eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaPrzebudowa drogi gminnej Nr 090723C od km 0+011,80 do km 0+308,00 - ul. Postępu w Mroczy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi
gminnej Nr 090723C od km 0+011,80 do km 0+308,00 – ul. Postępu w Mroczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA

1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20

1.5.2.) Miejscowość: Mrocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi
gminnej Nr 090723C od km 0+011,80 do km 0+308,00 – ul. Postępu w Mroczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae7d8916-9da9-4264-9b50-0941b9b1c568

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051132/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr 090723C od km 0+011,80 do km 0+308,00 - ul. Postępu w Mroczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1002181,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej osiedlowej (nr 09723C) polegająca na
wykonaniu nowej nawierzchni jezdni (1708 m2), wjazdów (360 m2), chodników (800 m2) wraz
z wykonaniem wpustów kanalizacji deszczowej z włączeniem ich do istniejącego kanału
deszczowego (13 studzienek). Długość trasy objętej przebudową – 296,2 m. Obszar objęty
opracowaniem to odcinek pasa drogowego drogi gminnej o szerokości zmiennej w zakresie
10-12 m.
Przyjęte parametry techniczne:
- klasa drogi – D,
- szerokość jezdni - 5,5 m,
- szerokość chodnika - 2,15 m,
- kategoria ruchu - KR 1.
Przebudowa drogi o parametrach j/w na całej długości działki drogowej.
Trasa drogi nawiązuje do stanu istniejącej konstrukcji jezdni – z nieznaczną korektą jej
geometrii . Początek trasy w km 0+011,8 nawiązuje do skrzyżowania z drogą gminną – ul. Nakielską. Projektowana jest budowa chodnika po stronie lewej na całej długości trasy oraz po stronie prawej do km 0+160. Przewiduje się wykonanie wjazdów na przyległe działki w istniejących lokalizacjach.
Odwodnienie - poprzez projektowane nowe studzienki deszczowe – do istniejącej kanalizacji deszczowej – wykorzystanie istniejącego systemu odwodnienia.
Wycinka drzew i krzewów - dla realizacji zadania nie jest konieczna wycinka drzew.
Roboty towarzyszące - dla realizacji zadania koniecznym jest wykonanie prac
towarzyszących:
- roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni i pozostałych elementów drogi
- regulacja wysokościowa z założeniem płyt odciążających pokryw studni kanalizacyjnych
- regulacja wysokościowa i zabezpieczenie infrastruktury podziemnej
W związku z brakiem obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach
przebudowy ul. Postępu odstąpiono od jego wykonania. Powyższe należy uwzględnić przy wycenie prac.
Zamawiający informuje, iż do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja odpadów z budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np. gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
W trakcie realizacji robót wszelkie zmiany dotyczące ruchu zastępczego i aktualizacje uzgodnień leżą w gestii Wykonawcy robót. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt opracuje projekt zastępczej organizacji ruchu i dostosuje go do potrzeb organizacji robót.
Opracowanie to winno zostać złożone do zatwierdzenia w całości tzn. obejmować cały odcinek przedmiotu zamówienia. Składany do Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy projekt zastępczej organizacji ruchu powinien posiadać wszystkie wymagane opinie i być sporządzony zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003, w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 784), a w szczególności zawierać wszystkie elementy opisane w § 5.1.
niniejszego rozporządzenia.
Przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca ma obowiązek poinformowania wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnień z tym związanych oraz zapewnienie dojścia do posesji oraz awaryjnego dojazdu służb ratowniczych
i porządkowych.

Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określa dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1023369,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339364,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1023369,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projbud Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671430117

7.3.3) Ulica: Nizinna 1

7.3.4) Miejscowość: Białe Błota

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1023369,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w ciągu 5 miesięcy od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.