Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania badań weryfikacyjnych i kontrolnych u osób z reaktywnymi wynikami testów w kierunku wirusów HIV, HCV, HBV, Treponema pallidum, parvowirusa B19, HAV oraz HEV.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcelińska 44
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-354
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rckik.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania badań weryfikacyjnych i kontrolnych u osób z reaktywnymi wynikami testów w kierunku wirusów HIV, HCV, HBV, Treponema pallidum, parvowirusa B19, HAV oraz HEV.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e52b31bd-5dde-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029898/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa badań weryfikacyjnych czynników zakaźnych w próbkach krwiodawców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
W myśl Dziennika Urzędowego z dnia 1 kwietnia 2021r. poz. 28 w sprawie wymagań dobrej praktyki krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi - Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ma przypisane zadania jako jedyny podmiot do badań weryfikacyjnych (potwierdzających) w próbkach/donacjach z powtarzalnie reaktywnymi wynikami badań przeglądowych prowadzonych metodami serologicznymi oraz biologii molekularnej (NAT)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 417943 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.p. Przedmiot zamówienia Szacunkowe ilość badań
1. Badanie RNA HCV + RNA HIV + DNA HBV metodą TMA 395
2. Badanie RNA HIV metodą reali-time PCR 92
3. Badanie WB HIV 198
4. Badanie RNA HCV metodą real-time PCR 10
5. Badanie WB HCV 225
6. Badanie DNA HBV metodą reali-time 20
7. Badanie test neutralizacji HBsAg 20
8. Badanie anty-HBc total Architekt 10
9. anty-HBs 10
10. Badanie anty-HBc IgM 10
11. Badanie anty-HBeAg 2
12. Badanie anty HBe Ab 2
13. Badanie test kiłowy TPHA 200
14. Badanie WB TP 200
15. Badanie DNA B19V 2
16. Badanie HAV-RNA 2
17. Badanie HEV-RNA 2
18. Badanie anty-HEV IgG 2
19. Badanie anty-HEV IgM 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417943 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417943 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417943 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250009424
7.3.3) Ulica: ul. Indiry Gandhi 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-776
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417943 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań wieku bezwzględnego osadów metodą Optycznie Symulowanej Luminescencji (OSL)
- 386.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi badania histopatologicznego tkanek w DPL dla Małopolskiego Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: Usługi laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.