Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00497884/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00509766/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu (2 Części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8408411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu (2 Części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a6f98f6-83bc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0050/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 1 jest zakup wraz z dostawą:a/ Monitor komputerowy – 21 szt.;
b/ Monitor komputerowy – 1 szt.;
c/ Stacja dokująca – 1 szt.;
d/ Napęd zewnętrzny DVD – 2 szt.;
2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz minimalnych wymagań Zamawiającego w zakresie zamówienia zawiera Formularz specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1/ Zamawiający wymaga, aby każde zaoferowane urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym:
a/ było fabrycznie nowe, nieużywane (nie posiadało oznak wcześniejszego użytkowania) - nie dopuszcza się urządzeń odnawianych, demonstracyjnych i powystawowych,
b/ było kompletne i w pełni sprawne,
c/ było gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
d/ było wolne od wad fizycznych i prawnych,
e/ pochodziło z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Polski, reprezentowało bieżącą linię produkcyjną, zostało wprowadzone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
f/ spełniało wymogi dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynikające z aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, a w związku z tym, jeżeli dotyczy - posiadało atesty oraz/lub certyfikaty oraz/lub deklaracje zgodności z odpowiednimi normami.
2/ W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak:
a/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem własnym lub przez wynajętego do tego celu przewoźnika oraz poniesienie wszelkich kosztów dostawy, transportu, zabezpieczenia „towaru” oraz jego ubezpieczenia na czas transportu;
b/ rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego
w jego siedzibie, tj. przy ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania Zamawiającego z tego tytułu dodatkowymi kosztami.
3/ Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub z tłumaczeniem na język polski), pozwalającej Zamawiającemu na korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem (tj. np.: Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika) oraz dokumentów gwarancyjnych (tj. np.: Kart gwarancyjnych, książek serwisowych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją – jeżeli dotyczy).
4. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji producenta, odpowiednio w zakresie:
1/ Części nr 1 (monitory, stacja dokująca, napęd zewnętrzny DVD): na okres 24 miesięcy,
liczonych od dnia podpisania Protokołu odbioru całości dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zawiera Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia przyszłej umowy.
6. Podział zamówienia na części: Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 2 (dwie) części, tym samym dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę w zakresie jednej lub obydwu Części. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje wariantowe lub złożenie oferty, która nie obejmuje wszystkich pozycji danej części zamówienia, spowoduje, że oferta podlegać będzie odrzuceniu.
9. Rozwiązania równoważne:
1/ Wszędzie tam, gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;
2/ Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów;
3/ Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany dołączyć do oferty zestawienie wszystkich zaoferowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji postępowania, wskazując nazwę i pozycję opisu przedmiotu zamówienia, których to dotyczy. Opis zaoferowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby na jego podstawie Zamawiający mógł ocenić ofertę i rozstrzygnąć, czy zaoferowane rozwiązanie jest równoważne;
4/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30233153-8 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD)
4.5.5.) Wartość części: 18200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr 2 jest zakup wraz z dostawą dysków do macierzy – 2 szt.2. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz minimalnych wymagań Zamawiającego w zakresie zamówienia zawiera Formularz specyfikacji techniczno-cenowej, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1/ Zamawiający wymaga, aby każde zaoferowane urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym:
a/ było fabrycznie nowe, nieużywane (nie posiadało oznak wcześniejszego użytkowania) - nie dopuszcza się urządzeń odnawianych, demonstracyjnych i powystawowych,
b/ było kompletne i w pełni sprawne,
c/ było gotowe do użycia zgodnie z przeznaczeniem bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
d/ było wolne od wad fizycznych i prawnych,
e/ pochodziło z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Polski, reprezentowało bieżącą linię produkcyjną, zostało wprowadzone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
f/ spełniało wymogi dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynikające z aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, a w związku z tym, jeżeli dotyczy - posiadało atesty oraz/lub certyfikaty oraz/lub deklaracje zgodności z odpowiednimi normami.
2/ W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak:
a/ dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem własnym lub przez wynajętego do tego celu przewoźnika oraz poniesienie wszelkich kosztów dostawy, transportu, zabezpieczenia „towaru” oraz jego ubezpieczenia na czas transportu;
b/ rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego
w jego siedzibie, tj. przy ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania Zamawiającego z tego tytułu dodatkowymi kosztami.
3/ Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub z tłumaczeniem na język polski), pozwalającej Zamawiającemu na korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem (tj. np.: Instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika) oraz dokumentów gwarancyjnych (tj. np.: Kart gwarancyjnych, książek serwisowych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją – jeżeli dotyczy).
4. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji producenta, odpowiednio w zakresie:
1/ Części nr 2 (dyski do macierzy): na okres zgodny z końcem wsparcia na posiadane przez Zamawiającego macierze Dell EMC ME4024 (F03P6S3, G03P6S3), tj. do dnia 06-09-2027r.,
liczonych od dnia podpisania Protokołu odbioru całości dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zawiera Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia przyszłej umowy.
6. Podział zamówienia na części: Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 2 (dwie) części, tym samym dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę w zakresie jednej lub obydwu Części. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Złożenie większej liczby ofert lub złożenie oferty zawierającej propozycje wariantowe lub złożenie oferty, która nie obejmuje wszystkich pozycji danej części zamówienia, spowoduje, że oferta podlegać będzie odrzuceniu.
9. Rozwiązania równoważne:
1/ Wszędzie tam, gdzie Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;
2/ Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów;
3/ Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany dołączyć do oferty zestawienie wszystkich zaoferowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji postępowania, wskazując nazwę i pozycję opisu przedmiotu zamówienia, których to dotyczy. Opis zaoferowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby na jego podstawie Zamawiający mógł ocenić ofertę i rozstrzygnąć, czy zaoferowane rozwiązanie jest równoważne;
4/ W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 12764,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z dokumentami zamówienia termin składania ofert wyznaczono na dzień 27.11.2023 r. do godziny 10:00.
Do upływu powyższego terminu nie została złożona żadna oferta w zakresie Części nr 1.
Uzasadnienie prawne:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15350,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15350,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15350,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITPUNKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412477789
7.3.3) Ulica: Wandy 18A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15350,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy.
- Remont sanitariatów - toaleta dla chłopców na parterze w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Dostawa materiałów biurowych do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup z dostawą urządzeń peryferyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
więcej: Wyświetlacze płaskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.