eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumBudowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sztum@sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-136eed07-1a46-4257-ae69-b33bfa223357

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033078/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. Przedszkolaki mają moc - upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum oraz projekt pn. ON/OFF Włącz wspólne kształcenie, wyłącz ograniczenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGZO.271.1.4.2024.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 664434,01 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 568330,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sztumie w ramach projektu pn. Przedszkolaki mają moc - upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.
Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy ul. Sienkiewicza 54, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie. Budowa placu zabaw prowadzona będzie w południowo-wschodniej części działki nr 147/8 obręb 1-Sztum, jed. ew. 221605_4 w miejscu boiska o nawierzchni asfaltowej i graniczy z działką 149 na której znajduje się boisko sportowe o nawierzchni trawiastej.

Roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania szkoły w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę szkoły.

Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu budowy, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.

a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2.2 do SWZ, Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 2.3 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
b) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 396787,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) remont pomieszczenia z przeznaczeniem na salę dydaktyczną do prowadzenia zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sztumie w ramach projektu pn. Przedszkolaki mają moc - upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027. Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy ul. Sienkiewicza 54, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie;
2) remont:
- pomieszczenia z przeznaczeniem na salę dydaktyczną do prowadzenia zajęć edukacji włączającej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sztumie. Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy ul. Sienkiewicza 54, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie,
- pomieszczenia z przeznaczeniem na salę terapeutyczną integracji sensorycznej z przestrzenią relaksu i wyciszenia świata w Szkole Podstawowej Nr 2 w Sztumie. Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy ul. Reja 15, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie
- dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na salę dydaktyczną do prowadzenia zajęć edukacji włączającej oraz salę terapeutyczną integracji sensorycznej i doświadczania świata w Szkole Podstawowej w Czerninie. Budynek szkoły położony jest w Czerninie przy ul. Donimirskich 19, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie,
w ramach projektu pn. ON/OFF Włącz wspólne kształcenie, wyłącz ograniczenie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.

Roboty będą prowadzone na terenie czynnych obiektów. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania szkół w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę szkół. Roboty hałaśliwe należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych - po godzinach pracy szkół tj. od 15.00 do 22.00. Zamawiający wskazuje, żeby część robót – utrudniająca funkcjonowanie pracy szkół - wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie dni wolnych od pracy (weekendy, godziny popołudniowe, wieczorne, nocne).

Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu budowy, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.

a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zakres prac stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ, Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 3.3 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
b) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia.

Wykonawca nie może wykorzystać błędów lub opuszczeń występujących w dokumentacji SWZ, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek, w przypadku zaś zaniechania powyższego skutki z tym związane obciążać będą wyłącznie Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 171542,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Zamawiający w dniu 10.09.2024 roku poinformował Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, którego oferta wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie skorzystał z możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców w oparciu o art. 263 ustawy PZP i zdecydował o unieważnieniu postępowania w części nr 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406515,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193537,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Sebastian Cyran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791958787

7.3.3) Ulica: Osiedle Różane

7.3.4) Miejscowość: Sztum

7.3.5) Kod pocztowy: 82-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186925 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.