Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514274/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-26
- 2023/BZP 00533684/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont stołówki szkolnej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4fdfa25-8b74-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont stołówki szkolnej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4fdfa25-8b74-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont stołówki szkolnej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167377,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych na zadaniu pn.: „Remont stołówki szkolnej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje:
3.1.1. prace rozbiórkowe,
3.1.2. prace rozbiórkowe dotychczasowych posadzek,
3.1.3. wykonanie nowych posadzek,
3.1.4. uzupełnienie tynków,
3.1.5. wykonanie nowych tynków,
3.1.6. malowanie scian,
3.1.7. montaż sufitów podwieszanych,
3.1.8. montaż drzwi,
3.1.9. montaż (remont) instalacji elektrycznej w pomieszczeniu.
3.1. Roboty będą prowadzone w szczególności zgodnie z sztuką budowlaną.
3.2. Zakres prac zadania ujęty jest w przedmiarach. Udostępniony przedmiar robót stanowi materiał dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty – Załącznik Nr 8 do SWZ.
3.3. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.3.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur.
3.3.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.3.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe
45214200 - 2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45442100 - 8 Roboty malarskie
45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne
45315300 - 1 Instalacje zasilania elektrycznego
45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 28.12.2023 r.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 27.12.2023 r., w związku z tym, iż wykonanie zamówienia jest nie możliwe we wskazanym w SWZ terminie.Podstawa prawna: art. 255 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159803,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247988,14 PLN
INNE PRZETARGI MIECZYSŁAWÓW
więcej: przetargi MIECZYSŁAWÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.