Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550936/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego
w Sędziejowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolonia 10
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice-Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 6771004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zsckrsedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrgrabski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznejw Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego
w Sędziejowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb712a0-99ed-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122011/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Wyposażenie• Siatka ochronna polietylenowa, oczka 50 x 50 mm, gr. splotu 3 mm,
• Siatka ochronna polietylenowa z obciążnikiem dolnej krawędzi, oczka
50 x 50 mm, gr. splotu 4 mm,
• Siatka ochronna polipropylenowa z obciążnikiem dolnej krawędzi,
oczka 50 x 50 mm, gr. splotu 4mm,
• Wspornik narożny piłkochwytu,
• Wspornik pośredni piłkochwytu,
• Konstrukcja do koszykówki uchylna składana w bok na ścianę, wysięg
120 cm, mocowana bezpośrednio do słupa,
• Tablica do koszykówki 90x120 cm, szkło akrylowe gr. 10 mm z ramą
metalową malowaną proszkowo, bezotworowy system mocowania szkła
akrylowego do ramy metalowej,
• Osłona dolnej krawędzi do tablicy 90 x 120 cm,
• Obręcz do koszykówki stała z wzmocnieniem, malowana
• Siatka do obręczy o gr. 6 mm
• Materac osłonowy, konstrukcja ze sklejki, grubość materaca 5 cm,
• Słupki do tenisa profesjonalne aluminiowe, profil 116/76 mm z
wewnętrznym naciągiem,
• Słupki do badmintona turniejowe, przejezdne z obciążeniem 30 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Pomoce dydaktyczne• Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa z wózkiem, pokrycie skóra syntetyczna,
• Kozioł gimnastyczny z regulacja wysokości, pokrycie skóra syntetyczna,
• Piłka nożna halowa rozm. 4,
• Piłka ręczna rozm. 3,
• Piłka do koszykówki,
• Piłka do siatkówki rozm. 5,
• Siatka tenisa ziemnego gr. splotu 3 mm PE,
• Rakieta do tenisa ziemnego,
• Bieżnia
• Orbitrek Magnetyczny,
• Rower treningowy elektromagnetyczny,
• Siatka do badmintona,
• Zestaw do badmintona (rakietki + pokrowiec),
• Lotki do badmintona piórkowe,
• Step do aerobiku o zbliżonych wymiarach: 67x27,5 cm. Wysokość: regulowana: 10,5; 15; 20 cm.
Waga: 2,75 kg. Maksymalne obciążenie: 250 kg,
• Hantle fitness 0,5 kg,
• Lina treningowa do crossfitu 9m,
• Zestaw taśm rehabilitacyjnych,
• Drabinka gimnastyczna przyścienna 180 x 300 cm – podwójna,
• Belka mocująca drabinki gimnastyczne wraz z wspornikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUMAR SPORT Mariusz Stasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811723540
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 35
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 263 w związku z art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. W dniu 27 grudnia 2023 roku Zamawiający otrzymał od Wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska, 43-300 Bielsko - Biała, ul. Kasztanowa 5, NIP: 5471958484, oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy. Termin realizacji zadania został wyznaczony do dnia 29 grudnia 2023 roku. Określenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia konkretną datą wynika ze specyficznych uwarunkowań Zamawiającego związanych z zasadami wydatkowania środków publicznych. Wobec uchylenia się od podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, a także w związku z krótkim terminem przewidzianym na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrania najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy z kolejnym Wykonawcą, który byłby w stanie wykonać przedmiot zamówienia w terminie wynikającym z warunków przewidzianych w postępowaniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Koźminie Wielkopolskim
- Dostawa wraz z montażem sprzętu i wyposażenia sportowego w hali widowiskowo-sportowej w budowie na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w Pniewach obejmująca wymianę nawierzchni trawiastej oraz modernizację boiska wielofunkcyjnego
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.