Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509354/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj-sprawa 87/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9851741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj-sprawa 87/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-158c5269-c592-4f61-ba9e-1c94fc804da7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 GRUDZIĄDZ 1RBLog RWT K-1451/9 - biurowo-sztabowy Remont elewacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 87/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235376,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym oraz rysunkach technicznych i w przedmiarze robót na warunkach określonych w dokumentacji Zamawiającego.
Teren oraz budynki kompleksu wojskowego przy ul. Czwartaków 3 są ujęte w Rejestrze Zabytków Nieruchomych (nr rejestru A/1514) Wojewódzkiego Urzędu ochrony Zabytków w Toruniu jako Twierdza Grudziądz.
Stan prawny nieruchomości:
1) Lokalizacja – działka Nr 1/12 obr. 0004, j.e. Grudziądz, ul. Czwartaków 3, stanowiąca teren zamknięty na podstawie Decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 38/MON z dnia 13 marca 2019 r.
w sprawie ustalenia terenów zamkniętych w resorcie Obrony Narodowej
2) Własność – Skarb Państwa w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej
3) Zarządca – Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz
4) Inwestor (występujący w dokumentacji projektowej oraz wniosku o wydanie pozwolenia na budowę) – Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz
Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny z wyłączeniem części tego budynku, gdzie będą wykonywane roboty.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu, budynku i niezakłóconą możliwość użytkowania budynku.
Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie przed przystąpieniem do realizacji umowy – „harmonogramu robót” w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru wskazanym treścią umowy. Wykonawca w harmonogramie robót określi w szczególności terminy i zakres czynności i robót będących przedmiotem umowy. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu robót (informacje o planowanych terminach wykonania dokumentacji technicznej, projektu budowlanego i realizacji robót) w formie pisemnej, w czterech jednobrzmiących egzemplarzach najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
Projektant Wykonawcy (z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne na przedmiot zamówienia objęty prowadzonym postępowaniem) zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 t.j.), przez cały okres realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem projektu.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Wykonanie Programu robót zawierającego rozwiązania techniczne oraz architektoniczne remontu elewacji (w formie opisowej i rysunkowej, w tym wskazanie przewidzianych do zastosowania metod, materiałów i technik) wraz z uzyskaniem decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy zabytku – termin wykonania: do 61 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Opracowanie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia winno być dokonane z należytą starannością w sposób zgodny z postanowieniami warunków umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U z 2024 r., poz. 725 t.j.) zgodnie z wymaganiami określonymi przez Konserwatora Zabytków i potrzebami określonymi przez Zamawiającego.
Uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków dokonuje we własnym zakresie Wykonawca. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego w ramach konsultacji, ewentualnych oględzin budynku, który jest przedmiotem realizacji zamówienia.
2) Opracowanie dokumentacji technicznej i realizacja robót, termin przystąpienia do opracowania dokumentacji rozpoczyna się od dnia przekazania Zamawiającemu pozytywnej decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy zabytku wraz
z zaakceptowanym przez Konserwatora Zabytków Programem robót – termin wykonania: do 300 dni kalendarzowych w terminie liczonym od dnia przekazania Zamawiającemu pozytywnej decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków jak powyżej.
Zakres opracowania dokumentacji i wykonania robót obejmuje w szczególności:
a) opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami prawa budowlanego i Rozporządzenia Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków.
Projekt budowlany sporządzony w języku polskim (trzy egzemplarze – forma pisemna, w tym: 1-egz.pisemny i 1 egz. na nośniku elektronicznym np. CD dla Zamawiającego) składać się będzie w szczególności z:
projektu zagospodarowania terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych;
projektu architektoniczno-budowlanego;
projektu technicznego;
informacja BIOZ (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzony przez kierownika budowy na etapie realizacji robót budowlanych).
Wykonawca jest zobowiązany opracować Projekt budowlany, w oparciu o pozytywną decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu oraz założenia zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym, uzgodnić ją z Zamawiającym a następnie uzyskać pozwolenie na budowę. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego przed organami administracji samorządowej i rządowej oraz instytucjami opiniującymi we wszelkich sprawach związanych z uzyskaniem wymienionych decyzji z zastrzeżeniem, że koszty uzyskania niezbędnych dokumentów, w tym mapy do celów projektowych, odpowiednich decyzji, postanowień, uzgodnień itp. ponosić będzie Wykonawca.
Wykonawca przekazując Zamawiającemu Projekt budowlany (dokumentację techniczną), jednocześnie przekazuje prawa autorskie Zamawiającemu do dokumentacji, jej powielania, zmiany i wykorzystania.
b) remont elewacji wraz z pracami budowlanymi towarzyszącymi, do którego Wykonawca może przystąpić w tylko i wyłącznie w przypadku uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę.
skucie istniejącego tynku.
wykonanie tynku elewacji zgodnych z projektem budowlanym zatwierdzonym przez wojewódzkiego konserwatora zabytków o wskazanych przez niego parametrach.
obrobienie ościeży zewnętrznych zgodnych z projektem budowlanym zatwierdzonym przez wojewódzkiego konserwatora zabytków o wskazanych przez niego parametrach.
obrobienie gzymsu wieńczącego zgodnych z projektem budowlanym zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wskazanych przez niego parametrach.
obrobienie parapetów zewnętrznych zgodnych z projektem budowlanym zatwierdzonym przez wojewódzkiego konserwatora zabytków o wskazanych przez niego parametrach.
odnowienie powłok malarskich krat okiennych z czyszczeniem szczotkami drucianymi stalowymi, zagruntowaniem.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, ogrodzeniu terenu robót zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót, wygrodzeniu strefy zagrożenia podczas prowadzonych robót, utylizację odpadów. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w związku z faktem, że jedyna złożona oferta, która uzyskała liczbę punktów w ilości pkt i jest ofertą ważną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 289 513,11 zł) i jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny tej oferty stanowiącej kwotę 969 093,73 zł.INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.