Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447597/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kosiarki samojezdnej z wysokim wysypem wraz z osprzętem na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322420133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9639271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kosiarki samojezdnej z wysokim wysypem wraz z osprzętem na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03f8462-c909-41da-84a4-36ff931bbce8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/12/D/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczenie kosiarki samojezdnej z wysokim wysypem wraz z osprzętem
2. Wymagania jakie musi spełniać oferowana kosiarka:
- Fabrycznie nowa, dopuszcza się rok 2023.
- 3-cylidrowy wysokoprężny silnik (diesel).
- Maksymalna moc silnika w przedziale od 20 do 25 KM.
- Pojemność skokowa w przedziale od 1050 do 1200 cm3.
- Hydrauliczny górny (wysoki) wysyp.
- Tempomat.
- Szerokość koszenia w przedziale od 1200 do 1400 mm.
- Prędkość maksymalna w przedziale od 14 do 17 km/h.
- Napęd – wał przegubowy.
- Pojemność kosza na trawę w przedziale od 570 do 700 litrów.
- Pojemność zbiornika paliwa w przedziale od 19 do 25 litrów.
- Regulowana kolumna kierownicza.
-Regulowany fotel.
-Licznik motogodzin.
- Regulacja wysokości koszenia.
- Przedni TUZ z ramą trójkątną, złącza hydrauliczne tj. mechanizm umożliwiający montaż i demontaż osprzętu.
- Oryginalny pług do odśnieżania wraz z listwą. Szerokość robocza pługu minimum 1.100 mm.
- Zapasowy komplet noży.
- Zapasowe koło kompletne tylne.
- Zapasowe koło kompletne przednie.
- Minimum 24 miesiące gwarancji od daty przekazania lub 1000 mth w zależności co nastąpi wcześniej.
- Bezpłatna dostawa pod adres: Ruda Śląska ul. Janasa 13a, kod 41-700 wraz z przeszkoleniem teoretycznym i praktycznym użytkownika.
- Serwisowanie, konserwacje, przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia lub przekazania kosiarki na podstawie odrębnego zlecenia. Wyjątek stanowią naprawy wymagające dłuższego czasu realizacji.
Cena oferty jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 § 1 KC.
Wymagane okresy gwarancji
Minimum 24 miesiące gwarancji od daty przekazania lub 1000 mth w zależności co nastąpi wcześniej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108484,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108484,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108484,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROSERWIS Adam Popanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561573116
7.3.3) Ulica: Zakładowa 11
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108484,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa części do przenośnika taśmowego PIOMA dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - nr grupy 292-11-01
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej na rok 2025.
- Ochrona osób i mienia budynków Urzędu Miasta przy palcu Jana Pawła II 6 ul. u. Niedurnego 46
- Kompleksowa obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci wąskotorowych) oraz obsługa urządzeń przeładunkowych i transportowych Zamawiającego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice w okresie 12 m-cy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obwodnicy Kochłowic" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.