eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskPrace konserwatorskie i restauratorskie średniowiecznych murów miejskich w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie i restauratorskie średniowiecznych murów miejskich w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie i restauratorskie średniowiecznych murów miejskich w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9cbe35c-e8f4-481c-aa3e-76764453e376

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Prace konserwatorskie i restauratorskie średniowiecznych murów miejskich w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.32.2024.ZP3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących prace konserwatorskie i restauratorskie średniowiecznych murów miejskich w Słupsku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich średniowiecznych murów miejskich w Słupsku przy ul. Jagiełły, ul. Dominikańskiej oraz ul. F. Nullo w szczególności:
1) rozebranie zabezpieczeń drewnianych,
2) rozebranie murów częściowo z odzyskiem cegieł,
3) zdjęcie warstwy ziemi i muru z kamienia pod ławę żelbetową,
4) wykonanie ławy żelbetowej i izolacji poziomej,
5) wykonanie muru z kamienia polnego,
6) wykonanie muru z cegły,
7) wykonanie betonowej wylewki korony murów,
8) izolacja przeciwwilgociowa korony murów,
9) ułożenie warstwy z cegieł klinkierowych na koronie murów,
10) spoinowanie murów,
11) naprawa powierzchni murów z kamienia łamanego,
12) naprawa powierzchni murów z cegły,
13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
15) oczyszczanie murów metodą laserową,
16) wywiezienie gruzu,
17) dostarczenie i zamontowanie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków.
3. Prace konserwatorsko – renowacyjne stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie z
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków polegać będą na wzmocnieniu fundamentu zachowanych murów obronnych miasta oraz rekonstrukcję ścian z wykorzystaniem oryginalnego materiału.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentów zamówienia tj. dokumentacji projektowych pn. „Remont średniowiecznych murów obronnych w Słupsku przy ul. Jagiełły dz. Nr 156 obr. 13”, ”Remont średniowiecznych
murów obronnych w Słupsku przy ul. Dominikańskiej dz. 551/1 obr. 13” oraz „Remont średniowiecznych murów obronnych w Słupsku dz. Nr 177 oraz dz. Nr 176/5 obr. 13 przy ul. F.Nullo” które stanowią załącznik nr 9 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz STWiOR, które stanowią załączniki do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokumentacji projektowej, STWIOR za pomocą norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną.
7. W przypadku rozbieżności między STWiOR a dokumentacją projektową, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja projektowa.
8. Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego
wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub większy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez
Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
9.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim
odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie,
specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
10.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego
wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy przywołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie
opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
11.Na każde żądanie Zamawiającego, w tym przed rozpoczęciem stosowania materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie.
12.Kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych
produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne (atesty, aprobaty, deklaracje zgodności przepisami i normami oraz karty katalogowe producentów
materiałów równoważnych, itp.). Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
13.Ciężar udowodnienia, że produkty, materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli produkty, materiały lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentach zamówienia, w tym w dokumentacji projektowej, STWiOR w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako oferta
zawierająca treść niezgodną z warunkami zamówienia.
14.W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.
15.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
16.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
17.Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10% pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
18.Zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy.
19.Zamawiający oraz Wykonawca zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem lub osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
20.Spory, których nie można rozwiązać polubownie, powstałe na tle realizacji niniejszego zamówienia (umowy) będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
21.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną.
22.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
23.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
24.Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
25.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998829,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2114040,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998829,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPLAST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391689256

7.3.3) Ulica: Wileńska 21

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998829,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.