Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513049/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa nawierzchni drogi z uwzględnieniem dwóch miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy ul. Maszewskiej
w Goleniowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa nawierzchni drogi z uwzględnieniem dwóch miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy ul. Maszewskiejw Goleniowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-922326ce-d944-4194-8306-3adb97ab7383
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007331/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa nawierzchni drogi z uwzglenieniem dwóch miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy ul. Maszewskiej w Goleniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WDI.272.33.2024.DO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121770 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące załącznik nr 9 do SWZ:
1) Projekt wykonawczy
2) Przedmiar robót
3) Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę
4) Stała organizacja ruchu
5) Szczegółowe specyfikacje techniczne
Lokalizacja obiektu oraz opis stanu istniejącego
Do remontu nawierzchni przeznaczono odcinek drogi dojazdowej oraz placu manewrowego stanowiącego dojazd do pobliskich firm i instytucji. Droga o małym natężeniu ruchu kołowego.
Obecnie jezdni wykonana jest z masy bitumicznej, żwiru (tłucznia), kostki betonowej oraz płyt ażurowych betonowych. Nawierzchnia jezdni w stanie niezadawalającym, liczne ubytki, nierówności oraz spękania.
Pochylenie podłużne oraz porzeczne wynoszące ok 1%. Teren równy.
Teren uzbrojony w sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, energetycznej, teletechnicznej oraz gazowej.
Zakres prac:
Wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej,
Rozebranie istniejącej konstrukcji nawierzchni,
Ułożenie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem C1,5/2,0 gr. 15 cm,
Ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,
Wykonanie warstwy podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 8 cm,
Montaż krawężników oraz krawężników obniżonych na betonowej ławie oporowej,
Wykonanie robót towarzyszących,
Wykonanie prac porządkowych.
Zakres planowanych prac remontowych obejmuje wykonanie remontu nawierzchni wraz z wprowadzeniem niewielkich korekt spadków poprzecznych oraz podłużnych, utwardzenie placu oraz montaż krawężników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311190 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbud Szczecin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552358595
7.3.3) Ulica: ul. Hangarowa 2
7.3.4) Miejscowość: szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-767
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Dostawa środków czystości i higieny dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych podległych OISW w Koszalinie
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie.
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.