Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581706/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
- 2024/BZP 00585503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z usługą leasingu nowego pojazdu specjalistycznego typu „śmieciarka” dla: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., ul. Jagiełły 13, 43-155 Bieruń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276238012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiełły 13
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 328 96 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.loskot@bpik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z usługą leasingu nowego pojazdu specjalistycznego typu „śmieciarka” dla: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., ul. Jagiełły 13, 43-155 Bieruń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3cce9d-6b4a-4f44-a2ae-863670fc8b91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10094313.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje na temat RODO znajdują się na stronie www Zamawiającego https://www.bpik.com.pl w Zakładce RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LŚ/10/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnej, fabrycznie nowej, nie rejestrowanej „Śmieciarki” wraz z finansowaniem w formie leasingu wg poniższych parametrów: Podwozie:
1. Pojazd rok produkcji nie starszy niż 2022 r.
2. Silnik o pojemności minimum 7,5 litra
3. Silnik spełniający normę Euro minimum VI
4. Hamulec silnikowy, system o wysokiej mocy
5. Sprężarka powietrza, optymalizacja zużycia paliwa
6. Sprzęgło i skrzynia biegów – automatyczne
7. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
8. Oś wleczona 7,5 t, kierowana, odciążana, oś przednia zawieszona pneumatycznie
9. Rozstaw osi w przedziale 3350 do max 3500mm
10. Automatyczne obniżanie ramy na osi przedniej
11. Stabilizator dodatkowy osi tylnej/ wleczonej
12. Układ pomiar nacisków na osie
13. Opony i felgi nowe dostosowane do pojazdu
14. Koło zapasowe/ zapasowa obręcz koła zamocowane przy pojeździe
15. Osłony nakrętek kół
16. Kogut ostrzegawczy
17. Zbiornik paliwa minimum 200 l, prostokąt, aluminium
18. Zbiornik AdBlue minimum 25 l
19. Zbiorniki, zamykane
20. Kontrola spalin
21. Lamele przeciwrozbryzgowe. (WE) w błotnikach przednich
22. Lamele przeciwrozbryzgowe w błotnikach
23. Przednia belka przeciwwjazdowa (WE), stalowa
24. Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
25. EPB z ABS i ASR
26. Hamulec postojowy z akustycznym sygnałem ostrzegawczym
27. Hamulec przystankowy
28. Elektroniczny hamulec postojowy
29. Zewnętrzna strona kabiny
30. Szyba przednia przyciemniana, z paskiem przeciwsłonecznym
31. Czujnik światła
32. Czujnik deszczu
33. D8A Luk dachowy/ klapa wentylacyjna w dachu
34. Lustro szerokokątne, ogrzewane
35. Lustro rampowe
36. Lustro przednie podgrzewane
37. Pneumatyczny sygnał dźwiękowy
38. 2 kluczyki pojazdu, dodatkowo
39. Zamek mechaniczny w drzwiach składanych,
40. Drzwi składane, otwierane automatycznie po lewej stronie pasażera
41. Immobilizer z transponderem
42. Fotel kierowcy amortyzowany
43. Obicia foteli, minimum skóra syntetyczna
44. Kierownica wielofunkcyjna
45. Roleta elektryczna przedniej szyby
46. Elektryczne sterowanie szyby minimum po stronie kierowcy
47. Tachograf cyfrowy 2 generacji, ADR
48. System obsługi/serwisu pojazdu
49. Radio z wejściem USB i Bluetooth z minimum 2 głośnikami
50. Gniazdo 24 V/15 A, w tablicy rozdzielczej lub inne równoważne
51. Bezpieczniki automatyczne
52. Filtr przeciwpyłkowy
53. Klimatyzacja
54. Akumulatory 2 x 12 V 170 Ah, małoobsługowe lub inne równoważne
55. Interfejs dla zabudów, za kabiną
56. Wyłącznik awaryjny dla ABH na desce rozdzielczej
57. Układ elektryczny do automatyki zał. śmieciarki
58. Światła do jazdy dziennej w technologii LED
59. Ogranicznik prędkości 90 km/h
60. System stabilizacji toru jazdy
61. Asyst. utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy
62. Active Brake Assist 5
63. Tempomat
64. System wspomagający ruszanie
65. Podnośnik pojazdu teleskopowy, 12 t
66. Uchwyt na klin pod koła
67. Inne wyposażenie wymagane prawem w tym trójkąt, gaśnica, minimum 2 kamizelki
68. Gwarancja na pojazd minimum 12 miesięcy na cały pojazd i minimum 36 miesięcy na układ napędowy
69. Kierownica po lewej stronie
70. Pojazd do ruchu prawostronnego
71. Kabina z niskim wejściem tzw. jednostopniowa
72. Pojazd fabrycznie nowy
Zabudowa:
1. skrzynia ładunkowa, każda ze ścian zbiornika wykonana z pojedynczego jednolitego arkusza stali (brak spawów)
2. podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali trudnościeralne o grubości minimum 4 mm.
