eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa kontenera ch³odni



Og³oszenie z dnia 2024-10-31

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kontenera ch³odni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kontenera ch³odni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9bfb10c8-78af-4bce-bbe4-7dfec2760c79

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00573812

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00040560/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.30 Dostawa kontenera ch³odni

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie finansowane jest z Programu Rozwoju Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie na lata 2024- 2025 w ramach Krajowego Programu Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009266

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja, odbywa siê elektronicznie, wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej;
2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przekazywa³ Wykonawcom o¶wiadczenia, zawiadomienia, wezwania, bêdzie udostêpnia³ oferty i kierowa³ wszelk± korespondencjê i dokumenty do Wykonawców za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, a Wykonawcom nie przys³uguje ¿±danie przekazywania korespondencji za po¶rednictwem maila;
3) Wykonawca mo¿e komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, z zastrze¿eniem punktu 4);
4) ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem „Formularza”, dostêpnego na Platformie Zakupowej, w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i innych dokumentów;
5) Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób, ni¿ opisany w punkcie 3) nie bêdzie brana pod uwagê;
6) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009266

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a tak¿e inne dokumenty sk³adane wraz z ofert± przygotowuje siê i sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisanej przy pomocy dowodu osobistego z warstw± elektroniczn± (tzw. podpisem osobistym);
2) w celu z³o¿enia oferty Wykonawca mo¿e, ale nie musi za³o¿yæ konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycz±ca rejestracji i logowania dostêpna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;
3) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania;
4) korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezp³atne;
5) za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar.
6) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin. 2. We wszelkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych mo¿esz skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@pum.edu.pl lub pod numerem telefonu 914800790. 3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. 4. Udostêpnienie danych osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, nastêpuje w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. 5. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: 1) podmiotom, którym musz± zostaæ udostêpnione na podstawie przepisów prawa, w tym w³a¶ciwym organom do za³atwienia konkretnej sprawy albo na podstawie art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r., 2) podmiotom, z którymi wspó³pracujemy w celu osi±gniêcia powy¿szych celów przetwarzania w zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym instytucjom finansowym oraz bankom, firmom ¶wiadcz±cym us³ugi informatyczne oraz pocztowo-kurierskie, 3) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. 6. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ar. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane s± przechowywane przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W okresie pó¼niejszym, w zakresie w jakim wymagane jest to przez inne przepisy ustawowe. 7. Bior±c pod uwagê poni¿sze zastrze¿enia wynikaj±ce z art. 78 ustawy pzp, w zwi±zku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych mo¿e Pani/Pan skorzystaæ z prawa dostêpu do swoich danych, sprostowania (poprawiania) danych, usuniêcia danych oraz ograniczenia przetwarzania. - PUM mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 75) - Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e jednak naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (art. 76) - Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 19 ust. 3) Przys³uguje Tobie tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzoruj±cego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby mieæ pewno¶æ, ¿e jeste¶ uprawniony do skorzystania z praw mo¿emy prosiæ Ciebie o podanie dodatkowych informacji pozwalaj±cych na dokonanie identyfikacji. 8. Obowi±zek podania danych osobowych w zakresie danych oferenta jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019r. 9. Nie bêdziemy przekazywaæ Twoich poza EOG. Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umo¿liwienia korzystania za ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do up³ywu terminu na ich wniesienie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-240/46/TP2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy ¿±da okre¶lonej etykiety lub wskazuje maj±ce zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety ¶rodowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa kontenera ch³odni. Szczegó³owy zakres przedmiotu umowy okre¶laj± postanowienia wzoru umowy oraz opis przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot umowy powinien spe³niaæ wymogi, okre¶lone w z³o¿onej przez Wykonawcê
