Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00464041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00469891/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dla uczestników projektu „Pomocą w przemoc”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁĘCZYCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ozorkowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 23 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopsleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0a3c18d-f49a-479b-ab61-5aa2cdc1a3a11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dla uczestników projektu „Pomocą w przemoc”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a3c18d-f49a-479b-ab61-5aa2cdc1a3a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00439265/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług dla uczestników projektu „Pomocą w przemoc”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Świadczenie usług dla uczestników projektu „Pomocą w przemoc” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PsychologPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem opiekuńczo-wychowawczym i przemocowym w liczbie 60 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług psychologicznych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 4.320 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia psychologicznego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 4.320 godzin (wartość minimalna = 0).Zasady świadczenia usług psychologicznych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia psychologicznego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
2) Prowadzenia spotkań indywidualnych, opartej na wspieraniu osób w kryzysach psychicznych, sytuacjach poczucia obciążenia nadmiernym stresem, trudnych sytuacjach życiowych, trudnościach w pełnieniu ról zawodowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie w rodzinie.
3) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
4) Świadczenie wsparcia psychologicznych zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
5) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
6) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące psychologów.
7) Współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
8) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
9) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
10) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
11) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
12) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 421459,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prawnik świadczący usługi prawne dla rodziny zagrożonych kryzysem przemocowym.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia prawniczego oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem przemocowym w liczbie 30 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług prawniczych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 2.160 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia prawniczego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 2.160 godzin (wartość minimalna = 0). Zasady świadczenia usług prawniczych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia prawniczego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
2) Prowadzenia spotkań indywidualnych, opartej na wspieraniu osób w kryzysach przemocowym, psychicznych, sytuacjach poczucia obciążenia nadmiernym stresem, trudnych sytuacjach życiowych, trudnościach w pełnieniu ról zawodowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie w rodzinie.
3) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
4) Świadczenie wsparcia prawniczego zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
5) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
6) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące prawników.
7) Współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
8) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
9) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
10) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
11) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
12) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 210729,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prawnik świadczący usługi prawne dla rodziny zagrożonych kryzysem opiekuńczo-wychowawczym.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia prawniczego oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem opiekuńczo-wychowawczym w liczbie 30 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Zakres i czas usług prawniczych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Łącznie zaplanowano max. 2.160 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia prawniczego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 2.160 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: 36 m-cy od dnia zawarcia umowy od dnia zawarcia umowy do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług prawniczych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia prawniczego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
2) Prowadzenia spotkań indywidualnych, opartej na wspieraniu osób w kryzysach psychicznych, sytuacjach poczucia obciążenia nadmiernym stresem, trudnych sytuacjach życiowych, trudnościach w pełnieniu ról zawodowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie w rodzinie.
3) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
4) Świadczenie wsparcia prawniczego zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
5) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
6) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące prawników.
7) Współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
8) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
9) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
10) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
11) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
12) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 210729,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pedagog.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia pedagogicznego oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem opiekuńczo-wychowawczym w liczbie 30 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług pedagogicznych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 2.160 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia pedagogicznego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 2.160 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: 36 m-cy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług pedagogicznych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia pedagogicznego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
2) Prowadzenia spotkań indywidualnych, opartej na wspieraniu osób w kryzysach psychicznych, sytuacjach poczucia obciążenia nadmiernym stresem, trudnych sytuacjach życiowych, trudnościach w pełnieniu ról zawodowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie w rodzinie.
3) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
4) Świadczenie wsparcia pedagogicznego zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
5) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
6) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące pedagogów.
7) Współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
8) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
9) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
10) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
11) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
12) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 210729,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapeuta uzależnień od substancji psychoaktywnych.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapeuty uzależnień od substancji psychoaktywnych oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem opiekuńczo-wychowawczym w liczbie 30 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Zakres i czas usług terapeuty uzależnień od substancji psychoaktywnych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczenie wsparcia usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 1.080 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia terapeutycznego dla osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 1.080 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: 36 m-cy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług terapeuty uzależnień od substancji psychoaktywnych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia terapeutycznego dla osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
2) Prowadzenia spotkań indywidualnych, opartej na wspieraniu osób w kryzysach przemocowym, psychicznych, sytuacjach poczucia obciążenia nadmiernym stresem, trudnych sytuacjach życiowych, trudnościach w pełnieniu ról zawodowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie w rodzinie.
3) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
4) Świadczenie wsparcia terapeutycznego dla osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
5) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
6) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące terapeutów uzależnień.
7) Współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
8) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
9) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
10) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
11) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
12) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 105364,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapeuta uzależnień od alkoholuPrzedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapeuty uzależnień oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem przemocowym w liczbie 30 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Zakres i czas usług terapeuty uzależnień ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 1.080 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia terapeutycznego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 1.080 godzin (wartość minimalna = 0).
