Og³oszenie z dnia 2024-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zapewnienie sta³ej ca³odobowej ochrony osób i mienia w budynkach i na terenie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384999612
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mennica 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-112
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynyrothera.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mlynyrothera.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie sta³ej ca³odobowej ochrony osób i mienia w budynkach i na terenie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-040fa811-795c-47e1-b008-aebd8593ac13
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00573105
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00238711/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Zapewnienie sta³ej ca³odobowej ochrony w budynkach i na terenie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie dowolnej przegl±darki internetowej z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „cookies”,
3) wy¶wietlacz ekranowy umo¿liwiaj±cy pracê w rozdzielczo¶ci nie ni¿szej ni¿ 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII i XIII.
3. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w zak³adce “Wiadomo¶ci – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za po¶rednictwem zak³adki „Wiadomo¶ci – wiadomo¶ci prywatne”.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
6 . Sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków zawiadomieñ, zapytañ odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera formularza wy¶lij wiadomo¶æ.
7. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres sekretariat@mlynyrothera.pl z
zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem przycisku Wy¶lij wiadomo¶æ jako za³±czniki.
9. Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji
uznaje siê klikniêcie przycisku Wy¶lij wiadomo¶æ po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
Zamawiaj±cego.
10. Oferta powinna byæ:
1) sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
2) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem strony platformazakupowa.pl,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione.
11. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. W przypadku wiêkszych plików w celu ewentualnej kompresji danych
rekomenduje siê wykorzystanie jednego z formatów: zip, .7Z w celu podzia³u na mniejsze paczki po 150 MB ka¿da.
12. W przypadku u¿ycia przez Wykonawcê podpisu zaufanego Zamawiaj±cy zaleca, aby plik wynikowy by³ mniejszy ni¿ 10 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych znajduje siê w rozdziale XXXIX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych znajduje siê w rozdziale XXXIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MR.260.5.2024.WW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zapewnienie sta³ej i ca³odobowej ochrony osób
i mienia w budynkach i na terenie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera
w Bydgoszczy”.
2. Przedmiot umowy obejmuje us³ugê:
1) ca³odobowej, przez wszystkie dni tygodnia, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia, przez:
a) dwóch pracowników ochrony
od poniedzia³ku do czwartku w godzinach 8:00-20:00,
w pi±tki, soboty, niedziele i ¶wiêta od 9:00-21:00,
b) dwóch pracowników ochrony w godzinach 20:00-8:00
od poniedzia³ku do ¶rody w godzinach 20:00-8:00,
w czwartki w godzinach 20:00-9:00
w pi±tki, soboty, ¶wiêta w godzinach od 21:00-9:00
w niedziele w godzinach od 21:00-8:00,
c) dodatkowego jednego pracownika ochrony przez 9h dziennie w poni¿szych terminach i czasie,
• od 02.01.2025 do 30.04.2025 oraz od 1.10.2025 do 31.12.2025 w pi±tki, soboty, niedziele i ¶wiêta, w godzinach 12:00 do 21:00, chyba, ¿e Zamawiaj±cy z 14- dniowym wyprzedzeniem wska¿e Wykonawcy inne godziny ¶wiadczenia us³ugi,
• od 1.05.2025 r. do 30.09.2025 w dni od wtorku do niedzieli w przyk³adowych godzinach od 12:00-21:00, w godzinach 12:00 do 21:00 chyba, ¿e Zamawiaj±cy z 14- dniowym wyprzedzeniem wska¿e Wykonawcy inne godziny ¶wiadczenia us³ugi, w budynku M³ynów Rothera i na terenie przyleg³ym Instytucji.