ofercie Wykonawcy oraz opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1.
3. Dostawa Przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w § 2 ust. 1 wzoru umowy oraz w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w § 6 ust. 1 wzoru umowy, obejmuje w szczególno¶ci:
1) zakup i dostawê (transport) na w³asny koszt i ryzyko Przedmiotu umowy do miejsca dostawy, wskazanego w ust. 5,
2) jego instalacjê , pod³±czenie w wskazanym przez Zamawiaj±cego miejscu,
3) uprz±tniêcie wszelkich odpadów i opakowañ powsta³ych w wyniku dostawy,
4) pokrycia wszystkich kosztów serwisu gwarancyjnego.
4. Dostarczony Przedmiot umowy bêdzie gotowy do u¿ytkowania bez konieczno¶ci jakichkolwiek dodatkowych zakupów.
5. Miejsce dostawy: Zak³ad Genetyki S±dowej PUM, al. Powstañców Wlkp. 72, 70-111 Szczecin - od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8:00 do 14:00 lub do innej wskazanej jednostki organizacyjnej PUM w Szczecinie po ustaleniu po potwierdzeniu gotowo¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42513000-5 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku oferty wspólnej ww. o¶wiadczenia sk³ada na wezwanie ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Zamawiaj±cy nie wezwie Wykonawcy do z³o¿enia przedmiotowego o¶wiadczenia, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.
2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo w oryginale, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne, uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo mo¿e tak¿e zostaæ z³o¿one w elektronicznej kopii, potwierdzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
4. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamówienie bêd± mogli wykonywaæ ci z Wykonawców, którzy wykazali do¶wiadczenie do realizacji danego zamówienia, i/oraz kwalifikacje zawodowe, opisane w tre¶ci Rozdzia³u VI swz.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie, wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postêpowaniu sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.
7. Wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia,
b) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi,
d) okre¶lenie pe³nomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w nastêpuj±cym w nastêpuj±cym zakresie, okoliczno¶ciach i warunkach:
1) zmiana terminu lub zmiana sposobu realizacji lub zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) zmiana sposobu realizacji umowy – w przypadku gdy na etapie realizacji umowy, Przedmiot umowy zaoferowany w ofercie nie bêdzie dostêpny na rynku z powodu zaprzestania produkcji lub jego produkcja ulegnie zawieszeniu, lub z powodu wycofania z rynku - dopuszcza zmianê Przedmiotu umowy o parametrach równowa¿nych lub lepszych w stosunku od zaoferowanego w ofercie (w tym zmianê producenta lub Przedmiotu umowy w stosunku do tre¶ci oferty) pod warunkiem, ¿e cena umowy nie ulegnie zwiêkszeniu. Dostawa Przedmiotu umowy zamiennego dopuszczalna bêdzie tylko i wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. Wykonawca zapewni Zamawiaj±cego pisemnie, i¿ Przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zosta³ wycofany z produkcji lub producent zaprzesta³ jego produkcji. Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ podpisany przez producenta lub dystrybutora dokument z o¶wiadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego Przedmiotu umowy z jednoczesn± propozycj± zmian. Przy czym cena umowy nie mo¿e ulec zwiêkszeniu.
3) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. W takiej sytuacji przypadku, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
4) zmiana sposobu realizacji umowy - w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z zastrze¿eniem, i¿ w przypadku okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 wp³ywaj±cych na nale¿yte wykonanie umowy stosuje siê art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 poz. 2095 ze zm.) lub inne przepisy prawa obowi±zuj±ce w tym zakresie;
4. Je¿eli Wykonawca bêdzie uprawniony zgodnie z postanowieniami niniejszego Paragrafu do ¿±dania zmiany Umowy, z³o¿y niezw³ocznie Zamawiaj±cemu wniosek opisuj±c dane zdarzenie lub okoliczno¶æ, która zdaniem Wykonawcy powoduje takie roszczenie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 (czternastu) dni od powziêcia przez Wykonawcê wiedzy o takim zdarzeniu lub okoliczno¶ci. Wniosek powinien zawieraæ uzasadnienie zmiany, przewidywane konsekwencje wprowadzenia zmiany wraz z wycen± us³ug, które bêd± objête zmian±.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009266

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Podmioty zagraniczne: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê tak¿e wykonawcy, maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy i zobowi±zani s± do z³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, wymienionych w tre¶ci Rozdzia³u VII SWZ. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy. W przypadku wskazania przez wykonawcê lub podmioty udostêpniaj±ce zasoby, dokumentów - informacji lub odpisów z rejestrów, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.