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Termin realizacji: 36 m-cy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług terapeuty uzależnień od alkoholu:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia terapeutycznego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
2) Prowadzenia spotkań indywidualnych, opartej na wspieraniu osób w kryzysach przemocowym, psychicznych, sytuacjach poczucia obciążenia nadmiernym stresem, trudnych sytuacjach życiowych, trudnościach w pełnieniu ról zawodowych, społecznych i rodzinnych, zaburzeniach utrudniających codzienne prawidłowe funkcjonowanie w rodzinie.
3) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
4) Świadczenie wsparcia terapeutycznego zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
5) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
6) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące terapeutów uzależnień.
7) Współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
8) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
9) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
10) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
11) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
12) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 105364,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MediatorPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mediatora - liczba godzin wsparcia mediacyjnego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 2.160 godzin.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Termin realizacji: 36 m-cy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zasady świadczenia usług mediatora:
1) Nawiązywanie kontaktu ze stronami konfliktu i zapoznanie ich z procedurą mediacji i uzyskanie zgody na udział w postępowaniu mediacyjnym.
2) Dokonanie diagnozy konfliktu między stronami oraz wybór strategii mediacji.
3) Ułatwianie wymiany poglądów, opinii miedzy stronami oraz pomoc w poznaniu rzeczywistej motywacji istoty konfliktu, potrzeb i oczekiwań.
4) Formułowanie i zadawanie odpowiednich pytań naprowadzających strony na poszukiwanie własnych rozwiązań sporu.
5) Prowadzenie mediacji.
6) Udzielanie pomocy w takim sformułowaniu ugody, która jest do przyjęcia dla obu stron.
7) współpraca z pracownikami
8) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79422000-8 - Usługi arbitrażu i koncyliacji
4.5.5.) Wartość części: 210729,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. przeciwdziałania przemocy domowej.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalisty ds. przeciwdziałania przemocy domowej Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem przemocowym w liczbie 30 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Zakres i czas usług specjalisty ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 2.160 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia specjalisty zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 2.160 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: 36 m-cy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Podejmowanie interwencji w tym w środowisku zamieszkania klientów, w związku z podejrzeniem występowania przemocy domowej.
2) Aktywny udział w posiedzeniach grup diagnostyczno-pomocowych powoływanych przez Przewodniczącego ZI.
3) Udzielanie wsparcia psychologicznego, w tym indywidualnych porad psychologicznych, organizowanie i prowadzenie grup m.in. psychoedukacyjnych.
4) Inicjowanie działań w stosunku do osób wobec których istnieje podejrzenie, iż stosują przemoc domowej.
5) Realizacja działań określonych w gminnym programie przeciwdziałania przemocy domowej i ochrony osób doznających przemocy domowej.
6) Wprowadzanie danych klientów do systemu Niebieska Karta.
7) Prowadzenie dokumentacji niezbędnej w procedurze NK.
8) Sporządzanie pism do sądów, PCPR, szkół i innych instytucji współpracujących.
9) Realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej.
10) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz pomocy drugiemu człowiekowi.
11) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 210729,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konsultacja psychiatrycznaPrzedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi polegającej na udzielaniu świadczeń w zakresie konsultacji psychiatrycznych. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Pomocą w przemoc” stanowiące łęczyckie rodziny zagrożone kryzysem przemocowym w liczbie 30 osób.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Zakres i czas konsultacji ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Wsparciem objętych zostanie max 30 osób/rodzin.
Termin realizacji: 36 m-cy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby osób/rodzin.
Zasady świadczenia usług:
1) Udzielanie pacjentom porad lekarskich o charakterze diagnostycznym obejmujących:
• zebranie wywiadu;
• psychiatryczną ocenę stanu psychicznego i somatycznego pacjenta;
• ustalenie rozpoznania i planu terapeutycznego;
• niezbędną farmakoterapię obejmującą leczenie osób dorosłych;
• edukację pacjenta;
• wydanie niezbędnych zaleceń dotyczących kontynuacji leczenia.
2) Kierowanie do dalszej opieki psychiatrycznej.
3) Kierowanie do leczenia na oddziale dziennym.
4) Kierowanie do leczenia szpitalnego w oddziale zamkniętym.
5) Działania edukacyjno-konsultacyjne dla rodzin i bliskich osób chorujących psychicznie.
6) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
Usługa konsultacji psychiatrycznych będzie świadczona w formie spotkania indywidualnego.
