Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524938/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu rekrutacyjnego pod kątem zgodności z WCAG 2.1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu rekrutacyjnego pod kątem zgodności z WCAG 2.1”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6678a60b-df8a-4e31-a368-bc16e616210b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.15.2024.251.PKO[EREK]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 29285,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego, zwana dalej „Usługą” w zakresie zgodności WCAG 2.1 systemu informatycznego rekrutacje.gov.pl, opisanego w Rozdziale I pkt 2 Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ.
2. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest:
1)Usługa przeprowadzenia jednego (1) audytu głównego systemu rekrutacje.gov.pl pod kątem zgodności z WCAG 2.1 na podstawie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. t.j. z 2023 r. poz. 1440). Opisywana analiza zgodności zostanie przeprowadzona w obszarze: zgodności systemu rekrutacje.gov.pl z WCAG 2.1 na poziomie AA (dalej WCAG), dotyczącej zagadnień takich jak: semantyczność kodu, optymalizacja kodu, metatagi, optymalizacja tekstów, nieprzyjazne linki, kanoniczność linków, błędy linkowań wewnętrznych, błędy nagłówków, błędy opisów „alt”, sprawdzenie poprawności działania w programach czytających i powiększających, analiza kluczowych elementów wpływających na poprawne działanie programów czytających.
2) Przygotowanie raportu zawierającego zalecenia i rekomendację dla zespołów projektowych w zakresie dostosowywania systemu rekrutacje.gov.pl do wymagań WCAG 2.1.Raport powinien zawierać rekomendacje i zalecenia kierunkowe oraz techniczne rozwiązania pozwalające na poprawienie niezgodności z WCAG 2.1.
3) Przeprowadzenie reaudytu Systemu po wprowadzeniu zaleceń i rekomendacji wskazanych w raporcie, o którym mowa w pkt 2) powyżej, zakończonego raportem końcowym zawierającym podsumowanie wyników przeprowadzonego audytu w oparciu o zgłoszone w raporcie wstępnym błędy wraz z informacją o zastosowanych rozwiązaniach mających na celu osiągnięcie zgodności z WCAG 2.1 a także przygotowanie deklaracji dostępności opisującej stan dostępności systemu rekrutacje.gov.pl.
4) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do raportów i innych dokumentów (jeżeli stanowią „Utwór” w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. t.j. z 2022r. poz. 2509), uprawniających do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania tymi dokumentami w kraju i za granicą, na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą polach eksploatacji. Przeniesienie autorskich praw majątkowych i praw zależnych do Utworów następuje bez żadnych ograniczeń: czasowych, ilościowych czy terytorialnych.
5) Organizacja dla zespołu projektowego Zamawiającego jednego (1) warsztatu podsumowującego, podczas którego zostaną omówione zawarte w raporcie z audytu głównego proponowane zmiany i modyfikacje w systemie rekrutacje.gov.pl oraz prezentacja przez Wykonawcę aktualnych trendów w obszarze WCAG. Warsztat powinien odbyć się w formie zdalnej (on-line) w wymiarze 8 godzin. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwanego dalej: SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, dalej jako „SOPZ”.
3. Termin realizacji zamówienia tj.:
1) Wykonawca będzie realizował Umowę w terminach wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy – SOPZ. Harmonogram wykonania poszczególnych etapów wskazany został w SOPZ. Termin realizacji Konsultacji będzie określany każdorazowo w oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Godziny funkcjonowania Zamawiającego to 08:00-16:00, Wykonawca przy realizacji Umowy zobowiązany jest każdorazowo uwzględniać ww. godziny funkcjonowania.
3) Z zastrzeżeniem terminów wynikających z harmonogramu określonego w pkt 1), terminy wykonania Umowy mogą ulec zmianie ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, w szczególności z powodu braku dostępu do badanego Systemu. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca będzie informował Zamawiającego pocztą elektroniczną. W takim wypadku termin wykonania Umowy przedłuża się o czas trwania przeszkody, chyba że Strony postanowią inaczej. Zmiana umowy w przypadku wystąpienia tych okoliczności, będzie się odbywać na zasadach wskazanych w § 11 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową”.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212300-6 - Usługi audytu ustawowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29518,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181242640
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 179
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Godziny funkcjonowania Zamawiającego to 8¬¬00-1600 , Wykonawca przy realizacji Umowy zobowiązany jest każdorazowo uwzględniać ww. godziny funkcjonowania.
3. Z zastrzeżeniem terminów wynikających z harmonogramu określonego w ust. 1, terminy wykonania Umowy mogą ulec zmianie ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy, w szczególności z powodu braku dostępu do badanego Systemu. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca będzie informował Zamawiającego pocztą elektroniczną. W takim wypadku termin wykonania Umowy przedłuża się o czas trwania przeszkody, chyba że Strony postanowią inaczej. Zmiana umowy w przypadku wystąpienia tych okoliczności, będzie się odbywać na zasadach wskazanych w § 11 Umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dla Gminy Zakrzew
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu wewnętrznego w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.