eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceBudowa parkingu przy Sali Edukacji Leśnej



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy Sali Edukacji Leśnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstwowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu przy Sali Edukacji Leśnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cd92aba-822a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038092/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa parkingu przy Sali Edukacji Leśnej w Cewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490888

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.53.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy Nadleśnictwie Cewice. Parking z wydzielonymi 13 miejscami postojowymi (12 miejsc postojowych 5x2,5m oraz 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych 3,6x5m).
Zakres przedmiotu zamówienia
Nawierzchnia z kostki betonowej szarej zgodnie z poniższymi warstwami:
- kostka betonowa szara - 8cm parking/6 cm chodnik,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – min. 4cm,
- kliniec - kruszywo łamane 0/31,5 – min. 25cm – parking / min 15 cm – chodnik,
- podsypka piaskowo-żwirowa/pospółka – min. 10 cm – parking / min. 5 cm – chodnik.
Miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych wyznaczone przez malowane linie w kolorze białym, wypełnione na niebiesko oraz znak pionowy. Pozostałe miejsca postojowe wydzielone za pomocą kostki betonowej w kolorze czerwonym.
Odprowadzenie wody opadowej oraz roztopowej do projektowanego ogrodu deszczowego zgodnie z lokalizacją w części rysunkowej opracowania. Woda odprowadzona spadkiem 0,5% na stronę zachodnią oraz spadkami bocznymi. Zakłada się wykonanie krawężników wystających na 12 cm, najazdowych, oporników betonowych oraz obrzeży betonowych. W części południowej oraz wschodniej projektowanego parkingu z racji istniejącej infrastruktury podziemnej (studzienka/zbiornik na deszczówkę) zaplanowano zabezpieczenie danych elementów w postaci wykonania ścian oporowych prefabrykowanych. Pozostałe dowiązanie istniejącego terenu do projektowanej nawierzchni za pomocą wykonania skarpowania z obsianiem trawą głęboko korzeniącą. Na części parkingu dodatkowo zaplanowano umocnienia skarp z wykorzystaniem płyt ażurowych. Dodatkowo przewiduje się we wschodniej części działki prace polegające na: na długości min. 8 m od wjazdu usunięcie płotu stalowego, rozbiórka podmurówki ogrodzenia oraz usunięcie żywopłotu. W dalszej części ogrodzenia planuje się rozbiórkę stalowego płotu oraz odnowienie podmurówki poprzez malowanie farbą w kolorze szarym specjalnie przeznaczona do betonu w środowisku zewnętrznym. Pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem, załącznikami graficznymi do danego opracowania oraz projektem architektoniczno – budowlanym w zakresie budowy parkingu. W przypadku rozbieżności między przedmiarem wraz z załączonymi rysunkami a projektem architektoniczno – budowlanym w zakresie budowy parkingu należy w pierwszej kolejności wykonywać prace zgodnie z przedmiarem.

Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury;
b) Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.
c) Nie uszkodzenia istniejącego ogrodzenia parkingu;
d) Pomalowania siatki i murku ogrodzenia;
e) Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wyładunku materiałów z rozbiórki i wywiezienia na składowisko odpadów na własny koszt;
f) Uporządkowanie terenu budowy;
g) Wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku prowadzonych prac z winy Wykonawcy należy naprawić i usunąć na własny koszt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Przedmiar robót.
2. Dokumentacja techniczna.
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
1. przedmiar robót
2. dokumentacja techniczna
2. STWiORB

Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.

Informacje pozostałe

1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem
w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy przedmiaru robót a następnie dokumentacji technicznej.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się, ani też nie będzie powodował jakichkolwiek trudności z korzystaniem z powstałej infrastruktury.

Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy

1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Ziemne
b) Brukarskie
c) Drogowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne- Budowlane Krystian Wenta, ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411561922

7.3.3) Ulica: Popowo 5A

7.3.4) Miejscowość: Popowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-311

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.