Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529592/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00538128/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli medycznych i niemedycznych z wyposażeniem na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W WĄGROWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 74
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalwagrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalwagrowiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem mebli medycznych i niemedycznych z wyposażeniem na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f37019aa-6cd2-430f-a1bc-34173d2a7a4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZK/24/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ w WĄGROWCU wg ilości i zestawienia zawartego w załączniku nr 2.7 do SWZ, tj.
1. Pulpit w Punkcie Rejestracji – 1 zestaw
2. Krzesła do poczekalni zestawy złączonych krzeseł z opcją elastycznego doboru konfiguracji (ilość, ściana/środek pomieszczenia) - 3 zestawy
3. Pulpity robocze (m.in. do roboczego uzupełniania dokumentacji przez personel medyczny i przez pacjentów) - 6 szt.
4. Szafki dla personelu łączone w system (metalowe, zamykane, na ubrania z wieszakami) - 30 szt.
5. Szafy biurowe na dokumentację i drobny sprzęt (meble o przeznaczeniu dla placówek ochrony zdrowia - dezynfekcja, kółka itp.) - 1 szt.
6. Szafy biurowe na dokumentację i drobny sprzęt (meble o przeznaczeniu dla placówek ochrony zdrowia - dezynfekcja, kółka itp.) - 8 szt.
7. Biurko dedykowane dla placówek ochrony zdrowia do komputera oraz drukarki (metalowe, z blachy kwasoodpornej, lub z powłoką antybakteryjną odporną na dezynfekcje - blat z półką do komputera i wysuwaną szufladą, dwa kontenery, dostawka blatowa) - 12 szt.
8. Fotele do biurek ergonomiczne, zgodne w wytycznymi BHP, obite materiałem odpornym na zmywanie i dezynfekcję - 12 szt.
9. Szafka z blatem (z blachy kwasoodpornej, lub materiału antybakteryjnego odpornego na środki dezynfekcyjne, różne rozmiary) - 1 szt.
10. Szafka z blatem (z blachy kwasoodpornej, lub materiału antybakteryjnego odpornego na środki dezynfekcyjne, różne rozmiary) - 4 szt.
11. Szafa na ubrania pacjentów (metalowa, z blachy kwasoodpornej, lub z powłoką antybakteryjną odporną na dezynfekcje, z opcja zamykania i zabezpieczenia większych bagaży, z którym zjawiają się pacjenci zabrani "z ulicy") - 5 szt.
12. Aluminiowa szafa do gipsu - 2 szt.
13. Apteczki do leków - 5 szt.
14. Lodówki do leków - 2 szt.
15. System komunikacji wizualnej (w tym instalacja i uruchomienie) – 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584216,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584216,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584216,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaromed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146401438
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584216,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Krótkiej 4 w Wągrowcu
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Reja 10 w Wągrowcu
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wągrowcu
- Zakup energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716 ze zm.)
- "ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2025 ROKU"
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH POWTÓRKA
- Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia na potrzeby Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 5 zadań.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.