkowa ……………………………………….. kg 30
Przysmak marynarski ……………………………………….. kg 30
Filet z indyka gotowany ……………………………………….. kg 60
Kiełbasa mortadela, bez dodatków ……………………………………….. kg 150
Metka cebulowa/tatarska ……………………………………….. kg 50
Przysmak śniadaniowy ……………………………………….. kg 20
Pasztet firmowy ……………………………………….. kg 40
Pasztet pieczony z foremki ……………………………………….. kg 40
Pasztet borowikowy ……………………………………….. kg 40
Pieczeń rzymska ……………………………………….. kg 40
Polędwica drobiowa ……………………………………….. kg 20
Polędwica sopocka ……………………………………….. kg 20
Salami ……………………………………….. kg 20
Salceson włoski ……………………………………….. kg 30
Golonka w galarecie ……………………………………….. kg 20
Filet z indyka faszerowany ……………………………………….. kg 35
Szynka biała ……………………………………….. kg 30
Szynka chłopska ……………………………………….. kg 30
Szynka ogonówka ……………………………………….. kg 30
Szynka wiejska ……………………………………….. kg 30
Szynka konserwowa (blok) kg 30
Schab gotowany ……………………………………….. kg 30
Schab pieczony ……………………………………….. kg 30
Frankfurterki surowe ……………………………………….. kg 130
Kaszanka w jelicie ……………………………………….. kg 100
Kiełbasa biała, parzona ……………………………………….. kg 70
Kiełbasa grillowa ……………………………………….. kg 35
Kiełbasa śląska ……………………………………….. kg 100
Kiełbasa zwyczajna ……………………………………….. kg 200
Kiełbaski typu wiedeńskie ……………………………………….. kg 130
Kiełbaski drobiowe ……………………………………….. kg 70
Kiełbaski debreczyńskie ……………………………………….. kg 80
Parówki drobiowe ……………………………………….. kg 70
Parówki cienkie wieprzowe ……………………………………….. kg 70
Kiełbasa gruba parówkowa ……………………………………….. kg 70
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83074,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93896,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83074,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410274970
7.3.3) Ulica: Źródlana
7.3.4) Miejscowość: Grotniki, Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83074,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na 2025 rok dla Szkoły Podstawowej nr 17 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.