eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu rekrutacyjnego pod kątem zgodności z WCAG 2.1"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu rekrutacyjnego pod kątem zgodności z WCAG 2.1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu rekrutacyjnego pod kątem zgodności z WCAG 2.1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6678a60b-df8a-4e31-a368-bc16e616210b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.15.2024.251.PKO[EREK]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 29285,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego, zwana dalej „Usługą” w zakresie zgodności WCAG 2.1 systemu informatycznego rekrutacje.gov.pl, opisanego w Rozdziale I pkt 2 Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ.
2. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest:
1)Usługa przeprowadzenia jednego (1) audytu głównego systemu rekrutacje.gov.pl pod kątem zgodności z WCAG 2.1 na podstawie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. t.j. z 2023 r. poz. 1440). Opisywana analiza zgodności zostanie przeprowadzona w obszarze: zgodności systemu rekrutacje.gov.pl z WCAG 2.1 na poziomie AA (dalej WCAG), dotyczącej zagadnień takich jak: semantyczność kodu, optymalizacja kodu, metatagi, optymalizacja tekstów, nieprzyjazne linki, kanoniczność linków, błędy linkowań wewnętrznych, błędy nagłówków, błędy opisów „alt”, sprawdzenie poprawności działania w programach czytających i powiększających, analiza kluczowych elementów wpływających na poprawne działanie programów czytających.
2) Przygotowanie raportu zawierającego zalecenia i rekomendację dla zespołów projektowych w zakresie dostosowywania systemu rekrutacje.gov.pl do wymagań WCAG 2.1.Raport powinien zawierać rekomendacje i zalecenia kierunkowe oraz techniczne rozwiązania pozwalające na poprawienie niezgodności z WCAG 2.1.
3) Przeprowadzenie reaudytu Systemu po wprowadzeniu zaleceń i rekomendacji wskazanych w raporcie, o którym mowa w pkt 2) powyżej, zakończonego raportem końcowym zawierającym podsumowanie wyników przeprowadzonego audytu w oparciu o zgłoszone w raporcie wstępnym błędy wraz z informacją o zastosowanych rozwiązaniach mających na celu osiągnięcie zgodności z WCAG 2.1 a także przygotowanie deklaracji dostępności opisującej stan dostępności systemu rekrutacje.gov.pl.
4) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do raportów i innych dokumentów (jeżeli stanowią „Utwór” w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. t.j. z 2022r. poz. 2509), uprawniających do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania tymi dokumentami w kraju i za granicą, na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą polach eksploatacji. Przeniesienie autorskich praw majątkowych i praw zależnych do Utworów następuje bez żadnych ograniczeń: czasowych, ilościowych czy terytorialnych.
5) Organizacja dla zespołu projektowego Zamawiającego jednego (1) warsztatu podsumowującego, podczas którego zostaną omówione zawarte w raporcie z audytu głównego proponowane zmiany i modyfikacje w systemie rekrutacje.gov.pl oraz prezentacja przez Wykonawcę aktualnych trendów w obszarze WCAG. Warsztat powinien odbyć się w formie zdalnej (on-line) w wymiarze 8 godzin. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwanego dalej: SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, dalej jako „SOPZ”.
3. Termin realizacji zamówienia tj.:
1) Wykonawca będzie realizował Umowę w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy – SOPZ. Harmonogram wykonania poszczególnych etapów wskazany został w SOPZ. Termin realizacji Konsultacji będzie określany każdorazowo w oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Godziny funkcjonowania Zamawiającego to 08:00-16:00, Wykonawca przy realizacji Umowy zobowiązany jest każdorazowo uwzględniać ww. godziny funkcjonowania.
3) Z zastrzeżeniem terminów wynikających z harmonogramu określonego w pkt 1), terminy wykonania Umowy mogą ulec zmianie ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, w szczególności z powodu braku dostępu do badanego Systemu. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca będzie informował Zamawiającego pocztą elektroniczną. W takim wypadku termin wykonania Umowy przedłuża się o czas trwania przeszkody, chyba że Strony postanowią inaczej. Zmiana umowy w przypadku wystąpienia tych okoliczności, będzie się odbywać na zasadach wskazanych w § 11 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową”.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212300-6 - Usługi audytu ustawowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212000-3 - Usługi audytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29518,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181242640

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 179

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca będzie realizował Umowę w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy – SOPZ. Harmonogram wykonania poszczególnych etapów wskazany został w Załączniku nr 1 do Umowy – SOPZ. Termin realizacji Konsultacji będzie określany każdorazowo w oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji.
2. Godziny funkcjonowania Zamawiającego to 8¬¬00-1600 , Wykonawca przy realizacji Umowy zobowiązany jest każdorazowo uwzględniać ww. godziny funkcjonowania.
3. Z zastrzeżeniem terminów wynikających z harmonogramu określonego w ust. 1, terminy wykonania Umowy mogą ulec zmianie ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, w szczególności z powodu braku dostępu do badanego Systemu. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca będzie informował Zamawiającego pocztą elektroniczną. W takim wypadku termin wykonania Umowy przedłuża się o czas trwania przeszkody, chyba że Strony postanowią inaczej. Zmiana umowy w przypadku wystąpienia tych okoliczności, będzie się odbywać na zasadach wskazanych w § 11 Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.