eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawa kosiarki samojezdnej z wysokim wysypem wraz z osprzętem na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kosiarki samojezdnej z wysokim wysypem wraz z osprzętem na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322420133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/963927

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kosiarki samojezdnej z wysokim wysypem wraz z osprzętem na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03f8462-c909-41da-84a4-36ff931bbce8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ/12/D/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczenie kosiarki samojezdnej z wysokim wysypem wraz z osprzętem
2. Wymagania jakie musi spełniać oferowana kosiarka:
- Fabrycznie nowa, dopuszcza się rok 2023.
- 3-cylidrowy wysokoprężny silnik (diesel).
- Maksymalna moc silnika w przedziale od 20 do 25 KM.
- Pojemność skokowa w przedziale od 1050 do 1200 cm3.
- Hydrauliczny górny (wysoki) wysyp.
- Tempomat.
- Szerokość koszenia w przedziale od 1200 do 1400 mm.
- Prędkość maksymalna w przedziale od 14 do 17 km/h.
- Napęd – wał przegubowy.
- Pojemność kosza na trawę w przedziale od 570 do 700 litrów.
- Pojemność zbiornika paliwa w przedziale od 19 do 25 litrów.
- Regulowana kolumna kierownicza.
-Regulowany fotel.
-Licznik motogodzin.
- Regulacja wysokości koszenia.
- Przedni TUZ z ramą trójkątną, złącza hydrauliczne tj. mechanizm umożliwiający montaż i demontaż osprzętu.
- Oryginalny pług do odśnieżania wraz z listwą. Szerokość robocza pługu minimum 1.100 mm.
- Zapasowy komplet noży.
- Zapasowe koło kompletne tylne.
- Zapasowe koło kompletne przednie.
- Minimum 24 miesiące gwarancji od daty przekazania lub 1000 mth w zależności co nastąpi wcześniej.
- Bezpłatna dostawa pod adres: Ruda Śląska ul. Janasa 13a, kod 41-700 wraz z przeszkoleniem teoretycznym i praktycznym użytkownika.
- Serwisowanie, konserwacje, przeglądy techniczne i naprawy gwarancyjne w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia lub przekazania kosiarki na podstawie odrębnego zlecenia. Wyjątek stanowią naprawy wymagające dłuższego czasu realizacji.

Cena oferty jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 § 1 KC.

Wymagane okresy gwarancji
Minimum 24 miesiące gwarancji od daty przekazania lub 1000 mth w zależności co nastąpi wcześniej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108484,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108484,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108484,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROSERWIS Adam Popanda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561573116

7.3.3) Ulica: Zakładowa 11

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108484,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.