2) monitorowania sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych
w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych i przeciwpo¿arowych,
3) ochrony dora¼nej w postaci patrolu interwencyjnego w sytuacjach alarmowych, awaryjnych,
4) instalacji w terminie do dnia 15 stycznia 2025 r. zestawu elektronicznej kontroli obchodów terenu (25 punktów kontrolnych zainstalowane w miejscach objêtych ochron± wskazanych przez Zamawiaj±cego). Sporz±dzanie przez Wykonawcê i dorêczanie Zamawiaj±cemu raportu miesiêcznego z systemu kontroli obchodów terenu (w formie elektronicznej lub papierowej), w terminie do 7 dnia nastêpnego miesi±ca kalendarzowego za miesi±c poprzedni,
5) aktualizacji Planu ochrony obiektu.
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu umowy, zawiera za³±cznik nr 1 do umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium „cena” – C: znaczenie -60%,
Zamawiaj±cy dokona oceny oferty w tym kryterium – cena za ¶wiadczenie ca³odobowej kompleksowej ochrony osób i mienia w budynkach i na terenie Centrum Nauki i Kultury M³yny Rothera
2) Kryterium „czas reakcji patrolu interwencyjnego” – CP: znaczenie 40%,
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji patrolu interwencyjnego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem koncesji na prowadzon± dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (t. jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1995)
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 4.000.000,00 z³ (cztery miliony z³otych 00/100).
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ww. warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegaj±ce na us³udze ca³odobowej, fizycznej ochronie osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto i wykonywana przez okres co najmniej 12 miesiêcy.
Przez obiekty u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ obiekty wg definicji zawartej w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022r. poz.1255 z pó¼n.zm.), tj. „budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny”.
2) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XV i Rozdziale XX SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia.
2. - o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego, czyli art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 7 uPzp. Wzór o¶wiadczenia zostanie przes³any wraz z wezwaniem do jego z³o¿enia,
3. - o¶wiadczenia Wykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021 poz. 275), z innym Wykonawc± , który z³o¿y³ odrêbna ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
Wzór o¶wiadczenia zostanie przes³any wraz z wezwaniem do jego z³o¿enia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego:
1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) aktualn± koncesje na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
2) zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
a) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane. Wzór wykazu zostanie przes³any wraz z wezwaniem do jego z³o¿enia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spó³ki cywilnej).1) w tym celu Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert±,
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponosz± solidarn±
odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli Zamawiaj±cy go ¿±da,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ warunek udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane, a w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 uPzp,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art. 177 ust. 4 ustawy Pzp,
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki umowy zosta³y zawarte w za³±czonym do SWZ wzorze umowy – z tego wzglêdu, ¿e Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w za³±czonym do SWZ wzorze umowy. Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia szczegó³owo opisane zosta³y w paragrafie 12 wzoru umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 09:10
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 7 UST 1 USTAWY z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIAZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIALANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINÊ ORAZ S£U¯¡CYCH OCHRONIE BEZPIECZEÑSTWA NARODOWEGO (DZ. U. 2022, POZ. 835)1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê o której mowa w art. 2 przedmiotowej ustawy ze wskazaniem zastosowania ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt. 1
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa urz±dzeñ typu NGFW, w tym urz±dzenia z obs³ug± technologii SSL VPN, wraz z instalacj± i wdro¿eniem"
- Dostawa hamowni do pomiaru mocy do laboratorium diagnostyki w ramach utworzenia nowego kierunku studiów na WIM Transport i Logistyka
- Dostawa ga¶nic
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego szt. 1"
- Dostawa sprzêtu komputerowego i sieciowego
- Dostawa sond, odczynników i materia³ów eksploatacyjnych do wykonywania badañ metod± fluorescencyjn± hybrydyzacji in situ
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w Kuratorium O¶wiaty w £odzi
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Malborku
- Ochrona Multimedialnego Parku Fontannna skwerze I Dywizji Pancernej WP w Warszawiew okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Zabezpieczenie imprez sportowych na rzecz GKS GieKSa Katowice S.A. - 2 zadania"
- P-61/2024 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w systemie ca³odobowym dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Us³uga ochrony osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Jaros³awiu
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.