3. pojemność skrzyni ładunkowej - 19 m3
4. wanna załadowcza wykonana ze stali trudnościeralnej grubości dna 8 mm, boki o grubości 4 mm,
5. objętość kosza zasypowego - 2,8 m3
6. króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym,
7. mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy)
8. prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy
9. możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni
10. urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno - pneumatycznie
11. możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym,
12. możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka,
13. możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy
14. układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów,
15. dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy,
16. automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego,
17. stopień zagęszczenia odpadów 6:1,
18. możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na mniejszą
około (40 bar) – wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Sterowanie odbywa się z
kabiny kierowcy,
19. krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapa umożliwiająca ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych (możliwość obniżenia krawędzi kosza do 110 cm od podłoża)
20. urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80 do 1100 litrów
21. część tylna (odwłok) z automatyczną blokadą i odblokowywaniem,
22. automatyczne urządzenie do otrzepywania pojemników 80 – 240 l
23. dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość:
24. rura odpływowa z zaworem na Bio odcieki
25. kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy,
26. zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana
27. oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe,
28. kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu,
29. reflektor roboczy z tyłu zabudowy,
30. pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,
31. dno zbiornika wykonane z stali wysokogatunkowej typu Hardox lub innej równoważnej
32. możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi
33. możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez kierowcę
34. możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania (4 przyciski)
35. zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE
36. dodatkowe lampki robocze na zabudowie
37. układ centralnego smarowania zabudowy
III. Termin realizacji oraz gwarancja:
1. Okres gwarancji oraz pakietów serwisowych minimum 12 miesięcy minimalny limit kilometrów 150.000
2. Maksymalny termin dostawy kompletnego pojazdu do 14 dni od dnia podpisania umowy.
IV. Usuwanie awarii w okresie gwarancji:
Przeglądy i naprawy pojazdu i zabudowy będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego przez serwis mobilny, lub w przypadku niemożności naprawy, w najbliższym od Zamawiającego serwisie stacjonarnym producenta pojazdu lub zabudowy.
V. Pozostałe warunki
1. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć odpowiednią dokumentację dotyczącą zabudowy:
- dokumentacje techniczną w języku polskim
- instrukcję obsługi w języku polskim
- książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim
2. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony, zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w liczbie nie mniejszej niż 2 osoby z zakresu obsługi i eksploatacji zabudowy
3. Okres rękojmi za wady – równy z okresem gwarancji jakości
4. Zabudowa śmieciarki nie może być prototypem ani pierwszym z serii
5. Homologacja całopojazdowa
VI. Miejsce realizacji:
Kompletny pojazd należy dostarczyć do Zamawiającego w Bieruniu przy ul. Jagiełły 13,
VII. Warunki finansowania:
- Rodzaj leasingu: operacyjny
- Leasing rozliczany w złotych polskich (PLN)
- Równe opłaty leasingowe
- Okres leasingu: 72 miesiące (71 rat leasingowych)
- Płatność rat leasingu na podstawie harmonogramu rat leasingowych
- Wartość wpłaty własnej Zamawiającego: 10.000,00 zł.
- Kwota wykupu pojazdu- 1%
- Zamawiający ubezpieczy pojazd we własnym zakresie (OC,AC,NW). Po zawarciu umowy ubezpieczenia Zamawiający przekaże Wykonawcy polisy do wglądu. Na zawartej polisie jako ubezpieczony wskazany będzie Wykonawca.
- Oprocentowanie zmienne przy stopie procentowej WIBOR 1M. Do kalkulacji ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na dzień 05 listopada 2024 r.
- Koszty rejestracji pojazdu na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę faktury VAT poniesie Zamawiający
- Zamawiający poniesie koszty podatku od środków transportowych w formie refaktury
- Zamawiający poniesie koszty innych opłat związanych z obsługą leasingu zgodnie z obowiązującą u Wykonawcy Tabelą Opłat i Prowizji. Opłaty muszą być powszechnie obowiązujące na rynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 80 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie - Rosja
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ)- warunkami finansowania leasingowego zgodnie z opisem zawartym w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ)- warunkami finansowania leasingowego zgodnie z opisem zawartym w SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) Opis techniczny oferowanego pojazdu (opis przedmiotu zamówienia musi być
szczegółowy i zgodny z wymogami zawartymi w SWZ) , wraz z warunkami finansowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Open Nexus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie dokumenty i zapytania należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupowa OpenNEXUSINNE PRZETARGI Z BIERUNIA
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- Zakup 3 pojazdów mechanicznych na potrzeby brygady remontowej wraz z usługą leasingu dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp z o.o. w Grudziądz
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.