eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziejowice-KoloniaDostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego
w Sędziejowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095615

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolonia 10

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice-Kolonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 6771004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zsckrsedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrgrabski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego
w Sędziejowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb712a0-99ed-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122011/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Wyposażenie
• Siatka ochronna polietylenowa, oczka 50 x 50 mm, gr. splotu 3 mm,
• Siatka ochronna polietylenowa z obciążnikiem dolnej krawędzi, oczka
50 x 50 mm, gr. splotu 4 mm,
• Siatka ochronna polipropylenowa z obciążnikiem dolnej krawędzi,
oczka 50 x 50 mm, gr. splotu 4mm,
• Wspornik narożny piłkochwytu,
• Wspornik pośredni piłkochwytu,
• Konstrukcja do koszykówki uchylna składana w bok na ścianę, wysięg
120 cm, mocowana bezpośrednio do słupa,
• Tablica do koszykówki 90x120 cm, szkło akrylowe gr. 10 mm z ramą
metalową malowaną proszkowo, bezotworowy system mocowania szkła
akrylowego do ramy metalowej,
• Osłona dolnej krawędzi do tablicy 90 x 120 cm,
• Obręcz do koszykówki stała z wzmocnieniem, malowana
• Siatka do obręczy o gr. 6 mm
• Materac osłonowy, konstrukcja ze sklejki, grubość materaca 5 cm,
• Słupki do tenisa profesjonalne aluminiowe, profil 116/76 mm z
wewnętrznym naciągiem,
• Słupki do badmintona turniejowe, przejezdne z obciążeniem 30 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Pomoce dydaktyczne
• Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa z wózkiem, pokrycie skóra syntetyczna,
• Kozioł gimnastyczny z regulacja wysokości, pokrycie skóra syntetyczna,
• Piłka nożna halowa rozm. 4,
• Piłka ręczna rozm. 3,
• Piłka do koszykówki,
• Piłka do siatkówki rozm. 5,
• Siatka tenisa ziemnego gr. splotu 3 mm PE,
• Rakieta do tenisa ziemnego,
• Bieżnia
• Orbitrek Magnetyczny,
• Rower treningowy elektromagnetyczny,
• Siatka do badmintona,
• Zestaw do badmintona (rakietki + pokrowiec),
• Lotki do badmintona piórkowe,
• Step do aerobiku o zbliżonych wymiarach: 67x27,5 cm. Wysokość: regulowana: 10,5; 15; 20 cm.
Waga: 2,75 kg. Maksymalne obciążenie: 250 kg,
• Hantle fitness 0,5 kg,
• Lina treningowa do crossfitu 9m,
• Zestaw taśm rehabilitacyjnych,
• Drabinka gimnastyczna przyścienna 180 x 300 cm – podwójna,
• Belka mocująca drabinki gimnastyczne wraz z wspornikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUMAR SPORT Mariusz Stasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811723540

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 35

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 263 w związku z art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W dniu 27 grudnia 2023 roku Zamawiający otrzymał od Wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska, 43-300 Bielsko - Biała, ul. Kasztanowa 5, NIP: 5471958484, oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. Termin realizacji zadania został wyznaczony do dnia 29 grudnia 2023 roku. Określenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia konkretną datą wynika ze specyficznych uwarunkowań Zamawiającego związanych z zasadami wydatkowania środków publicznych. Wobec uchylenia się od podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, a także w związku z krótkim terminem przewidzianym na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrania najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy z kolejnym Wykonawcą, który byłby w stanie wykonać przedmiot zamówienia w terminie wynikającym z warunków przewidzianych w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.