Konsultacje psychiatryczne będą odbywały się w siedzibie MOPS w Łęczycy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7317,08 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konsultacja bezpieczeństwaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług - Konsultacje ds. Bezpieczeństwa, które adresowane są do klientów, pokazujące dodatkowe zagrożenia jak cyberprzestępczość, przemoc psychiczna, gaslighting czy grooming a także możliwości obrony fizycznej przed agresorem. Konsultacje prowadzone będą w formie indywidualnej dla beneficjentów ostatecznych przez osoby wykwalifikowane, np. Specjalistów ds. Bezpieczeństwa. Tą formą wsparcia zostanie objętych 30 osób x 5 godzin. Dla każdego uczestnika przypada 5 godzin wsparcia.
Łącznie zaplanowano max. 150 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia specjalisty ds. bezpieczeństwa zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 150 godzin (wartość minimalna = 0).
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8 lub filia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy 99-100 Łęczyca, Al. Jana Pawła II 13), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Ośrodka m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Ośrodka, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Termin realizacji: 36 m-cy od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2027 r. lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby osób/rodzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 18292,69 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trening umiejętności wychowawczychTrening umiejętności wychowawczych to forma wsparcia psychoedukacyjnego dla rodziców i opiekunów. Dostarcza wiedzy z zakresu rozwoju dziecka, specyfiki funkcjonowania dzieci i młodzieży oraz różnych technik wychowania, motywowania i budowania relacji. Grupowa forma wsparcia rodzin zagrożonych kryzysem. Zajęcia prowadzone w istotny sposób wskażą rodzicom kierunek działań wobec dzieci, wzmocnią komunikację interpersonalną w rodzinie i pozwolą wzmocnić rolę rodzica. Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
Trening Umiejętności Wychowawczych będzie realizowany w 3 modułach.
Trening umiejętności wychowawczych zakłada wsparcie dla 30 osób.
5 spotkań x 2 godziny x 2 grupy = 20 godzin
max. 60 godzin.
Pierwszy moduł w roku 2024, drugi w 2025 r., trzeci w 2026 r.
Zajęcia będą odbywały się w budynku MOPS. Zamawiający posiada salę wyposażoną w rzutnik, flipchart. MOPS w Łęczycy posiada niezbędny sprzęt techniczny zapewniający prawidłowość realizacji projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12195,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828014,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDZ w Warszawie Centrum Kształcenia w Kutnie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Łęczycy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-025-13-74
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy nad Bzurą 1
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Anna Chmielecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752323749
7.3.3) Ulica: Księdza Jerzego Popiełuszki nr 5,
7.3.4) Miejscowość: KROŚNIEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 99-340
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Podwykonawcy: Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Gorąca-Janczak PIEKARY 19A, 99-120 Piątek
Część zamówienia: 20 godz/mies.
Firma Podwykonawcy: Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Gałązka ul. ZGIERSKA 10, 99-120 Piątek
Część zamówienia: 20 godz/mies
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego ANNA CHMIELECKA
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego ANNA CHMIELECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Anna Chmielecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752323749
7.3.3) Ulica: Księdza Jerzego Popiełuszki nr 5
7.3.4) Miejscowość: KROŚNIEWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 99-340
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Podwykonawcy: Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Gorąca-Janczak PIEKARY 19A, 99-120 Piątek
Część zamówienia: 20 godz/mies.
Firma Podwykonawcy: Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Gałązka ul. ZGIERSKA 10, 99-120 Piątek
Część zamówienia: 20 godz/mies
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego ANNA CHMIELECKA
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego ANNA CHMIELECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395992,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Czaplij
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751407958
7.3.3) Ulica: Ozorkowska 4/8
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu do Zamawiającego w
ramach CZĘŚCI V wpłynęła 1 (jedna) oferta. W toku czynności badania i oceny
uznano, iż treści złożonej oferty podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt
2 lit. c ustawy PZP gdyż została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w
przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wynajem nieruchomości Krzysztof Razik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751051740
7.3.3) Ulica: ul. Kaliska 40
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adw. Anna Kuzynowska - Rosińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752450519
7.3.3) Ulica: Poznańska 6 lok 2
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI - KRZYSZTOF RAZIK
jakie przetargi wygrała firma
WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI - KRZYSZTOF RAZIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Czerwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751025820
7.3.3) Ulica: M. Konopnickiej 15/25
7.3.4) Miejscowość: ŁECZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT ANNA KUZYNOWSKA-ROSIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA ADWOKACKA ADWOKAT ANNA KUZYNOWSKA-ROSIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KRÓLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751047543
7.3.3) Ulica: Stary Rynek 2/16
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 91-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDZ w Warszawie Centrum Kształcenia w Kutnie, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Łęczycy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251374
7.3.3) Ulica: Bitwy nad Bzurą 1
7.3.4) Miejscowość: ŁECZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.